novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

با توجه به قیمت سرسام آور و بالای سیم کارت های 0912 همراه و خطوط رند، برخی از مراکز خرید و فروش سیم کارت، اقدام به فروش اقساطی سیم کارت می کنند. این کار باعث می شود که مشتریان و افراد در زمان خرید احساس راحتی بیشتری داشته باشند و بهتر بتوانند سیم کارت مورد نظر خود را انتخاب کنند.

اپراتور همراه اول دارای پیش شماره های بسیار فراوانی است. این اپراتور که برترین اپراتور رسمی کشور نیز است، با افزایش پیشوندهای خود، امکان خرید سیم کارت با شماره دلخواه همراه اول را برای مشتریان خود فراهم کرده است. 

فروش اقساطی سیم کارت

وب سایت رند( https://rond.ir/ )، یکی از بهترین و معتبرترین و قدیمی ترین وب سایت های خرید و فروش سیم کارت است که امکان خرید و فروش اقساطی سیم کارت را برای شما فراهم می کند. همچنین بسیاری شماره در اپراتور های مختلف برای در این وب سایت به فروش می رسد؛ بنابراین در رند امکان خرید سیم کارت با شماره دلخواه همراه اول برای شما فراهم می شود

پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید و فروش اقساطی سیم کارت را دارید و یا علاقه مند به خرید سیم کارت با شماره دلخواه همراه اول هستید، این مطلب را از دست ندهید.

فروش اقساطی سیم کارت

همین طور که در ابتدای محتوا گفتیم، به دلیل گران بودن سیم کارت های 0912 و خطوط رند، بسیاری اقدام به خرید و فروش اقساطی سیم کارت می کنند. سیم کارت های 0912 به دلیل اینکه بسیار معتبر است و محبوب ترین پیشوند ایران به حساب می آید، گران قیمت است. لازم به ذکر است کد خط نیز در قیمت سیم کارت 0912 تاثیر می گذارد. به عنوان مثال کد سیم کارت های که با 1 شروع می شوند گران تر از کدهایی است که با 0 یا 9 شروع می شوند.

خطوط رند نیز به دلیل اینکه راحت تر در ذهن به خاطر سپرده می شوند، قیمت بالاتری دارند. بسیاری از افراد که به دنبال برندینگ و ایجاد احساس اطمینان در مخاطب هستند، معمولا از خطوط رند 0912 استفاده می کنند. این خطوط گران قیمت هستند و بسیاری که قصد ندارند به صورت یکجا آن ها را خریداری کنند، اقدام به خرید قسطی سیم کارت می کنند. وب سایت رند معتبرترین سایت خرید و فروش سیم کارت، در سایت خود قسمت فروش اقساطی سیم کارت را برای شما در نظر گرفته است.

همچنین در این سایت شما می توانید سیم کارت های خود را به فروش برسانید، به طوری که شما می توانید هم به صورت اقساطی و هم کامل به فروش برسانید.

خرید سیم کارت با شماره دلخواه همراه اول

خرید سیم کارت با شماره دلخواه همراه اول

بسیاری از افراد به شماره های خاص علاقه مند هستند و یا قصد دارند پیشوندهای متفاوتی از یک شماره داشته باشند؛ در این صورت این افراد با اقدام به خرید سیم کارت با شماره دلخواه همراه اول کنند. با مراجعه به دفاتر همراه اول و مشاهده خطوط آزاد می توانید اقدام به خرید سیم کارت با شماره دلخواه همراه اول کنید. همراه اول پیشوندهای بسیاری دارد، بنابراین احتمال اینکه بتوانید شماره دلخواه خود را پیدا کنید، وجود دارد.

همچنین با مراجعه به وب سایت رند نیز می توانید آگهی بیش از 1000 شماره را مشاهده کنید و از میان آن ها اقدام به خرید سیم کارت با شماره دلخواه همراه اول کنید.

جمع بندی

ما در این نوشته قصد داشتیم شما را در خرید و فروش اقساطی سیم کارت راهنمایی کنیم. همچنین شما را با نحوه خرید سیم کارت با شماره دلخواه همراه اول آشنا کردیم. در پایان پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید و فروش سیم کارت خود را دارید، حتما به وب سایت رند، سری بزنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی