novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چاقی باعث بروز بسیاری از بیماری‌های جسمی و روانی می‌شود. امروزه کم تحرکی و مصرف غذاهای چرب سبب شده بسیاری از افراد در معرض چاقی قرار بگیرند. همه افراد علاقه دارند به تناسب اندام برسند. بعضی افراد نیز ممکن است دچار چاقی مفرط نباشند اما، در قسمت‌هایی از بدن آن‌ها تجمع چربی اندام آن‌ها را نامتناسب کرده باشد. هر دو گروه برای لاغری و تناسب اندام به بهترین کلینیک لاغری مراجعه می‌کنند. 

در گذشته برای از بین بردن چربی‌ها از روش جراحی استفاده می‌کردند. امروزه به دلیل عوارض جراحی راهکارهای مناسب‌تری وجود دارد. 

ویژگی‌های بهترین کلینیک لاغری

بهترین کلینیک لاغری، کلینیکی است که از جدیدترین روش‌ها برای درمان بیماری‌ها استفاده کند. در این مراکز وجود آزمایشگاه ضروری است و افراد باید قبل از هر چیزی آزمایشات لازم را انجام دهند. یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین کلینیک لاغری قیمت مناسب آن است و در ابتدا مشاوره‌هایی در زمینه روحی و جسمی فرد دارند.

دستگاه‌های لاغری در بهترین کلینیک لاغری

در این مطلب می‌خواهیم درباره انواع دستگاههای لاغری که در بهترین کلینیک لاغری استفاده می‌شود صحبت کنیم:

  • دستگاه رادیوفرکانسی (آراف): این روش یک روش پیشرفته محسوب می‌شود. این دستگاه یک دستگاه با روش غیر تهاجمی است. در این روش با استفاده از ایجاد گرما بدن اسیدهای چرب را آزاد و سبب لاغر شدن در آن قسمت می‌شود.

  • دستگاه اندرمولوژی (ال پی جی): این یک روش بدون زخم و درد است. این دستگاه یک دستگاه ماساژ محسوب می‌شود که توسط غلتکی که دارد روی قسمت مورد نظر حرکت داده و باعث از بین رفتن توده‌های چربی می‌شود.

  • دستگاه کویتیشن: این دستگاه برای درمان چربی‌های موضعی مناسب است. پزشکاه این دستگاه را برای لاغری شکم و پهلو پیشنهاد می‌دهند. 

  • دستگاه شاک ویو: این دستگاه نیز برای لاغری موضعی کاربرد دارد. این دستگاه از طریق یک اپلیکاتور عمل می‌کند. مقداری ژل روی بدن مالیده می‌شود سپس این اپلیکاتور را به صورت دورانی حرکت می‌دهید. این دستگاه برای نقاط خاصی مانند ران و باسن کاربرد دارد.

کلام آخر

اگر به دنبال به دست آوردن تناسب اندام هستید، بهترین راه حل برای شما مراجعه به کلینیک‌های لاغری است. مطمئنا انتخاب یک مرکز مناسب که با عوارض و مشکلی رو به رو نشوید سخت است. در این وبلاگ سعی کردیم ویژگی بهترین کلینیک لاغری و روش‌های آن را بیان کنیم. 

  • ali jalily