novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

در زندگی همه ی ما مشکلات بسیاری وجود دارد. اما برخی از این مشکلات به گونه ای هستند که هیچ گاه برای حل کردن آن ها وقت نمی گذاریم. یعنی اهمیت آنها به قدری به چشم نمی آید که بخواهیم برای آن اقدام کنیم. زیرا زندگی روزمره گاهی اوقات زمانی برای فکر کردن به راه های افزایش کیفیت زندگی برایمان نمی گذارد. اما تکنولوژی و دنیای مدرن آنقدر برای زندگی انسان فواید داشته که بسیاری از مشکلات روزمره را می تواند با گرفتن کمترین وقت حل کند. یکی از اختراعاتی که تغییر قابل توجهی در زندگی انسان ایجاد کرده قفل دیجیتال است. از زمانی که در برای خانه ها اختراع شد وسیله ای برای بستن و قفل کردن در برای دور نگهداشتن دیگر افراد و حیوانات از خانه وجود داشته است.

قفل دیجیتال

قفل ها با پیشرفت فناوری همواره پیشرفت کرده اند و برای کاستن شانس دزد ها برای باز کردن قفل همیشه تلاش می شده است. اختراع انواع قفل ضد ضربه و ضد حرارت از مهمترین نتایج این تلاش ها بوده است. این قفل ها در بیشتر مواقع سارقین را در باز کردن در ناکام می گذارند. اما قفل دیجیتال یک تحول در زمینه ساخت قفل برای در خانه ها و مراکز تجاری بوده است.

قفل دیجیتال چه تفاوتی با قفل های معمولی دارد؟

قفل دیجیتال با تمام انواع قفل هایی که ساخته شده متفاوت است. یکی از مهم ترین تفاوت های قفل دیجیتال با قفل های مکانیک ساز و کار باز شدن آن است. قفل های مکانیکی معمولا به صورت یک زبانه و یک دهانه ساخته می شدند و با یک کلید مکانیکی که یک طرح منحصر به فرد روی آن تراشیده شده باز می شدند.

خرید قفل دیجیتال

اما این قفل ها هر قدر که پیچیده باشند باز هم امکان باز شدن با ابزارهای مختلف یا کپی کردن کلید را داشتند. بنابراین طراحان به این فکر افتادند که قفل و کلید را به گونه ای طراحی کنند که کلید آن قابل کپی کردن نباشد و کلید تنها در اختیار صاحب آن باشد. برای اینکه کلید به صورت انحصاری در اختیار صاحب آن باشد و امکان دزدیده شدن آن به حداقل برسد، بهترین کار این است که کلید با استفاده از ویژگی های منحصر به فرد آن شخص طراحی شود. مهمترین این ویژگی ها نیز ویژگی های زیستی مانند اثر انگشت یا قرنیه چشم است. چنین ویژگی هایی قابل دزدیدن نیستند.

قفل های دیجیتال این قابلیت را ایجاد کرده اند تا با اثر انگشت باز شوند و به این صورت امکان ورود فرد ناخواسته به حداقل می رسد. علاوه بر آن امکان استفاده از کلید های مغناطیسی و باز شدن با رمز عبور نیز وجود دارد که گذشتن از این قفل را برای سارقین بسیار سخت می کند.

مزایای قفل دیجیتال

مزایای قفل دیجیتال

قفل دیجیتال این امکان را فراهم می کند که از راه دور به وضعیت امنیت خانه خودتان کنترل داشته باشید و مطمئن باشید که کسی نتوانسته در خانه یا اتاق مخصوص شما را باز کند. همچنین می توانید از در خانه ماندن کودک یا احیانا بیمار آلزایمری خود مطمئن باشید. همچنین راه های باز کردن این قفل به گونه ای است که می توانید مطمئن باشید فقط شما برای باز کردن آن دسترسی دارید. برای دانستن اطلاعات بیشتر درباره قفل دیجیتال به وبسایت سامسونگ لاک مراجعه کنید.

https://samsunglock.support/

 

  • ۹۹/۰۸/۲۵
  • ali jalily

قفل دیجیتال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی