novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

شبکه و رمز ارز مونرو را می‌توان گفت که یکی از بهترین شبکه‌ها در بازار رمز ارزها معرفی شود. رمز ارز مونرو با ماموریت حفظ حریم خصوصی ایجاد گردید و محاسبه قیمت مونرو توسط صرافی‌های معتبر در حال نمایش است. در حقیقت این پروژه یکی از پروژه‌هایی بود که بحث‌های زیادی را برای خود در شبکه بلاکچین ایجاد کرد. به ‌صورتی که خیلی از صرافی‌ها و وب‌سایت‌های گوناگون، از لیست کردن آن جلوگیری کردند.

علاوه بر این، این پروژه برای خیلی از افراد نقش مبهمی دارد و مانند پروژه بیت‌کوین، اسامی بنیان‌گذاران آن نا مشخص بوده است. به این صورت رمز ارز Monero تلاش خود را انجام داد که خود را در بین کاربرانش جذاب نماید. به علاوه در تلاش است تا با پروژه‌های مناسب خود به یکی از بهترین پروژه ها در شبکه بلاکچین تبدیل شود. تحلیل قیمت مونرو توسط معامله گران این رمز ارز صورت می‌گیرد.

مونرو چیست

مونرو یک رمز ارز امن، خصوصی و پیگیر گریز محسوب می‌شود. از رمزنگاری مخفی و خصوصی برای مطمئن شدن از اینکه همه تراکنش‌های خودش غیر قابل رهگیری و پیگیر گریز است، استفاده می‌کند. در دنیایی با شفافیت زیاد، دلیل به وجود آمدن رمز ارزی مثل رمز ارز مونرو و علاقه به آن را می‌توان پی برد. رمز ارز مونرو از الگوریتم های اجماع اثبات کار به صورت دائم استفاده می‌کند. به علاوه می‌‎توان گفت که رمز ارز مونرو نیز مثل رمز ارز بیت کوین یک رمز ارز است که قابلیت استخراج را دارد. استخراج مونرو سود خوبی برای کسانی که آن را استخراج می‌کنند دارد.

اولویت مونرو روی سه کلید اصلی قرار گرفته شده است. در سایت اصلی رمز ارز مونرو این کلیدها به صورت امنیت، حریم شخصی و تمرکز زدایی تعریف شده‌اند. اگر بخواهید بدانید مونرو چیست باید حتما این سه کلید را در نظر بگیرید.

محاسبه قیمت مونرو

همانطور که می دانید محاسبه قیمت مونرو و سایر رمز ارزهای موجود در بازار کریپتو کار خیلی آسانی نیست. کاربران فعال و معامله گران حرفه ای در حوزه ی ترید و هلد و دنبال کنندگان Monero برای سرمایه گذاری و تحلیل بازار بسیار به دنبال مولفه‌های زیادی هستند. با تحلیل قیمت مونرو به شکلی درست خواهند توانست که از این بازار موفق باشند. زیرا باید هنگام خرید رمز ارز Monero دلار یا رمز ارزهای دیگر را به نسبت قیمت لحظه ای این رمز ارز محاسبه کنند.

پس از آن باید اقدام به خرید یا فروش Monero کنند. تیم های فعال در حوزه رمز ارزهای دیجیتال با طراحی صفحه خود به محاسبه قیمت مونرو را در آینده به وجود آورده اند. این تیم‌ها با استناد به تحلیل‌های درست از آینده محاسبه قیمت مونرو  را در سال‌های بعد انجام می‌دهند. از این رو راه دسترسی به تحلیل قیمت مونرو را برای خیلی از کاربران باز خواهند کرد. 

استخراج مونرو

هر زمان که یک رمز ارز به قیمت مناسبی برسد، بخش بزرگی از سرمایه‌گذاران به سمت استخراج آن متمایل خواهند شد. تحلیل قیمت مونرو نشان داده که استخراج این رمز ارز کاری درست است و این دلیل برای رمز ارزی مثل Monero دارای اهمیت بوده است. پلتفرم این رمز ارز تمام تلاش خود را کرده است تا بر عکس سایر رمز ارزهای مشابه، امکان استخراج از طریق رایانه‌های شخصی را نیز فراهم کند. همین مورد توانسته تعداد اشخاص زیادی را به سمت خود جذب کند. این نکته هم گفتنش خوب است که شما نخواهید توانست با استفاده از رایانه‌های شخصی خود و استخراج مونرو ، درآمد زیادی را کسب کنید.

تحلیل قیمت مونرو    

با تحلیل قیمت مونرو  در آینده شما قادر خواهید بود که محدوده قیمت آن را در سال‌های بعد کشف کنید. می‌توان انتظار داشت که تا سال 2025 به محدوده قیمتی 2000 تا 2500 دلار برسد. در سال 2030 حتی با قیمت‌های جدیدی و جذابی در محدوده 5000 تا 6000 دلار هم در صرافی خرید مونرو معامله شود. بنابراین اگر سرمایه‌گذاری، این ارز دیجیتال را در سطح قیمتی 40 دلار خریداری نماید، تا سال 2025  سرمایه خود را تا حدود زیادی افزایش خواهد داد.

البته باید انتظار داشت که این رشد قیمتی زودتر از این‌ها هم اتفاق افتد. زیرا که امکان دارد مثل سال‌های 2017 و سال 2021، بازار رمز ارزها جهش زیادی و رشد سریع و شدید را در پیش داشته باشد.

سخن پایانی

شاید با دانستن اینکه رمز ارز مونرو چیست و محاسبه قیمت مونرو چگونه صورت می‌پذیرد، شما خواهید دانست که این رمز ارز بازار جذابی باشد. سایت‌های معتبر زیادی تحلیل قیمت مونرو را انجام داده اند و آینده درخشانی برایش متصور شده‌اند. برای   استخراج مونرو نیز راه‌های گوناگونی وجود دارد. معتبرترین صرافی خرید مونرو در حال حاضر صرافکس است که به صورت کاملا شفاف تبادل این رمز را انجام می‌دهد. قیمت این رمز ارز به صورت لحظه‌ای و دامنه قیمتی کوتاه و بلند مدت در این صرافی موجود است. البته در سایت coinmarketcap هم امکان مشاهده قیمت مونرو است.

https://sarrafex.com/price/xmr

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی