novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

عمل بینی عروسکی

روزبه روز عمل های بینی در حال تغییر هستند و مدل های جراحی مختلفی صورت می گیرد. عمل بینی عروسکی یکی از انواع عمل های زیبای می باشد که طرفداران خاص خودش را دارد. در نظر داشته باشید که هر نوع عمل بینی باید به پوست و شکل بینی شما متناسب باشد. در این مقاله قصد داریم اطلاعات کافی در مورد عمل بینی عروسکی به شما بدهیم.

عمل بینی عروسکی چگونه انجام می شود؟

در عمل بینی عروسکی بینی بیش از حد نسبت به عمل بینی طبیعی کوچک می شود، قوس زیادتر و نوک بینی سربالاتر می شود. در واقع بینی شکل کاملا مصنوعی بخود می گیرد. در عمل بینی عروسکی شکل بینی نسبت به دیگر اجزای صورت خیلی متناسب با بقیه اجزای صورت نمی باشد.

تفاوت عمل بینی عروسکی با طبیعی

عمل بینی عروسکی

عمل بینی طبیعی کمترین تغییرات را بر روی بینی بجای میگذارد و متناسب با دیگر اجزای صورت می شود، در حالی که عمل بینی عروسکی باعث تغییرات زیادی بر روی بینی شما می شود و فرم مصنوعی و غیرطبیعی دارد ک باعث بروز مشکلات و عوارض خاصی می شود.

در مدل عروسکی زاویه بین نوک بینی نسبت به لب بیش از 110 درجه می شود در حالیکه در حالت طبیعی این زاویه بین 90 تا 100 می باشد.

بینی عروسکی برای چه صورت هایی متناسب تر است؟

از آنجایی که عمل بینی عروسکی باعث کوچک شدن بیش از حد شود پس مناسب صورت های با بینی های بزرگ و گوشتی نیست. این عمل بیشتر مناسب صورت های کوچک و ظریف است که بینی متناسب با بقیه اجزای صورت کوچک شود. همچنین بینی هایی که غضروفی هستند این عمل می تواند باعث زیبایی صورت آنها شود.

عوارض عمل بینی عروسکی

مهمترین عارضه ای که می توان برای عمل بینی عروسکی برشمارد این است که اصلا فرم مناسبی به صورت نمیدهد زیرا بر اساس علم زیبا شناسی بینی عروسکی به هیچ وجه در زیبا شدن صورت موثر نیست. بدلیل اینکه برای زیبا شدن باید تمام اجزای صورت متناسب هم باشند که در این نوع عمل بینی بیش از حد کوچک می شود و باعث زشت شدن صورت می شود.

یکی دیگر از مشکلات عمل بینی عروسکی که ممکن است بعد از عمل جراحی بیمار دچار آن شود مشکلات تنفسی است.

پس با توجه به مشکلاتی که ممکن است پیش بیاید حتما مشاوره قبل از عمل داشته باشید.

مراقبت های بعد از جراحی بینی عروسکی

عمل بینی عروسکی از آنجایی که کوچک تر و ظریف تر از قبل از عمل می شود باید مراقبت های ویژه بر روی آن داشته باشید.

داروهای تجویز شده را حتما بطور منظم مصرف کنید.

رژیم غذایی خاصی را باید برای مدتی رعایت کنید.

پانسمان بینی را مواظبت کنید خیس نشود.

در هنگام خواب سر باید بالاتر از بدن باشد و سعی کنید دو تا بالش زیر سر خود قرار دهید.

از فین کردن خودداری کنید.

تا دو هفته بعد از جراحی از مصرف دخانیات و الکل خودداری کنید.

جمع بندی

برای انجام عمل بینی عروسکی باید به موارد مهمی دقت کنید، از آنجایی که این نوع عمل باعث غیرطبیعی شدن بینی می شود باید به این مورد توجه کنید که آیا به فرم بعد از عمل که بینی شما به خود خواهد گرفت رضایت کامل دارید یا نه.

شما می توانید قبل از اقدام به عمل با مراجعه به سایت عمل بینی دات کام نمونه های این نوع عمل را به خوبی ببینید و مشاوره رایگان دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

  • ۰۰/۰۷/۰۳
  • ali jalily

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی