novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

در دنیای امروز که با پیشرفت سریع علم مواجه  بوده، همه به دنبال راهی برای کسب درآمد با روش های آسان هستند، بازار خرید و فروش تتر در ایران بسیار گسترده شده و روز به روز بر این روند در حال رشد می‌باشد، و همه به دنبال این هستند که از نحوه خرید تا قیمت usdc و نکات مربوط به آن اطلاعات بیشتری کسب کنند.

تتر چیست؟

در حال حاضر ارزهای دیجیتال زیادی در ایران خرید و فروش می‌شوند، مانند بیت کوین، تتریوم و... که هرکدام با قیمت های متفاوت معامله می‌شوند، اصلی ترین علت محبوبیت این ارزها در میان مردم چیست؟  تتر به عنوان یک ارز دیجیتال ثابت می‌باشد که قیمت آن با 1 دلار آمریکا برابری می‌کند. ارز دیجیتال برای این به وجود آمد که پول نقد از میان دست انسان ها کنار برود و خرید و فروش ها از طریق این ارز ها انجام شود.

USD Coin دارای ارزش ثابت 1 دلار برای هر سکه است و یک دلار آمریکا پشتوانه هر کوین USD در یک حساب بانکی اختصاصی است. USD Coin را به گزینه ای محبوب برای نگهداری ارزهای دیجیتال بدون نوسانات و ریسک بالا یا پایین رفتن قیمت سکه های اصلی مانند بیت کوین و اتریوم تبدیل می کند. قیمت usd ارتباط مستقیم با قیمت دلار دارد.

آیا سرمایه گذاری روی usdc درست است.

Usdc یک ارز دیجیتال به حساب می‌آید که از سپتامبر سال 2018 رواج یافت، افرادی روی این کوین سرمایه گذاری می‌کنند بیشتر به دنبال سرمایه گذاری با مبلغ و ریسک کمتر نسبت به بیت کوین و دیگر ارز ها هستند. پیش بینی افراد کاربلد در این زمینه و تحلیل های اقتصادی نشان می‌دهد که سرمایه گذاری درست و به جا بر این ارز، سود خوبی را در آینده به همراه خواهد داشت.

چگونه usdc را به پول نقد تبدیل کنیم؟

برای تبدیل ارز به پول نقد ابتدا باید در یک صرافی معتبر حساب داشته و از طریق آن می‌توانید با تبدیل قیمت usdc از دلار به تومان، مبلغ را به حساب صرافی واریز و از آن برداشت کنید.

کلام آخر

با توجه به مطالبی که در بالا گفتیم، تتر یک ارز دیجیتال به نسبت ما بقی ارز ها ارزان قیمت و کم ریسک است، برای خرید تتر و سرمایه گذاری بلند مدت در ایران با در نظر گرفتن نوسانات  قیمت usdc قیمت دلار و تحریم ها انتخاب خوبی خواهد بود. گروه ما در تترلند برای خرید مطمئن شما را همراهی خواهند کرد.

 

  • ۰۰/۰۸/۰۴
  • ali jalily

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی