novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

قیمت تتر

 

این روزها که قیمت دلار با نوسانات زیادی رو به رو است داشتن یک پول یا رمز ارز که قیمتش همیشه ثابت باشد اهمیت زیادی دارد. ارزهای دیجیتال نه  تنها بسیار با ارزش هستند بلکه با پشتیبانی از شبکه بلاکچین امنیت بسیار بالایی هم دارند؛ به همین دلیل به ارزهای دیجیتال، رمز ارز می گویند. معاملاتی که با ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، تتر و غیره انجام می شوند کاملا حفاظت شده اند و کسی نمی تواند این رمزها را بشکند یا از بین ببرد.

تتر چیست؟

تتر که به نام USTD نیز شناخته می شود، یک نوع ارز دیجیتال است که هر توکن آن با یک دلار آمریکا برابری می کند. برخلاف بقیه ارزهای دیجیتال که بر اساس میزان تقاضا و عرضه قیمت گذاری می شوند قیمت تتر ثابت و پایدار است. شما می توانید از طریق پلتفرم تتر به آن دسترسی داشته باشید.

قیمت تتر

علت قیمت ثابت تتر چیست؟

مزیتی که تتر نسبت به بقیه ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم دارد این است که قیمت تتر همیشه ثابت است. تتر به وسیله USTD پشتیبانی می شود. یعنی هر تتر با یک دلار آمریکا پشتیبانی می شود در حالی که باقی ارزهای دیجیتال همیشه قیمت متغیری دارند.

نحوه خرید تتر

برای خرید هر نوع ارز دیجیتالی مانند اتریوم، بیت کوین و غیره باید در مرحله اول کیف پول آن را تهیه کنید سپس به یک صرافی معتبر مراجعه کنید تا فرایند خرید ارز دیجیتال را انجام دهید. انتخاب یک صرافی معتبر برای خرید تتر اهمیت زیادی دارد چون تتر یک رمز ارز دیجیتالی است و شما برای خرید یا فروش آن لازم نیست به طور حضوری به صرافی مراجعه کنید.

یکی از معتبرترین سایت های خرید و تعیین قیمت تتر، سایت تترلند است. برای بررسی قیمت تتر پیشنهاد میکنیم به سایت تترلند مراجعه کنید.

  • ۹۹/۰۸/۱۹
  • ali jalily

خرید تتر

قیمت تتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی