novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

امروزه هزینه کاشت مو به یکی از زمینه‌هایی مبدل شده است که پاشنه‌ی تکیه‌گاهی تبلیغات بسیاری از کلنیک‌های کاشت مو حول آن می‌چرخد. این امر دور از انتظار هم نیست، زیرا از یک سو آقایانی که با مشکلات ناشی از ریزش مو رو به رو هستند نیاز دارند تا از این خدمات استفاده کنند؛ و از سوی دیگر با نوسانات ارزی و افزایش تورم، هزینه کاشت مو با افزایش زیادی رو به رو گشته است. حتی هرینه کاشت ابرو را نیز می‌توان در این ردیف قرار داد.

علاوه بر آن در روند کاشت مو درمان‌های تکمیلی و پشتیبانی کننده‌ای نیز مطرح هستند که در بهبود و هر چه بهتر انجام شدن این درمان‌ها مؤثر هستند. اضافه نمودن چنین درمان‌هایی به خود موضوع نیز موجب می‌شود تا هزینه کاشت مو به طور کلی با افزایش زیادی رو به رو شود.

در واقع نکات متعدد دیگری می‌توانند در هزینه‌ی نهایی مؤثر واقع شوند. مهمترین این نکات شامل مشخصات فیزیولوژیکی هر فرد و وسعت محدوده‌ی آسیب دیده و نیز، متد انجام کاشت مو هستند. این موارد شامل وسعت طاسی، بانک مو فرد، تراکمی که قصد رسیدن به آن را داریم و جنس موهای میزبان می‌باشند.

روش کاشت مو نیز می‌تواند در هزینه کاشت مو اثر زیادی بر جای بگذارد. روش‌های قدیمی‌تر پانچ و اف‌یو‌تی حداقل هزینه را برای کلینیک دارند؛ در حالی که روش‌های پیشرفته‌ی کنونی نیازمند بهره‌گیری از دستگاه‌های پیشرفته و نیز متخصصان سطح بالاتر برای انجام پروسه هستند که خود این مسائل واضحا برای کلینیک موجب ایجاد هزینه‌هایی می‌گردد.

هزینه کاشت مو به روش sut

کمترین هزینه کاشت مو قسطی

از مهمترین مسائلی که در هزینه کاشت مو قسطی تاثیرگذار است، هزینه ویزیت و سایر هزینه هایی است که به پزشک معالج و یا کلینیک پرداخت می‌شود. برای کاهش هزینه کاشت، این کار را به هر کسی نسپارید. بلکه بهتر است با در مورد پزشک معالج تحقیقاتی داشته باشید.

با این کار می‌توانید علاوه بر پرداخت هزینه ای معقول، نتیجه خوبی از کاشت مو قسطی کسب کنید. کاشت مو قسطی یکی از روش ها برای پرداخت هزینه کاشت مو است. با کاشت مو قسطی شما میتوانید علاوه بر داشتن ظاهری زیبا، هزینه آن را در بلند مدت پرداخت کنید تا از نظر مالی امکان انجام آن را داشته باشید.

عوامل کاهش هزینه کاشت مو و ابرو

از دیگر عوامل مؤثر در هزینه کاشت مو مشخصات فیزیولوژیک مشکل هر شخص است. نکاتی که در این مبحث می‌توانند به عنوان معیار مطرح شوند شامل وسعت طاسی، بانک مو فرد، تراکمی که قصد رسیدن به آن را داریم و جنس موهای میزبان می‌باشند. هر فرد برای این که بتواند کاشت موی خود را به نحو احسن انجام دهد نیاز به یک بانک مو اهدا کننده‌ی خوب دارد.

به شکل کلی بانک مو هر فرد، موهای پشت سر وی است. با این وجود، در برخی افراد نمیتوان با روش‌های عادی از پشت سر ایشان موی مناسب را دریافت کرد و نیاز به روش‌های دیگر و پیشرفته‌تر یا تغییر ناحیه‌ی اهدا کننده وجود دارد. بدیهی است که تمامی این چالش‌ها هزینه‌زا هستند و موجبات افزایش در هزینه کاشت مو خواهند گردید. همین امر در مورد تراکم مد نظر ناحیه‌ی کاشت شده نیز صادق است.

هزینه کاشت ابرو چقدر است

هزینه کاشت ابرو در خارج از کشور

هزینه کاشت ابرو در کشور ما به دلیل کثرت متخصص آموزش دیده و حرفه‌ای و کلینیک‌های معتبر کاشت ابرو از دیگر کشورها کمتر است. همچنین هزینه کاشت ابرو در ایران به دلیل کاهش هزینه‌های جانبی و نرخ برابری ارز حتی پایین‌تر آمده است. مثلا هزینه کاشت ابرو در خارج از کشور چیزی بین 3000 تا 6000 دلار است. این مبلغ در زمان نگارش چیزی در حدود بین 81 تا 162 میلیون تومان خواهد بود.

با این حال، تقریب هزینه کاشت ابرو در تهران که دارای بیشترین تعداد کلینیک کاشت ابرو با متخصصان حرفه ای است بین 7 تا 10 میلیون تومان است. همچنین هزینه کاشت ابرو در کشورهایی مانند ایالات متحده حدود 15000 دلار است.

بهترین هزینه برای کاشت مو و ابرو

اگر نگران هزینه های کاشت ابرو یا موهای خود هستید، نباید نگران باشید.در کلینیک آنیل ما می‌توانیم این هزینه را به صورت اقساطی در چند نوبت از شما دریافت کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت آنیل مراجعه کنید.

 

نظرات (۱)

  • بهترین دکتر پوست در شمال تهران
  • سلام وقتتون بخیر، با تشکر از مطالب خوب و مفیدی که در اختیار مخاطب هاتون میذارید. لطفا از سایت ما هم دیدن بفرمایید و نظرات سازنده خودتون رو ارائه بدید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی