novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

۷ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هنگام خرید کرکره برقی باید به عوامل مختلفی توجه کنید که موتور کرکره برقی یکی از آن ها است و اهمیت زیادی دارد. اما بهتر است ابتدا کمی در رابطه با کرکره برقی مغازه و کاربرد آن صحبت کنیم. تامین امنیت محل کسب و کار و مغازه، امروزه یه یکی از معضلات جدی مغازه‌دارن تبدیل شده است چرا که میزان سرقت در جامعه به دلیل شرایط بد اقتصادی و گرانی بسیار افزایش یافته است. یکی از راه‌های تامین امنیت مغازه و یا فروشگاه‌ها استفاده از کرکره برقی مغازه است که ما در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم.

موتور کرکره برقی

اهمیت استفاده از کرکره برقی

در  سال های دور افراد به دلیل نبود تکنولوژی، از کرکره های دستی برای امنیت مغازه استفاده می‌کردند . این سیستم معایبی نیز داشت: دلایل مختلفی مثل گذشت زمان، روغن کاری نشدن و همچنین فرسایش، پیچ‌ها و میله‌ها از کار می‌افتادند و یا باز و بسته شدن  و استفاده از آن‌ها دشوار بود. به مرور زمان با پیشرفت  و ارتقا تکنولوژی، تولید کرکره‌های برقی آغاز شد تا با صرف کمی هزینه بیشتر نسبت به کرکره دستی، آسودگی خاطر و همچنین راحتی بیشتری داشته باشید.

پیش از خرید کرکره برقی مغازه تصمیم بگیرید!

حالا که متوجه اهمیت استفاده از کرکره برقی شده اید؛ احتمالا تصمیم به خرید داشته باشید! با توجه به قیمت‌ها و مدل‌های بسیار متنوعی که کرکره برقی مغازه دارد، انتخاب کمی دشوار است. با این حال نکاتی در انتخاب و خرید کرکره وجود دارد که با دانستن آن‌ها می‌توانید انتخاب مطمئن و راحت‌تری داشته باشید.

انتخاب تیغه کرکره برقی مغازه

انتخاب تیغه کرکره برقی قدم اول شما باشد! تیغه کرکره برقی مغازه انواع مختلفی دارد مثل: آلومینیومی، رول گیتر و بسیاری موارد دیگر که انتخاب هر کدام از آن‌ها با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه، امنیت منطقه، ابعاد درب مغازه و غیره بستگی دارد. 

نکته: قیمت هر نوع از تیغه کرکره برقی پارکینگ به عواملی مانند: ضخامت، وزن و آلیاژ به کار رفته بستگی دارد.

انتخاب موتور کرکره برقی مغازه

پس از انتخاب نوع تیغه، نوبت به مهم ترین بخش خرید کرکره یعنی انتخاب موتور کرکره برقی می‌رسد. موتور کرکره برقی نیز به دو نوع ساید و توبولار تقسیم می‌شود که هر کدام از مزایا و معایب خاصی برخوردار هستند که موتور ساید برای استفاده در مکان‌های پر رفت و آمد می‌باشد و موتور تیوبلار برای مکان‌های کم رفت و آمد توصیه می‌شود.

نکته:  موتور کرکره برقی ساید در دو نوع آلمانی و چینی به بازار ایران عرضه شده است. اجزای موتور  کرکره برقی ساید آلمانی به صورت مجزا می‌باشداما موتور چینی یک بسته بندی کامل است که هرکدام قیمت‌های خاص خود را دارند.

قیمت موتور کرکره برقی

اگر می‌خواهید برای کرکره‌ای که هم اکنون در اختیار دارید، اقدام به خرید و نصب موتور کرکره برقی کنید، باید به شما بگویم تنها انتخابی که دارید، موتورهای نوع سانترال هستند. البته این موتورها به نوعی رده خارج محسوب میشوند و ممکن است دردسرهای زیادی داشته باشند.

 مثلا تعمیر آن‌ها خیلی هزینه‌بر، دشوار و طولانی است. به دلیل اینکه این موتورهای داخل رول شفت نصب می‌شوند و برای دسترسی به آن‌ها باید حتما کل کرکره باز شود. به همین علت بهتر است یک بار هزینه‌ای اساسی کرده و کل سیستم را برقی کنید. این کار خیلی هم گران در نمی‌آید. مگر این که نیاز باشد تا ریل‌ها را تعویض کنید. این کار به دلیل آن که نیاز به بنایی دارد، ممکن است هزینه‌زا تلقی شود.

 

 توصیه‌ی من این است که اگر این کار را کردید، حتما از ریل‌های آلومینیومی استفاده کنید. اگر از این مرحله بگذریم، بزرگترین جزئی که باید به آن بودجه‌ی بیشتری را اختصاص دهید، موتور کرکره برقی است.

کرکره برقی مغازه

ولتاژ موتور کرکره برقی

غیر از مدل سانترال، موتور کرکره برقی مدل‌های توبلار و ساید هم دارد. به جز برخی مدل‌های توبلار، بیشتر این مدل‌ها صنعتی به حساب می‌آیند. می‌توان به راحتی ادعا کرد که در حال حاضر همه از موتورهای چینی استفاده می‌کنند. شاید شما هم تا به حال نام موتورهای بارزانته، تیونی، SDC، لیفت توربو و اسمارت را شنیده باشید.

تمام این مدل‌ها با گارانتی یک ساله ارائه می‌شوند. اما بعد از آن هم می‌توانید انتظار دریافت خدمات پس از فروش را داشته باشید. نکته‌ی دیگر در انتخاب موتور کرکره برقی مناسب، ولتاژ آن است. بسیاری از موتورهای صنعتی تنها با ولتاژهای سه فاز صنعتی قابلیت عملیاتی شدن را دارند. نوع ولتاژ هم برای موتور کرکره مهم است. موتورهای DC با جریان عبوری از سیم پیچ سرعت باز و بسته شدن را کنترل می‌کنند. در حالی که موتورهای AC با تغیر فرکانس ولتاژ این کار را انجام می‌دهند.

بهترین موتور کرکره برقی

دیگر معیاری که در موتور کرکره برقی به آن توجه می‌کنیم جنس سیم‌پیچ است. سیم‌پچهای مسی از سیم‌پیچ آلومینیومی بهتر هستند. علاوه بر این در برخی کرکره‌ها از کامیونت برای پوشاندن و محافظت از موتور استفاده می‌شود که اقدام مفیدی است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت متین هوشمند مراجعه کنید.

 

  • ali jalily
  • ۰
  • ۰

 

 

بیمه-تکمیلی-خانواده

بیمه های پایه دارای نقص هایی هستند که مهمترین آنها عدم پوشش هزینه درمان بیماری های پرهزینه،بیمه تکمیلی خانواده هزینه های سرسام آور درمانی را مقدار زیادی کاهش داده و نقایص بیمه های پایه را برطرف کرده است. با داشتن بیمه تکمیلی خانواده دیگر نیاز نیست نگران هزینه سنگین خدمات درمانی باشید، یکی از نیازهای مهم هر خانواده داشتن بیمه تکمیلی خانواده است.

بیمه تکمیلی خانواده و مزایای آن

بروز بیماری برای تمامی افراد غیر قابل اجتناب است و برای هر فردی ممکن است پیش بیاید، با توجه به اینکه هزینه های درمانی روز به روز در حال افزایش است این موضوع یکی از دغدغه های بیمار و خانواده بیمار شده. بیمه می تواند در این مشکل شما را همراهی کند ولی متاسفانه بیمه هزینه های درمانی بسیاری از بیماری ها را پوشش نمی دهد، از این رو شرکت های بیمه گر مانند شرکت بیمه سامان و تعاون با ارائه خدمات بیمه تکمیلی خانواده باعث کاهش چشمگیر هزینه های درمانی شده.

هر فردی که دارای بیمه پایه است می تواند برای خود و خانواده خود بیمه تکمیلی خانواده اقدام کند.

بیمه تکمیلی خانواده چه بیماری هایی را پوشش می دهد؟

بیمه پایه مانند بیمه تامین اجتماعی فقط نیازهای خدمات درمانی اولیه خانوار را پوشش می دهد و در پوشش هزینه بیماری های خاص کمک زیادی نمی کند. بیمه تکمیلی خانواده علاوه بر پوشش خدماتی که بیمه پایه ارائه می دهد، جبران هزینه های بیماری های خاص و پرهزینه که بیمه پایه آنها را پوشش نمی دهد را دارد.

پوشش خدماتی از جمله بستری جراحی عمومی، جراحی تخصصی، زایمان، نازایی، پاراکلینیکی نوع 1، 2، 3، 4، 5، خدمات مربوط به چشم پزشک، دندان پزشکی و بسیاری از خدمات درمانی دیگر.

ارائه خدمات بیمه تکمیلی خانواده شرکت های بیمه گذار

شرکت های بیمه گذار هر کدام برای بیمه پایه خدمات نسبتا کمی و مشابهی را پوشش می دهند ولی در بحث بیمه تکمیلی خانواده ارائه خدمات هر شرکتی با دیگر شرکت ها تفاوت شایانی دارد و در جبران هزینه ها تفاوت زیادی دارند.

از آنجایی که بحث کرونا در کشورمان جدی شده و افراد بسیاری دچار این بیماری منحوس شده اند و با توجه به اینکه هزینه های دارو و بستری این بیماری بالا بوده بسیاری از شرکت های بیمه گر پوشش هزینه های کرونا را در قالب بیمه تکمیلی خانواده ارائه می دهند و در این روزهای سخت در کنار خانواده قرار گرفته اند.

شرایط دریافت بیمه تکمیلی خانواده

همانطور که در مطالب بالا اشاره شده برای ارائه خدمات بیمه تکمیلی خانواده هر شرکتی شرایط خاص خود را دارد.  بسیاری از شرکت ها مانند شرکت بیمه سامان برای دریافت بیمه تکمیلی نیاز به داشتن بیمه پایه نیست، از جمله شرایطی که می توان گفت در تمامی شرکت های بیمه مشترک است، سن افراد است که از بطن تولد تا سن 70 سالگی می باشد در نظر داشته باشید برخی از شرکت ها بالای 70 سال را هم تحت پوشش قرار می دهند.

  • ali jalily
  • ۰
  • ۰

قیمت پلی استیشن 5 و حتی خرید ایکس باکس به قدری بالا می باشد که یکی از گران ترین کنسول های بازی در حال حاضر شناخته شده‌اند. این کنسول‌ها را نمی‌توان در همه جا پیدا کرد و خریداری کرد. بیایید نگاهی بیندازیم که چه چیزی باعث افزایش قیمت پلی استیشن و خرید ایکس باکس شده است.

عوامل تاثیرگذار در قیمت پلی استیشن و قیمت خرید ایکس باکس

 دلایلی مختلفی وجود دارد که بر روی قیمت کنسول‌ها تاثیر می گذارد. که برخی از آنها عبارت‌اند از:

عرضه و تقاضا

یکی از قوانین اساسی اقتصاد که بر روی قیمت کنسول‌ها هم تاثیر گذاشته است، عرضه و تقاضا شناخته می شود. هنگامی که عرضه کم و تقاضا زیاد باشد، قیمت کالا بر این اساس افزایش می یابد. اگر به اخبارهای گیم علاقه‌مند باشید حتما اخبارهای پلی استیشن را شنیده‌اید که در حال حاضر بعضی از کنسول‌های جدید ایراد دارند!

فقط هنگامی که کنسول گیمینگ جدیدی قرار است روانه بازار شود فکر کنید؟ هنگام عرضه هر محصولی در بازار ممکن است اوایل با رشد قیمت مواجه شوید، اما با گذشت زمان می‌توانید کاهش قیمت پلی استیشن و قیمت خرید ایکس باکس را شاهد باشید. این تا حدی به این دلیل است که شرکت ها می دانند که پذیرندگان اولیه، مقاومت کمتری در برابر قیمت‌های اولیه دارند. 

تاثیرات ویروس کرونا بر روی قیمت پلی استیشن و قیمت خرید ایکس باکس

همه گیری و پیشرفت ویروس کرونا روال زندگیمان را به طور کلی تغییر داده است. یکی از مواردی که کمتر مورد توجه قرار  گرفته است، افزایش بازی‌های ویدیویی می‌باشد.

بر اساس برخی برآوردها، مردم در طول همه گیری کووید، افزایش 45 درصدی بازی‌های ویدیویی خبر می‌دهد. این امر می تواند تاثیر زیادی بر قیمت پلی استیشن و قیمت خرید ایکس باکس داشته باشد. با ورود افراد بیشتری به بازار، تقاضا برای تهیه تجهیزات دیگر وسایل بازی بیشتر شده است.

تحریم‌ها باعث افزایش قیمت پلی استیشن و خرید ایکس باکس شده است

 نکته مهمی که باید در گوشه ذهنتان داشته باشید این است که، قیمت لوازمات و قطعات اصلی برای ساخت و تولید کنسول‌ها افزایش یافته است. پلی استیشن 5 از نظر تاریخی یکی از گران‌ترین کنسول هایی است که تا کنون می‌توان پیدا کرد. 

جمع بندی

همانطور که در این مقاله به عوامل موثر در قیمت پلی استیشن و قیمت خرید ایکس باکس آگاه شدید، حال می‌توانید برای خرید از سایت‌های یا نمایندگی‌هایی که فروش کنسول را به صورت تخصصی ارائه می‌دهند، خرید داشته باشید. پیشنهاد ما برای خرید کنسول‌های گیمی سایت لوتوس می‌باشد که مزیت‌هایی را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اند که برخی از آن‌ها می‌توان به اصل بودن کالا و گارانتی محصول اشاره کرد.

  • ali jalily
  • ۰
  • ۰

مو و ابرو یکی از مهم ترین فاکتور های زیبایی برای هر فرد محسوب می‌شوند. امروزه بسیاری از افراد بخصوص زنان دچار ریزش ریزش ابرو هستند یا از مو های ابرو کن پشتی دارند. راه حلی که برای ترمیم موی سر وجو دارد، کاشت ایرو است. هزینه کاشت ابرو و کاشت مو قسطی به چندین عامل بستگی دارد که در ادامه مقاله به آن پرداختیم.

البته توجه کنید که در گذشته برای کاشت ابرو زنان کارهایی مانند تاتو زدن و هاشور زدن استفاده می کردند. گفتنی است که این روش ها درد بسیاری دارد و علاوه بر آن همیشه نتیجه ی لذت بخش و قابل قبولی برای افراد نداشته است. در این مقاله از آنیل قصد داریم شما را با کاشت ابرو قسطی و هزینه کاشت ابرو آشنا کنیم.

کاشت ابرو قسطی

کاشت ابرو قسطی

همانطور که می‌دانید ابرو یکی از فاکتور های اصلی در زیبایی هر فرد محسوب می‌شود و عمل های زیبایی برای کاشت مو نیز جز یکی از پرطرفدار ترین عمل ها محسوب می‌شوند. اما عمل های زیبایی شامل پوشش بیمه نمی‌شوند و برای همین ممکن است برخی نتوانند هزینه عمل را به طور کامل پرداخت کنند. کاشت ابرو قسطی راه حلی است که بسیاری به دنبال آن می‌گردند.

نکاتی برای کاشت ابرو قسطی  

کلینیک مورد نظر باید از هر لحاظ قابل اطمینان باشد. اطلاع داشتن از به روز بودن و سالم بودن دستگاه ها و تمیز و بهداشتی بودن کلینیک مورد نظر از مهم ترین نکات کاشت ابرو قسطی می‌باشد. قبل از عمل حتما با یک مشاور در این زمینه صحبت کنید. این کار نه تنها در کاشت ابرو بلکه در تمامی عمل ها حائز اهمیت می‌باشد. 

شما باید بدانید که آیا کلینیک مورد نظر برای کاشت ابرو قسطی، کار خود را دقیق و منظم انجام می‌دهد یا خیر. چون برخی افراد سودجو هستند که بدون مدرک و اعتبار این کار را شروع می‌کنند و اعتماد به آنها منجر به پشیمانی خواهد شد. مجرب بودن کادر پزشکی و اخلاق و رفتار شایسته از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه کرد.

هزینه کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو به عوامل متعددی وابسته است که در ادامه هر یک را شرح داده ایم.

روش کاشت

اولین موضوعی که در هزینه کاشت ابرو موثر است، روش کاشت است. روش های مختلفی مانند FUT ، FIT، SUT و... برای کاشت ابرو و مو وجود دارد و طبیعی است روش های جدیدتر هزینه بیشتری نیز دارد. لازم به ذکر است در روش های مختلف نحوه کاشت تفاوتی ندارد و تفاوت این روش ها در نحوه برداشت گرافت های مو است.

تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده هزینه کاشت ابرو، تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت است. به عنوان مثال برای ابرویی که کم پشت است و فقط نیاز به افزایش تراکم دارد گرافت های کمتری به نسبت ابرویی که دچار طاسی شد است لازم است. این موضوع برای کاشت مو نیز صدق میکند. طبیعی است برای فردی که دچار طاسی است هزینه کاشت بیشتر از کسی است که فقط بخشی از موهایش دچار کم پشتی شده است.

میزان تجربه و تخصص پزشک

یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده هزینه کاشت ابرو، مهارت و تخصص پزشک است. چرا که نتیجه کاشت کاملا به مهارت او بستگی دارد. پیشنهاد میکنیم برای کاهش هزینه های خود، برای پزشک هزینه کمی نکنید و سعی کنید با یافتن یک کلینیک تخصصی ک پزشکان مطرح و متخصصی را دارد، کاشت ابرو را به صرفه کنید. ما به شما در این زمینه کلینیک تخصصی آمون را معرفی میکنیم که علاوه بر داشتن بهترین پزشکان، تجهیزات به روز و تخصصی هم دارد  و میتواند کاشت ابرو شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

جمع بندی

در این مقاله از کلینیک زیبایی آنیل دریافتیم که عوامل تاثیرگذار در هزینه کاشت ابرو چقدر است و همچنین با شرایط کاشت مو قسطی آشنا شدیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت آنیل مراجعه فرمایید.

  • ali jalily
  • ۰
  • ۰

مزوتراپی مو و همچنین مزوتراپی صورت در واقع روشی برای بهبود رشد مو و صورت می‌باشد که نتیجه‌ی آن در مردان و زنان متفاوت است و همچین می‌توان مقصر بودن این تفاوت را مواد مغذی و فاکتور رشد بدن دانست. به همین علت است که نمی‌توان نتیجه‌ی مزوتراپی صورت و مو را در افراد مختلف مقایسه کرد.

این روش درمانی در مدت زمان کمی می‌تواند موهای به موهای از دست رفته شما کمک کند. در مزوتراپی صورت و مو، روند بهبود رویش مو و صورت به کمک متعادل سازی هورمون‌ها محقق می‌گردد. جالب است بدانید در این روش عمل جراحی انجام نمی‌شود و زخمی هم بر روی سر و صورت ایجاد نمی‌شود اما تنها در صورتی که مراقبت‌های لازم بعد از انجام مزوتراپی را انجام دهید.

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی یک درمان تزریقیاتی است، که بر روی پوست یا مو تزریق می‌شود. در این روش برای درمان یک عارضه از یک محلولی که حاوی مواد مغذی، هورمون‌ها و ویتامین‌ها است استفاده می‌شود.

سلول‌های بنیادی از سه لایه اکتودرم، مزودرم و اندودرم تشکیل شده‌اند. سلول‌های بنیادی اکتودرمی، لایه بیرونی پوست یا همان اپیدرم پوست را تشکل می‌دهد و سلول‌های مزودرمی، وظیفه تشکیل کننده درم پوست یا همان لایه میانی را دارد. بدین ترتیب همانطور که از نام مزوتراپی نمایان است، تزریق مزوتراپی در لایه میانی پوست یا همان درم انجام می‌شود.

 

همچنین لازم است بدانید که لایه میانی پوست از الاستین، هیالورونیک اسید و رشته‌های کلاژن تشکیل شده است که وظیفش برای شادابی، حالت کشسانی و استحکام پوست را دارد. از طرفی فولیکول مو نیز در همین لایه‌ی میانی پوست قرار گرفته است، به همین خاطر زمانی که تزریق در لایه درم پوست انجام می‌شود محلول تقویتی به طور مستقیم به پیاز مو می‌رسد. 

از مهمترین فوایدی که تزریق مزوتراپی صورت و مو به دنبال دارد می‌توان به عبور از لایه اپیدرم اشاره کرد که از این می‌توانند به فولیکول مو برسند، که بسیاری از داروها و موادهای موجود برای زیبایی قادر به عبور از این لایه نیستند!

مزوتراپی صورت برای چه افرادی مناسب است؟

بسیاری از افرادی که از پوست صورت خود ناراضی هستند، به فکر روش درمانی مزوتراپی صورت خود می‌باشند. اما قبل از آنکه بخواهید به این روش درمانی روی بیاورید بهتر است بدانید، مناسب چه افرادی است؟

بسیاری از افرادی را در کلینیک مشاهده کرده‌ایم که به علت حساس بودن پوست خود مراجعه کردند، اما با این روش درمانی مشکلی که می‌خواهند رفع نمی‌شود.

افرادی که نیاز به مزوتراپی صورت دارند:

• افتادگی پوست

• رفع تیرگی و پف دور چشم

• درمان لک و تیرگی‌های صورت

مزوتراپی مو برای چه افرادی مناسب است؟

درمان ریزش مو از طریق روش درمانی مزوتراپی مو برای سنین یا جنسیت خاصی محدود نشده است و برای همه‌ی افرادی که از مشکل ریزش مو رنج می‌برند می‌توانند با این روش به فکر درمان خود باشند. اما به طور خاص بیان شده است که مزوتراپی مو برای افراد بین 18 تا 70 سال در صورتی که ناراحتی یا بیماری خاص نداشته باشند می‌تواند روش بسیار خوبی برای درمان ریزش مو باشد.

 

جالب است بدانید که روش درمانی مزوتراپی مو برای همه افراد یکسان نیست و به همین امر می‌توان گفت ماندگاری آن هم در افراد متفاوت است!

جمع بندی

مزوتراپی صورت و مزوتراپی مو یکی از روش‌های بهبود رشد مو و صورت است. در این روش درمانی، یک محلول تقویتی را به صورت تزریقی  به پوست یا مو وارد می‌کنند که نتایج این روش درمان در افراد مختلف با یکدیگر متفاوت بوده اما نتایج ماندگاری دارد!

همچنین برای انجام دادن مزوتراپی می‌توانید به کلینیک ویکی درمان سری بزنید تا از تمامی امکانات و تجهیزات به روز آن استفاده نمایید.

  • ali jalily
  • ۰
  • ۰

در دنیای امروز که با پیشرفت سریع علم مواجه  بوده، همه به دنبال راهی برای کسب درآمد با روش های آسان هستند، بازار خرید و فروش تتر در ایران بسیار گسترده شده و روز به روز بر این روند در حال رشد می‌باشد، و همه به دنبال این هستند که از نحوه خرید تا قیمت usdc و نکات مربوط به آن اطلاعات بیشتری کسب کنند.

تتر چیست؟

در حال حاضر ارزهای دیجیتال زیادی در ایران خرید و فروش می‌شوند، مانند بیت کوین، تتریوم و... که هرکدام با قیمت های متفاوت معامله می‌شوند، اصلی ترین علت محبوبیت این ارزها در میان مردم چیست؟  تتر به عنوان یک ارز دیجیتال ثابت می‌باشد که قیمت آن با 1 دلار آمریکا برابری می‌کند. ارز دیجیتال برای این به وجود آمد که پول نقد از میان دست انسان ها کنار برود و خرید و فروش ها از طریق این ارز ها انجام شود.

USD Coin دارای ارزش ثابت 1 دلار برای هر سکه است و یک دلار آمریکا پشتوانه هر کوین USD در یک حساب بانکی اختصاصی است. USD Coin را به گزینه ای محبوب برای نگهداری ارزهای دیجیتال بدون نوسانات و ریسک بالا یا پایین رفتن قیمت سکه های اصلی مانند بیت کوین و اتریوم تبدیل می کند. قیمت usd ارتباط مستقیم با قیمت دلار دارد.

آیا سرمایه گذاری روی usdc درست است.

Usdc یک ارز دیجیتال به حساب می‌آید که از سپتامبر سال 2018 رواج یافت، افرادی روی این کوین سرمایه گذاری می‌کنند بیشتر به دنبال سرمایه گذاری با مبلغ و ریسک کمتر نسبت به بیت کوین و دیگر ارز ها هستند. پیش بینی افراد کاربلد در این زمینه و تحلیل های اقتصادی نشان می‌دهد که سرمایه گذاری درست و به جا بر این ارز، سود خوبی را در آینده به همراه خواهد داشت.

چگونه usdc را به پول نقد تبدیل کنیم؟

برای تبدیل ارز به پول نقد ابتدا باید در یک صرافی معتبر حساب داشته و از طریق آن می‌توانید با تبدیل قیمت usdc از دلار به تومان، مبلغ را به حساب صرافی واریز و از آن برداشت کنید.

کلام آخر

با توجه به مطالبی که در بالا گفتیم، تتر یک ارز دیجیتال به نسبت ما بقی ارز ها ارزان قیمت و کم ریسک است، برای خرید تتر و سرمایه گذاری بلند مدت در ایران با در نظر گرفتن نوسانات  قیمت usdc قیمت دلار و تحریم ها انتخاب خوبی خواهد بود. گروه ما در تترلند برای خرید مطمئن شما را همراهی خواهند کرد.

 

  • ali jalily
  • ۰
  • ۰

 

روزانه تلفن های همراه با ویژگی های جدید به بازار عرضه می‌شود، خوبی این تولید و عرضه، تنوع در مدل و قیمت برای همه اقشار جامعه است، به نحوی که هر فرد در هر جایگاه و موقعیت اجتماعی می‌تواند با توجه به توان مالی خود آن را تهیه کند. قیمت گوشی موبایل به نسبت ویژگی هایی که دارد بالا یا پایین می‌رود. در این مقاله بیشتر در رابطه با  این ویژگی ها در گوشی اقتصادی و ارزان صحبت کنیم.

بررسی گوشی اقتصادی و ارزان

همانطور که در شروع این مقاله گفتیم در عصر امروز خرید تلفن همراه ارزان، بسیار راحت تر از گذشته شده، حالا برای اینکه بدانید برای خرید گوشی ارزان و اقتصادی باید به کدام یک از بخش های آن توجه بیشتری داشته باشید با ما همراه شوید.

گوشی اقتصادی

پیشینه برند گوشی انتخابی

بعد از آنکه با برند تلفن پیشنهادی آشنا شدید بررسی کنید که مدل های دیگر این گوشی با چه قیمت هایی در بازار فروخته می‌شود و هر کدام چه ویژگی هایی دارد. اینکه شما با برند های گوشی آشنا شوید باعث می‌شود که با رنج قیمت ها آشنا شوید و با خواندن کامنت های کاربران ببینید که واقعا این گوشی اقتصادی است یا خیر؟

ابعاد تلفن همراه 

گاهی شما در یک شرکت ساختمانی کار می‌کنید و به دلیل احتمال افتادن گوشی به دنبال یک تلفن همراه با ابعاد متناسب می‌گردید، همین امر موجب می‌شود که به دنبال یک تلفن همراه با ابعاد کوچکتر بگردید که در دسته گوشی ارزان باشد و مقاومت بیشتری نسبت به ضربه و غیره داشته باشد. گاهی شما به دنبال یک تلفن همراه اقتصادی هستید و تنها ابعاد گوشی برایتان اهمیت دارد چرا که از آن به عنوان یک صفحه نمایشگر برای نمایش نمونه کارهایتان استفاده خواهید کرد، پس ابعاد گوشی علاوه بر ارزان بودن آن از ویژگی های مهم در انتخاب گوشی برای شماست.

دوربین

افراد زیادی هستند که در خرید گوشی ارزان و اقتصادی تنها به کیفیت دوربین آن توجه می‌کنند، حالا اهمیت این ویژگی می‌تواند به شغل و یا زندگی فردی شخص برگردد، اما این ویژگی در خیلی از افرادی که به دنبال گوشی اقتصادی هستند یکسان است. 

بدنه گوشی

بدنه گوشی ارتباط زیادی با بالا یا پایین بودن قیمت آن دارد، به نحوی که گوشی با اسکلت پلاستیکی بسیار ارزان تر از تلفن های فلزی یا آلومینیومی است. پس اگز کیفیت و جنس بدنه گوشی برایتان اهمیتی نداشته باشد و از خود بابت نگهداری تلفن همراه مطمئن باشید، انتخاب گوشی با بدنه پلاستیکی می‌تواند در دسته گوشی ارزان قرار گیرد.

گوشی ارزان

صفحه نمایشگر

صفحه نمایش گوشی موبایل در انواع مدل های LCD ،AMOLED ،Super AMOLED ،TFT ، IPS تولید می‌شوند که هرکدام کیفیت و ویژگی های خود را دارد. برای مثال گوشی هایی که دارای صفحه ال سی دی هستند هزینه کمتری را در برگرفته‌اند. از موارد مهم در صفحه نمایشگر تراکم بالای پیکسل است که در بالا یا پایین آمدن کیفیت صفحه اثر مستقیم خواهد داشت.

سیستم عامل

سیستم عامل از مهمترین بخش های هر گوشی می‌باشد، حتما تاکنون با سیستم عامل اندروید و یا آی او اس آشنا شده باشید، این دو سیستم عامل هر کدام برای خود ویژگی ها و عیب هایی دارد، آی او اس انحصاری برای گوشی های آیفون طراحی شده که از امنیت ویژه ای برخوردار است، به نحوی که شرکت اپل هیچگونه آنتی ویروسی برای این سیستم عامل در نظر نگرفته و معتقد است که امکان انتقال ویروس به این گوشی ها وجود ندارد.

در نتیجه انتخاب این گوشی ها هرچند که در دسته گوشی ارزان و اقتصادی نیست، برای کسانی مناسب است که امنیت تلفن برایشان بسیار مهم می‌باشد.

چگونه گوشی ارزان و گوشی اقتصادی را بشناسیم؟

در مقاله بالا، در رابطه با نکات مربوط به نحوه خرید گوشی ارزان و اقتصادی صحبت کردیم، اینکه هر کسی با توجه به شرایط مالی و اولویت های خود گوشی اقتصادی را انتخاب می‌کند، در بهترین حالت ممکن باید ویژگی هایی که برای شما اولویت دارد را به ترتیب بنویسید، و سپس با مراجعه به فروشگاه و یا سایت لوتوس https://lotuslaptop.com تلفن همراه متناسب را تهیه کنید.

  • ali jalily