novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

بعضی از افراد هنوز به اهمیت و نقشی که دامنه اینترنتی روی موفقیت یا شکست سایت دارد پی نبرده اند. دامنه یا دامین مانند هویت یک سایت است و اگر به درستی انتخاب نشود می تواند شما را ار رقبایتان عقب بیندازد. در این مقاله می خواهیم به معرفی انواع دامنه اینترنتی و اشتباهاتی که عموم مردم درباره این اسامی می کنند بپردازیم.

دامنه اینترنتی

انواع دامنه اینترنتی

دامین ها به طور کلی به ۳ دسته تقسیم می شوند

  • دامنه های سطح بالا (gTLD)

دامنه های .com، .net ،.org دامنه های سطح بالا در سراسر جهان هستند که هرکدام معنی خاص خود را دارند. مثلا .com مخفف commercial است و برای سایت های تجارتی به کار می رود. دامنه.net  مخفف network است و برای شرکت هایی که با شبکه های اینترنتی سر و کار دارند به کار می روند. .org نیز برای سازمان ها و ارگان های دولتی یا خصوصی کاربرد دارد.

  • دامنه های سطح بالای جدید (gTLD) 

دامنه های سطح بالا که در مورد اول نام بردیم پس از چندین سال با کمبود اسم رو به رو شدند. تصور کنید در هر ثانیه ۶۳۰۰۰ سایت در اینترنت راه اندازی می شوند که هر کدام باید یک نام و یک دامین منحصر به فرد داشته باشد. کاملا روشن است که دامین های سطح بالا جوابگوی این حجم از وبسایت نیستند. به همین دلیل دامنه های info، biz،   coop ،pro، aero، name، museum به وجود آمدند. اکثر این دامین ها برای جذب کاربران پیشنهادات جالب و وسوسه برانگیزی می دهند. مثلا دامنه info دسترسی به بعضی سرورهای مهم را به صورت رایگان به کاربرانش می دهد، البته این اشتراک رایگان فقط به مدت یکسال است و بعد از آن باید مبلغی چند برابر پرداخت نمایید.



 

خرید دامنه

  • دامنه های دو حرفی (ccTLD)

دامنه های دو حرفی که مخفف نام یک کشور هستند به عنوان بالاترین و مهم ترین دامنه های آن کشور به شمار می رود. به عنوان مثال دامین .IR نشان دهنده سایت های ایرانی هستند یا .us که به اشتباه ما (us) تلقی می شود نشان دهنده دامنه اینترنتی در ایالات متحده آمریکا است.

معروف ترین دامنه های اینترنتی دو حرفی جهان عبارتند از:

  • Ws: ws نشان دهنده website نیست بلکه نشان دهنده دامنه ملی یک کشور است و هر نوع وب سایتی با هر فعالیتی را می تواند در بر بگیرد.

  • TV: باز هم بعضی از افراد این دامنه اینترنتی را به عنوان نشان دهنده تلویزیون تلقی می کنند در صورتی که این دو حرف نشان دهنده Tuvalu است اما به خاطر تصور اشتباه افراد بیشتر سایت هایی که برنامه های تلویزیونی پخش می کنند از این دامنه اینترنتی استفاده می کنند.

  • Biz: مخفف blize و برای وب سایت هایی به کار می رود که در کارهای تجاری و غیر تجاری و به صورت کلی در کار business هستند.

 

  • دامنه های سلطنتی (STLD)

دامین هایی مانند .gov، . edu  به عنوان دامنه های بسیار سطح بالا و در اصطلاح سلطنتی هستند. .gov مخفف government به معنای دولت است و در کشور ما برای سایت های قوه مقننه و مجریه به کار می رود. دامنه اینترنتی .edu نیز برای سایت هایی که از وزارت علوم و تحقیقات مجوز دارند مانند وزارت بهداشت، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی مهم به کار می رود.

 

انواع دامنه اینترنتی

 

خرید دامنه اینترنتی در سایت رند

دامین مناسب در پیشرفت و بهینه سازی یک سایت اهمیت زیادی دارد. سایت رند بهترین سایت برای خرید و فروش دامنه است. برای آشنایی با روند کاری ما به سایت رند مراجعه کنید.

  • ali jalily
  • ۰
  • ۰

 

زمانیکه به سفر می رویم دوست داریم بهترین غذایی که ممکن است در آن شهر را پیدا کنیم را میل نماییم. بمخصوصا اگر به کیش بروم به دنبال بهترین رستوران کیش می گیردم. اما چطور؟

یکی از روش های معمول و رایج من سرچ تو گوگل است. حالا می خواهم به شما بهترین رستوران کیش را معرفی کنم.

البته که کار آسانی نسیت و انتخاب بین همه رستوران ها و فست فودهای بین المللی کار سختی است. اما این رستوران گزینه سفارش آنلاین غذا هم داشت که برای من بسیار مهم بود.

بدون درگیری و معطل شدن از نظر زمانی به گردش خودم می رسیدم و تا برسم به محل اقامتم از بهترین رستوران کیش غذامو سفارش می دادم.

بهترین رستوران کیش

 

معیارهای من در انتخاب بهترین رستوران کیش

 

در انتخاب بهترین رستوران کیش موارد زیر معیار انتخاب من بوده:

  • احترام به مشتری

  • کیفیت غذا

  • سرعت و کیفیت سرویس دهی

  • این چند مورد را در رستوران های مختلف سنجیدم و این کار را از قبل هم انجام می دادم. بهترین رستوران کیش ولی یک مورد دیگر به فهرست من اضافه کرد. تنوع غذایی، در این رستوران بسیار بالا بود. البته این اتفاق شاید در مورد همه ی فودلند های دنیا افتاده باشد. ولی بهترین رستوران کیش یعنی فودلند کیش تنوع غذایی فوق العاده را به موارد بالا اضافه کرد. بعد از حضور در فودلند توقع من از رستوران های مختلف بالاتر رفت.

بهترین رستوران کیش

 بهترین رستوران کیش منویی از غذاهای خارجی، داخلی، فست فود، بین الملل و ... را به کنارهم آوردن چند زیر مجموعه ی قوی برای شما آماده می کند. سفارش آنلاین غذا در کیش با استفاده از سایت فودلند کیش امکان پذیر است. سرعت سرویس دهی آن از خیلی از رستوران های تهران بهتر است. وقتی شما سفارش آنلاین غذا در کیش را با پیتزا امتحان کنید، کاملا متوجه این موضوع خواهید شد. در تهران برای سفارش یک پیتزا و رسیدن آن به شما چقدر زمان لازم است؟ 20 دقیقه؟ نیم ساعت؟ شما روی یک ساعت حساب کنید!

 

سفارش آنلاین غذا در بهترین رستوران کیش

سفارش آنلاین غذا از بهترین رستوران کیش

مثلا ظهر یک روز ابری در آبان ماه است و در هوای روح انگیز جزیره کیش در این فصل، شما و عزیزانتان درون هتلی در کیش هستید. شما هوس کرده اید که یک پرس شیشلیک برای ناهار میل کنید و همراهنتان یکی پیتزا می خواهد و دیگری قیمه سفارش می دهد. اگر یک بچه کوچک هم داشته باشید قطعا یک بستنی برای دسر می خواهد

سفارش آنلاین غذا در کیش یعنی همه ی اینها با هم آماده ی خوردن باشد. فودکورت کیش با قدرت سفارشات شما را آماده و ارسال خواهد کرد. اگر به شماره ی تماس آنها نیاز داشتید، کافی است فودلند کیش را در اینترنت جستجو کنید. سفارش آنلاین غذا در کیش می تواند روی خط تلفن هم انجام شود.

از سفر به کیش تان لذت ببرید و جای ما را نیز خالی کنید.wink

  • ali jalily
  • ۰
  • ۰

در زندگی همه ی ما مشکلات بسیاری وجود دارد. اما برخی از این مشکلات به گونه ای هستند که هیچ گاه برای حل کردن آن ها وقت نمی گذاریم. یعنی اهمیت آنها به قدری به چشم نمی آید که بخواهیم برای آن اقدام کنیم. زیرا زندگی روزمره گاهی اوقات زمانی برای فکر کردن به راه های افزایش کیفیت زندگی برایمان نمی گذارد. اما تکنولوژی و دنیای مدرن آنقدر برای زندگی انسان فواید داشته که بسیاری از مشکلات روزمره را می تواند با گرفتن کمترین وقت حل کند. یکی از اختراعاتی که تغییر قابل توجهی در زندگی انسان ایجاد کرده قفل دیجیتال است. از زمانی که در برای خانه ها اختراع شد وسیله ای برای بستن و قفل کردن در برای دور نگهداشتن دیگر افراد و حیوانات از خانه وجود داشته است.

قفل دیجیتال

قفل ها با پیشرفت فناوری همواره پیشرفت کرده اند و برای کاستن شانس دزد ها برای باز کردن قفل همیشه تلاش می شده است. اختراع انواع قفل ضد ضربه و ضد حرارت از مهمترین نتایج این تلاش ها بوده است. این قفل ها در بیشتر مواقع سارقین را در باز کردن در ناکام می گذارند. اما قفل دیجیتال یک تحول در زمینه ساخت قفل برای در خانه ها و مراکز تجاری بوده است.

قفل دیجیتال چه تفاوتی با قفل های معمولی دارد؟

قفل دیجیتال با تمام انواع قفل هایی که ساخته شده متفاوت است. یکی از مهم ترین تفاوت های قفل دیجیتال با قفل های مکانیک ساز و کار باز شدن آن است. قفل های مکانیکی معمولا به صورت یک زبانه و یک دهانه ساخته می شدند و با یک کلید مکانیکی که یک طرح منحصر به فرد روی آن تراشیده شده باز می شدند.

خرید قفل دیجیتال

اما این قفل ها هر قدر که پیچیده باشند باز هم امکان باز شدن با ابزارهای مختلف یا کپی کردن کلید را داشتند. بنابراین طراحان به این فکر افتادند که قفل و کلید را به گونه ای طراحی کنند که کلید آن قابل کپی کردن نباشد و کلید تنها در اختیار صاحب آن باشد. برای اینکه کلید به صورت انحصاری در اختیار صاحب آن باشد و امکان دزدیده شدن آن به حداقل برسد، بهترین کار این است که کلید با استفاده از ویژگی های منحصر به فرد آن شخص طراحی شود. مهمترین این ویژگی ها نیز ویژگی های زیستی مانند اثر انگشت یا قرنیه چشم است. چنین ویژگی هایی قابل دزدیدن نیستند.

قفل های دیجیتال این قابلیت را ایجاد کرده اند تا با اثر انگشت باز شوند و به این صورت امکان ورود فرد ناخواسته به حداقل می رسد. علاوه بر آن امکان استفاده از کلید های مغناطیسی و باز شدن با رمز عبور نیز وجود دارد که گذشتن از این قفل را برای سارقین بسیار سخت می کند.

مزایای قفل دیجیتال

مزایای قفل دیجیتال

قفل دیجیتال این امکان را فراهم می کند که از راه دور به وضعیت امنیت خانه خودتان کنترل داشته باشید و مطمئن باشید که کسی نتوانسته در خانه یا اتاق مخصوص شما را باز کند. همچنین می توانید از در خانه ماندن کودک یا احیانا بیمار آلزایمری خود مطمئن باشید. همچنین راه های باز کردن این قفل به گونه ای است که می توانید مطمئن باشید فقط شما برای باز کردن آن دسترسی دارید. برای دانستن اطلاعات بیشتر درباره قفل دیجیتال به وبسایت سامسونگ لاک مراجعه کنید.

https://samsunglock.support/

 

  • ali jalily
  • ۰
  • ۰

درباره ارز دیجیتال چیزی شنیده اید؟ ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، تتر و غیره با واحدهای پولی مهم مانند دلار، یورو، ین، پوند و ... کار می کنند، یعنی اگر دلار بالا برود ارزش بیت کوین نیز بیشتر می شود و اگر دلار پایین بیاید ارزش آن کاهش خواهد یافت. نحوه خرید تتر سوالیست که امروزه بسیاری از افراد در سراسر جهان دارند. در این مقاله به طور کامل درباره تتر و نحوه خرید آن صحبت خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

 

خرید تتر

ویژگی های اصلی تتر چیست؟

در این روزها که قیمت دلار مدام بالا و پایین می رود داشتن ارز دیجیتالی که قیمتش ثابت باشد باعث آرامش خاطر است. همان طور که در ابتدای مقاله گفتیم بیت کوین و اتریوم نرخ ثابتی ندارند و با نوسانات واحدهای پولی ارزش آنها هم تغییر می کند اما تتر که به آن USSD نیز گفته می شود کاملا فرق می کند. ارزش هر تتر با یک دلار آمریکا برابری می کند و بزرگترین مزیتی که دارد این است که فارغ از نوسانات ارز، تقریبا همیشه ارزشش ثابت است. البته این تنها مزیت تتر نیست.

 این رمز ارز دیجیتال به راحتی به ارزهای دیجیتال دیگر تبدیل می شود، به همین دلیل برای تبدیل سرمایه و پول بین المللی تتر گزینه بسیار خوبی است.

تتر هم مانند تمام ارهای دیجیتال توسط شبکه بلاکچین حفاظت می شود، یعنی معاملات آن کاملا حفاظت شده است و کسی نمی تواند آنها را هک کند.

تفاوت تتر با بیت کوین

قبل از آنکه نحوه خرید تتر را توضیح دهیم می خواهیم مقایسه ای بین این ارز دیجیتال و بیت کوین انجام دهیم. تتر از پروتکل لایه ای omni  در ساختار  blockchain ای که متعلق به بیت کوین است ،استفاده میکند. به زبان ساده تر تمامی توکن های این رمز ارز دیجیتال در از لایه ی omni  بلاک چین ای که برای بیت کوین است استفاده میکنند و این یعنی تمامی این معاملات در بلاک چین بیت کوین ثبت می شود. ارز دیجیتال تتر با نماد USDT معرفی می شود و دارای توکن است.

 

نحوه خرید تتر

توکن چیست؟

توکن ها در دنیای ارزهای دیجیتال  به دو معنی استفاده می شوند. برخی توکن ها را معادل ارزهای دیجیتال هر شبکه می دانند مثلا توکن USDT  شبکه ی blockchain ، و برخی دیگر توکن ها را برای ارزهای برنامه های غیرمتمرکزی می دانند که خودشان شبکه خصوصی ندارند و از شبکه های دیگر استفاده می کنند. برای مثال EOS توکن مبتنی بر اتریوم است.

نحوه خرید تتر

قبل خرید تتر یا دیگر ارزهای دیجیتال باید کیف پول آن را تهیه و سپس به سایت صرافی مراجعه کنید.

  • از کیف پول هایی که مخصوص سیستم عامل های اندروید یا ios هستند استفاده کنید، مانند Freewallet برای سیستم عامل های اندروید و coinomi که هم برای اندروید و هم برای سیستم عامل ios کاربرد دارد.

 

  • کیف پول رسمی سایت تتر که در صورت مراجعه به این سایت می توانید آن را تهیه کنید. البته به دلیل تحریم ها برای کاربران ایرانی امکان ثبت نام و تهیه این کیف پول وجود ندارد.

 

  • کیف پول های تحت وب مانند MyEtherWallet، Omni Wallet، coin payment

 

راهنمای خرید تتر

چگونه از سایت تترلند، تتر بخریم؟

نحوه خرید تتر در سایت معتبر و با تجربه تترلند به صورت زیر است:

  • تکمیل مراحل احراز هویت

  • ورود به سایت یا نرم افزار تترلند

  • گزینه خرید تتر را پیدا و روی آن کلیک کنید.

  • کلیک بر روی گزینه احراز هویت کرده ام

  • شماره گوشی همراه خود را در کادر مشخص شده وارد کنید.

  • کدی که از طریق پیامک به گوشی شما ارسال شده است را وارد کرده و وارد پنل کاربریتان شوید.

  • شماره کارت خود را وارد کنید.

  • آدرس کیف پول خود که با آن می خواهید تتر ذخیره کنید را وارد کنید.

  • وارد کردن مبلغ تتر درخواستی

  • شرایط و قوانین حریم خصوصی تترلند را مطالعه و سپس تایید می کنید.





 

  • ali jalily
  • ۰
  • ۰

قیمت تتر

 

این روزها که قیمت دلار با نوسانات زیادی رو به رو است داشتن یک پول یا رمز ارز که قیمتش همیشه ثابت باشد اهمیت زیادی دارد. ارزهای دیجیتال نه  تنها بسیار با ارزش هستند بلکه با پشتیبانی از شبکه بلاکچین امنیت بسیار بالایی هم دارند؛ به همین دلیل به ارزهای دیجیتال، رمز ارز می گویند. معاملاتی که با ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، تتر و غیره انجام می شوند کاملا حفاظت شده اند و کسی نمی تواند این رمزها را بشکند یا از بین ببرد.

تتر چیست؟

تتر که به نام USTD نیز شناخته می شود، یک نوع ارز دیجیتال است که هر توکن آن با یک دلار آمریکا برابری می کند. برخلاف بقیه ارزهای دیجیتال که بر اساس میزان تقاضا و عرضه قیمت گذاری می شوند قیمت تتر ثابت و پایدار است. شما می توانید از طریق پلتفرم تتر به آن دسترسی داشته باشید.

قیمت تتر

علت قیمت ثابت تتر چیست؟

مزیتی که تتر نسبت به بقیه ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم دارد این است که قیمت تتر همیشه ثابت است. تتر به وسیله USTD پشتیبانی می شود. یعنی هر تتر با یک دلار آمریکا پشتیبانی می شود در حالی که باقی ارزهای دیجیتال همیشه قیمت متغیری دارند.

نحوه خرید تتر

برای خرید هر نوع ارز دیجیتالی مانند اتریوم، بیت کوین و غیره باید در مرحله اول کیف پول آن را تهیه کنید سپس به یک صرافی معتبر مراجعه کنید تا فرایند خرید ارز دیجیتال را انجام دهید. انتخاب یک صرافی معتبر برای خرید تتر اهمیت زیادی دارد چون تتر یک رمز ارز دیجیتالی است و شما برای خرید یا فروش آن لازم نیست به طور حضوری به صرافی مراجعه کنید.

یکی از معتبرترین سایت های خرید و تعیین قیمت تتر، سایت تترلند است. برای بررسی قیمت تتر پیشنهاد میکنیم به سایت تترلند مراجعه کنید.

  • ali jalily
  • ۰
  • ۰

 

چک یک سند پرکاربرد در بازار تجاری و مالی است که به افراد این امکان را می‌دهد که بدون پرداخت آنی، معاملات خود را انجام دهند. صادر کردن چک به شرایط خاصی وابسته است که در صورت نقض آن، چک برگشت می‌خورد. قانون برای وصول کردن چک برگشتی، راهکارهایی ارائه داده است که دارنده چک می‌تواند با به کارگیری این قوانین، حق خود را پس بگیرد و اصطلاحاً حقش پایمال نشود. لازم به ذکر است که امکان دارد از چک سوء استفاده شود و جلوی وصول آن را بگیرد اما اگر شرایط مربوط به وصول چک را بدانید از همان ابتدا می‌توانید جلوی این دردسرها را بگیرید. در ادامه به تعریف چک برگشتی، شرایط صدور چگ برگشتی و راهکارهای وصول آن می‌پردازیم.

چک برگشتی

چک برگشتی به چه چکی گفته می‌شود؟

چک برگشتی به چکی گفته می‌شود که وجه آن پس از ارائه به بانک قابل وصول نیست. وصول نشدن می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد اعم از اینکه در حساب موجودی نباشد یا صادرکننده چک دستور عدم پرداخت آن را به بانک داده باشد و... . در هر حالت می‌توانید برای پرداخت چک اقدام و شکایت کنید. ماده 3 و 10 قانون صدور چک، به طور کامل به مواردی که در ادامه اشاره می‌کنیم، پرداخته است:

نبود موجودی یا کافی نبودن مقدار آن در تاریخ صدور چک:

در این شرایط، بانک موظف است هر چقدر موجودی در حساب باقی مانده است را به دارنده چک برگشتی بپردازد و میزان مبلغ پرداختی را پشت چک بنویسد. پس از این مرحله دارنده چک، با دریافت گواهینامه‌ای که حاوی کد رهگیری است، می‌تواند به مراجع قضایی مراجعه کند.

چک برگشتی

برداشت وجه از حسابی که پشتوانه و اعتبار چک محسوب می‌شود:

در این شرایط، هنگام صدور چک، موجودی حساب کافی بوده است اما صادر کننده بخشی از وجهی که چک به اعتبار آن صادر شده است، را خارج می‌نماید. این کار خلاف ماده 3 قانون صدور چک است و برداشتی که از این کار می‌شود این است که صادرکننده قصد دارد با وجه خارج شده، چک دیگری صادر کند یا با خارج نمودن موجودی، بستن حساب خود را عملی کرده است.

رعایت نکردن استانداردهای نوشتار هنگام تنظیم چک:

طبق استانداردهایی که برای چک نویسی تعریف شده است:

-         چک نباید خط خوردگی داشته باشد.

-         باید رقم عددی با رقم حروفی مطابقت داشته باشد.

-         باید امضای درج شده در چک با امضای موجود در بانک یکسان باشد.

-         هیچ گونه بی نظمی در چک مشاهده نشود.

در صورتی که هرگونه عدم مطابقت و بی نظمی مشاهده شود، بانک از پرداخت چک خودداری می‌کند.

چک برگشتی

صادر شدن دستور عدم پرداخت چک:

طبق ماده 14 قانون صدور چک، صادر کننده چک یا ذینفع، می‌توان به بانک دستور عدم پرداخت چک را بدهد. این حالت در شرایط امکان پذیر است که صادر کننده یا ذینفع ادعا کند که چک جعل شده یا به سرقت رفته یا به علت کلاهبرداری یا خیانت در امانت یا هر جرم دیگری، تحصیل شده است.

دارنده چک برگشتی می‌تواند شکایت کند و صادرکننده نیز باید ادعای خود را ثابت کند.

  

مسدود بودن حساب هنگام صدور چک:

در ماده 10 آمده است که اگر شخصی بداند حسابش بسته است، اما به اعتبار آن چک صادر کند، آن چک بی محل محسوب می‌گردد و برای این خلاف، مجازات غیر تعلیق در نظر گرفته شده است. پس از آن دارنده چک برگشتی با همراه داشتن گواهی عدم پرداختی، می‌تواند قدام به مطالبه نماید.

 سخن آخر

هنگام صدور چک حتماً به شرایط ذکر شده توجه داشته باشید و از همان ابتدا نکات لازم را بررسی کنید تا در آینده با مشکلات بزرگتر مواجه نشوید. اما در صورت عدم وصول چک دریافتی راه‌حل‌های قانونی وجود دارد که جلوی ضرر را بگیرد. در این راه، وکلا و مشاوران حقوقی شهرداد می‌توانند راهنمای خوبی برای شما باشند.

  • ali jalily
  • ۰
  • ۰

تتر که به نام USTD یا Eurt نیز شناخته می شود، یک نوع ارز دیجیتال است که هر توکن آن با ارزش یک دلار آمریکا برابری می کند. برخلاف بقیه ارزهای دیجیتال که بر اساس میزان تقاضا و عرضه قیمت گذاری می شوند قیمت تتر ثابت و پایدار است. به این نوع ارز دیجیتال که دارای قیمت ثابتی است استیبل کوین می گویند.

 

قابلیت های تتر چیست؟

اما تتر دارای چه ویژگی هایی است که باعث می شود افراد زیادی به خرید تتر علاقه مند باشند:

  • پرداخت هایی در سطح بین المللی

  • تراکنش های همتا به همتای آنی

  • امنیت بسیار بالا در سیستم های پرداخت ارز دیجیتال

  • کارمزد بسیار کم یا بدون کارمزد

 

یکی ازمزایا و ویژگی های تتر این است که برای صرافی ها نقدینگی فراهم می کند.

خرید تتر

همان طور که ذکر کردیم  این ارز دیجیتالی از نوسانات بازار کاملا ایمن بوده و همیشه با نرخ پایداری وجود داشته است. تتر هم اکنون توسط دو واحد پولی دلار و یورو مبادله می شود اما تتری که با دلار پشتیبانی می شود محبوب تر است در نتیجه بیشتر حجم تبادلات با خود دلار تتر یا USTD صورت می گیرد.

این رمز ارز دیجیتال مانند اتریوم، بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال از فناوری بلاکچین استفاده می کند؛ به این معنی که تمام داده ها و اطلاعات معاملات به صورت رمزگذاری شده است و کسی نمی تواند این رمزها را بشکند. 

 

خرید تتر

مراحل خرید تتر

برای خرید هر نوع ارز دیجیتالی مانند اتریوم، بیت کوین و غیره باید در مرحله اول کیف پول آن را تهیه کنید سپس به یک صرافی معتبر مراجعه کنید تا فرایند خرید ارز دیجیتال را برای شما انجام دهید.

انتخاب یک صرافی معتبر برای خرید تتر اهمیت زیادی دارد چون تتر یک رمز ارز دیجیتالی است و شما برای خرید یا فروش آن لازم نیست به طور حضوری به صرافی مراجعه کنید. برای اینکار بهتر است به صرافی های آنلاین ارز دیجیتال مراجعه نمایید.

پیشنهاد ما برای خرید تتر، سایت تترلند است. این سایت به صورت اختصاصی و حرفه ای بر روی خرید و فروش این ارز دیجیتال تمرکز کرده و موفق شده تا سابقه درخشانی در بین مشتریانش بسازد. نحوه خرید تتر در سایت تترلند به صورت زیر است:

  • مراحل احراز هویت به صورت کامل باید انجام شود

  • ورود به سایت یا نرم افزار تترلند

  • گزینه خرید تتر را پیدا و روی آن کلیک کنید.

  • کلیک بر روی گزینه احراز هویت کرده ام

  • شماره گوشی همراه خود را در کادر مشخص شده وارد کنید.

  • کدی که از طریق پیامک به گوشی شما ارسال شده است را وارد کرده و وارد پنل کاربریتان شوید.

  • شماره کارت خود را وارد کنید.

  • آدرس کیف پول خود که با آن می خواهید تتر ذخیره کنید را وارد کنید.

  • وارد کردن مبلغ تتر درخواستی

  • شرایط و قوانین حریم خصوصی تترلند را مطالعه و سپس تایید می کنید.

  • ورود به درگاه و پرداخت وجه ریال

 

منبع: سایت خرید و فروش تتر- تترلند

 

 

 

  • ali jalily
  • ۰
  • ۰

عمل بینی به عنوان رایج ترین عمل زیبایی در جهان شناخته می شود. تاریخچه جراحی بینی به صورت حرفه ای به قرن ۱۷ برمی گردد. در آن زمان سربازی که به جنگ رفته بود بینی اش را از دست داده بود و پزشک پوست بازوی آن فرد را به بینی اش پیوند زد تا خون از این راه جریان پیدا کند. شاید در حال حاضر این عمل بینی به نظر شما وحشتناک و کاملا ابتدایی به نظر بیاید اما باید بدانید همین تکنیک ها باعث به وجود آمدن رینوپلاستی مدرن و روش های فعلی عمل بینی شده است. 

عمل بینی

جالب است بدانید سابقه عمل بینی به صورت سنتی به بیش از هزار سال پیش برمی گردد. اولین کشوری که به این تجربه دست زد هند قدیم بود. در آن زمان کسانی که دزدی می کردند مجازاتشان این بود که بخشی از بینی یا کل آن قطع شود. یکی دیگر از دلایل جراحی بینی در آن زمان این بود که حیوانات وحشی بینی انسان ها را گاز می گرفتند. فردی به نام سوشروتا پوست پیشانی را به بینی پیوند می داد. 

عمل بینی مجازی چیست؟

در این روش، از بینی و صورت بیمار در زوایای مختلف یک اسکن سه بعدی گرفته می شود، سپس با کمک این عکس های سه بعدی شما می توانید ظاهر بینی خود را بعد از عمل به صورت مجازی ببینید. این روش به شما این امکان را می دهد تا عیب و نقص هایی که دوست ندارید در بینی تان باشد را به پزشک گوشزد کنید یا حتی نظرات خود را به او ابراز کنید.

مزیت بزرگی که عمل بینی مجازی نسبت به عمل های بینی دیگر دارد این است که شما قبل از عمل می توانید نتیجه نهایی را مشاهده کنید. همانطور که می دانید بزرگترین ترس و نگرانی بیماران نتیجه رینوپلاستی (Rhinoplasty) است. آنها نگرانند که بینی شان بعد از عمل به شکل دلخواهشان درمی آید یا خیر. با عمل بینی مجازی دیگر نیازی نیست نگران نتیجه جراحی باشید.

جراحی بینی

با قالب کنترلی به بینی دلخواه خود برسید

علم پزشکی امروزه آنقدر پیشرفت کرده است که شما می توانید شکل بینی عمل شده خود را قبل از جراحی بینی مشاهده کنید؛ این کار با قالب کنترلی میسر شده است. این ابزار یک قالب بینی است که برای هر شخصی منحصر به فرد و تک است، یعنی قالب بینی شما با قالب کنترلی بیماری دیگر متفاوت است. اساس این روش به این صورت است که قالب کنترلی باید روی بینی کاملا فیکس و ثابت باشد. اگر این قالب متحرک باشد، جراح باید قوس و اضافات بینی برطرف کند تا بیمار به فرم بینی دلخواهش برسد. 

در این روش از عکس های سه بعدی استفاده شده و بیمار می تواند نتیجه جراحی بینی خود را از قبل ببیند و دیگر نگرانی بابت تغییر ظاهر بینی اش نداشته باشد. یکی از مزایای قالب کنترلی این است که برای انواع بینی های گوشتی، استخوانی، ترمیمی، فانتزی و غیر فانتزی کاربرد دارد.

عمل بینی مجازی

بهترین کلینیک جراحی بینی در تهران

با توجه به مطالبی که در این مقاله گفته شد نتیجه میگیریم که باید به پزشکی مراجعه کرد که سابقه خوبی داشته باشد و علاوه بر آن از به روزترین متدهای پزشکی هم استفاده کند. کلینیک زیبایی دکتر بیوتی بهترین پزشکان متخصص عمل بینی را در کشور دارد. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.


 

  • ali jalily
  • ۰
  • ۰

آیا شما هم یکی از خواسته های زیر را دارید؟

  • می خواهم سایتم در رتبه اول گوگل قرار بگیرد.

  • دوست داریم سایتمان توسط کاربر دیده شود.

  • می خواهیم سایتم را بهینه کنم تا گوگل به آن اعتبار بیشتری دهد

  • می خواهم بازدید سایتم را افزایش دهم.

  • اگر سایتمان دیده شود فروشمان بیشتر خواهد شد.

تمام این عبارات فقط یک پاسخ دارد و آن هم سئو سایت. اما منظورمان از این کلمه چیست؟

سئو

در واقع  سئو مجموعه ای از اقداماتی است که توسط شرکت سئو یا مشاور سئو انجام میشود تا رتبه سایت شما کم کم افزایش یابد و در بهترین صفحه گوگل قرار بگیرد.

روش های سئو حرفه ای چیست؟

سئو تنها یک فرمول طلایی ندارد که بتوانید با کمک آن سایت های خود را بهینه کنید و آن ها را به رتبه های بالا گوگل برسانید. سئو ریزه کاری های زیادی دارد و باید برای آن وقت بگذارید تا پیاده سازی نمایید. اگر بخواهید روش ها، فوت و فن های سئو را تازه بیاموزید، آزمون و خطا کنید که کدام روش برای سایت شما تاثیرگذارتر است کمی زمان می برد و شما در این میدان مسابقه از تمام رقبا عقب خواهید افتاد.

با پیشرفت تکنولوژی و تغییر روزافزون اینترنت، روشی که شما می خواهید برای سایتتان انجام دهید بسیار مهم است. مهم این است که .اما مشاورسئو برای شما استراتژی می چیند که با کمترین هزینه و زمان بتوانید بیشترین میزان نتیجه را دریافت کنید

سئو سایت

سئو داخلی، سئو خارجی و تکنیکال.

برای یک سئو حرفه ای باید تمام این روش ها را همزمان با هم پیش ببرید تا به نتیجه مورد نظر برسید. اینکه شما فقط روی سئو تکنیکال تمرکز کنید و سئو خارجی را فراموش کنید، رتبه سایتتان بهتر خواهد شد اما هیچ تضمینی وجود ندارد که به صفحه اول جستجو گوگل پا بگذارید.

بهترین سئو کار باید اقداماتی در داخل سایتتان انجام دهد، تولید محتوا با کیفیت و مفید برای کاربر انجام دهد، سایت را از نظر تکنیکال بررسی نماید که دارای مشکلات فنی نباشد، سایت در دستگاه های الکترونیکی متفاوت مانند لپ تاپ، موبایل و تبلت به درستی نشان داده شود که به این حالت ریسپانسیو بودن صفحات سایت می گویند، در شبکه های اجتماعی فعالیت کند، در سوشال بوک مارک ها یک اکانت فعال داشته باشد و اقدامات دیگر همگی جزئی از فعالیت هایی است که یک سئوکار حرفه ای برای شما انجام می دهد.

اینکه کسب و کار شما در چه حوزه ای قرار دارد برای شرکت سئو سایت تفاوتی ندارد. آن ها رقبای شما را تحلیل می کنند و بهترین استراتژی ممکن برای بهینه سازی سایت شما  ارائه خواهند کرد

آموزش سئو

شرکت سئو اینجا

یکی از بهترین شرکت های بهینه سازی سایت که خدمات سئو ارائه می دهد شرکت سئو اینجا است. این شرکت تمام خدمات بهینه سازی سایت را برای شما انجام می دهد. خدمات داخلی، تکنیکال، خارجی و آنالیز رقبا را به شرکت سئو اینجا بسپارید.

منبع: http://hek5.blogs.rice.edu/seo/

 

 

  • ali jalily
  • ۰
  • ۰

اوایل ازدواج آنقدر شیرین و لذت بخش است که هیچ کدام از زن و مرد تصور نمی‌کنند امکان دارد روزی برسد که از هم سیر شده، کلافه شده و تصمیم به طلاق بگیرند. گاهی شرایط زندگی مشترک آنقدر سخت می‌شود که فرد تلخی طلاق را به ادامه زندگی مشترک ترجیح می‌دهد. طلاق آینده زندگی زن و مرد و فرزندان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. قانون برای این شرایط هم راه چاره پیش روی زوجین قرار داده است و می‌توانند به صورت طلاق توافقی و بدون دردسر از یکدیگر جدا شوند. البته به کمک وکلای حقوقی می‌توانید بدون اینکه کوچکترین حقی از شما ضایع شود، جدا شوید. وکلای حقوقی شهرداد نیز با تجربه و مهارت خود می توانند یاریگر طرفین در طی نمودن این پروسه باشند.

طلاق توافقی

 

گواهی عدم سازش در طلاق توافقی چیست؟

زوجینی که قصد دارند به صورت توافقی از یکدیگر جدا شوند باید مراحلی را که در قانون مشخص شده، طی کنند. بدین منظور پیش از هر چیز باید اقدام به گرفتن گواهی عدم سازش کنند. این گواهی، سند و مدرکی است که بیانگر عدم تفاهم و توافق طرفین و تصمیم آنها مبنی بر پایان دادن به زندگی زناشویی میباشد. این گواهی را دادگاه صادر میکند و طرفین با در دست داشتن آن می توانند بقیه مراحل طلاق توافقی را طی کنند.

 

گواهی عدم سازش تا چه مدت اعتبار دارد؟

این گواهی، اعتبار محدودی دارد و تنها تا سه ماه پس از ابلاغ، معتبر میباشد. بدین معنی که پس از صدور توسط دادگاه، به طرفین ابلاغ می شود و از این تاریخ، به مدت سه ماه طرفین مهلت دارند که به دفتر ازدواج و طلاق جهت ثبت طلاق رجوع کنند. در صورتی که در این مدت، اقدام به این کار نکنند، اعتبار گواهی از بین می رود.

طلاق توافقی

 

باطل شدن گواهی عدم سازش

از بین رفتن اعتبار گواهی به این معناست که طرفین دیگر با استناد به آن نمی توانند به دفترخانه رفته و تقاضای ثبت طلاق نمایند. بلکه اگر همچنان خواهان طلاق باشند، باید تمام مراحل مشاوره و ثبت دادخواست و دادگاه را از اول طی کنند. هم چنین از آن جایی که طرفین هنگام طلاق، در مورد نفقه و حضانت و ... توافق می کنند، با باطل شدن گواهی یادشده، کلیه این توافقات نیز بلااثر می گردد.

 

شرایط صدور گواهی عدم سازش در طلاق توافقی

زن و شوهر ابتدا با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی، قصد خود مبنی بر طلاق را اعلام و  دادخواست خود را ثبت می کنند تا پس از ارجاع به دادگاه، برای آنها نوبت مشاوره تعیین شود. هم اکنون سامانه ای موسوم به سایت "تصمیم" راه اندازی شده که پیش از ارجاع دادخواست به دادگاه، طرفین باید به آن مراجعه کرده و به صورت اینترنتی نوبت بگیرند تا برایشان وقت مشاوره در نظر گرفته شود. پس از ارسال نظر مشاور به دادگاه، قاضی با ملاحظه تصمیم زوجین، گواهی مزبور را صادر می کند.

طلاق توافقی

 

رفتن به دفتر ازدواج و نهایی کردن طلاق توافقی

پس از صدور گواهی از سوی دادگاه، زن و شوهر می توانند با در دست داشتن آن به دفاتر ازدواج و طلاقی که صیغه نکاح را جاری کرده، رفته و از سردفتر آن تقاضا کنند صیغه طلاق را جاری کند. سردفتر با عنایت به آن، اقدام به ثبت طلاق می نماید و از این تاریخ به بعد می توان ادعا کرد که زن و شوهر رسماً از یکدیگر جدا شده اند.

  • ali jalily