novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

 

 

بیمه-تکمیلی-خانواده

بیمه های پایه دارای نقص هایی هستند که مهمترین آنها عدم پوشش هزینه درمان بیماری های پرهزینه،بیمه تکمیلی خانواده هزینه های سرسام آور درمانی را مقدار زیادی کاهش داده و نقایص بیمه های پایه را برطرف کرده است. با داشتن بیمه تکمیلی خانواده دیگر نیاز نیست نگران هزینه سنگین خدمات درمانی باشید، یکی از نیازهای مهم هر خانواده داشتن بیمه تکمیلی خانواده است.

بیمه تکمیلی خانواده و مزایای آن

بروز بیماری برای تمامی افراد غیر قابل اجتناب است و برای هر فردی ممکن است پیش بیاید، با توجه به اینکه هزینه های درمانی روز به روز در حال افزایش است این موضوع یکی از دغدغه های بیمار و خانواده بیمار شده. بیمه می تواند در این مشکل شما را همراهی کند ولی متاسفانه بیمه هزینه های درمانی بسیاری از بیماری ها را پوشش نمی دهد، از این رو شرکت های بیمه گر مانند شرکت بیمه سامان و تعاون با ارائه خدمات بیمه تکمیلی خانواده باعث کاهش چشمگیر هزینه های درمانی شده.

هر فردی که دارای بیمه پایه است می تواند برای خود و خانواده خود بیمه تکمیلی خانواده اقدام کند.

بیمه تکمیلی خانواده چه بیماری هایی را پوشش می دهد؟

بیمه پایه مانند بیمه تامین اجتماعی فقط نیازهای خدمات درمانی اولیه خانوار را پوشش می دهد و در پوشش هزینه بیماری های خاص کمک زیادی نمی کند. بیمه تکمیلی خانواده علاوه بر پوشش خدماتی که بیمه پایه ارائه می دهد، جبران هزینه های بیماری های خاص و پرهزینه که بیمه پایه آنها را پوشش نمی دهد را دارد.

پوشش خدماتی از جمله بستری جراحی عمومی، جراحی تخصصی، زایمان، نازایی، پاراکلینیکی نوع 1، 2، 3، 4، 5، خدمات مربوط به چشم پزشک، دندان پزشکی و بسیاری از خدمات درمانی دیگر.

ارائه خدمات بیمه تکمیلی خانواده شرکت های بیمه گذار

شرکت های بیمه گذار هر کدام برای بیمه پایه خدمات نسبتا کمی و مشابهی را پوشش می دهند ولی در بحث بیمه تکمیلی خانواده ارائه خدمات هر شرکتی با دیگر شرکت ها تفاوت شایانی دارد و در جبران هزینه ها تفاوت زیادی دارند.

از آنجایی که بحث کرونا در کشورمان جدی شده و افراد بسیاری دچار این بیماری منحوس شده اند و با توجه به اینکه هزینه های دارو و بستری این بیماری بالا بوده بسیاری از شرکت های بیمه گر پوشش هزینه های کرونا را در قالب بیمه تکمیلی خانواده ارائه می دهند و در این روزهای سخت در کنار خانواده قرار گرفته اند.

شرایط دریافت بیمه تکمیلی خانواده

همانطور که در مطالب بالا اشاره شده برای ارائه خدمات بیمه تکمیلی خانواده هر شرکتی شرایط خاص خود را دارد.  بسیاری از شرکت ها مانند شرکت بیمه سامان برای دریافت بیمه تکمیلی نیاز به داشتن بیمه پایه نیست، از جمله شرایطی که می توان گفت در تمامی شرکت های بیمه مشترک است، سن افراد است که از بطن تولد تا سن 70 سالگی می باشد در نظر داشته باشید برخی از شرکت ها بالای 70 سال را هم تحت پوشش قرار می دهند.

  • ۰۰/۰۸/۱۵
  • ali jalily

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی