novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

 

در سئو سایت علاوه بر تکنیک های متعدد، ابزارهای مختلفی نیز وجود دارند که می تواند به وبمستران در کسب رتبه های برتر گوگل کمک کند. در ادامه به بررسی 3 تا از مهمترین این ابزارهای پرداخته می شود/

ابزارهای مهم در سئو سایت

1. search console Google

اولین ابزار مفید در سئو سایت، کنسول جستجوی گوگل مجموعه ای از خدمات است که می توانید برای درک اینکه موتور جستجو از وب سایت شما چگونه بازدید می کند استفاده کنید. این سرویس مجموعه گسترده ای از ابزارهای رایگان سئو سایت را در اختیار شما قرار می دهد که جنبه های مختلف بهینه سازی را پوشش می دهد.

ویژگی های کلیدی:

  • نحوه درک Google از وب سایت شما را کنترل کنید.

  • از کلمات کلیدی بازدیدکنندگان برای دستیابی به شما استفاده کنید.

  • در بالای خطاهای خزیدن ، متا تگ یا نقشه سایت بمانید.

  • پرونده robots.txt خود را به روز کنید.

  • پیوندهای وب سایت خود را کنترل کنید.

  • اگر سایت شما به بدافزار آلوده است ، هشدارها را دریافت کنید.

ابزارهای پرکاربرد در سئو سایت

2. Semrush

در سئو سایت Semrush ابزاری برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی است که به شما امکان می دهد اطلاعاتی راجع به تعداد افرادی که به دنبال اصطلاحات خاص هستند ، بدست آورید. علاوه بر این ، همچنین اطلاعاتی درباره کلمات کلیدی مشاب، تبلیغات مرتبط ، لیست محصولات و موارد دیگر در اختیار شما قرار می دهد.

Semrush می تواند علاوه بر اینکه یک ابزار مناسب برای کلمات کلیدی است ، اطلاعاتی در مورد استراتژی های رقبا ارائه دهد. به عنوان مثال ، این می تواند به شما بگوید که آنها چقدر ترافیک می گیرند ، چه مقدار از این تبلیغات پولی است و بک لینک آنها چیست.

3. BuzzStream

BuzzStream، از دیگر ابزارهای مفید در سئو سایت است که مجموعه ای از ابزارها را برای کمک به تحقیقات دامنه ، بازاریابی از طریق ایمیل و مدیریت پروژه به شما ارائه می دهد.  وقتی نوبت به تحقیق می رسد، BuzzStream می تواند به شما کمک کند لیستی از نتایج را برای کلمات کلیدی مورد بررسی خود جمع آوری کنید.

سئو سایت

سپس اطلاعاتی درباره هر یک از آن وب سایت ها از جمله رتبه بندی کلی، حساب های مربوط به شبکه های اجتماعی ، سن دامنه و اقتدار و موارد دیگر به شما ارائه می دهد.

در عمل ، می توانید از این ویژگی ها برای کمک به شما در انجام آنالیز سئو سایت، تحقیق در مورد رقبای خود و محتوایی که منتشر می کنند ، کمک کنید. علاوه بر این ، حتی می تواند به شما کمک کند لیستی از نویسندگان آنها و آنچه که هر یک از آنها آماده است را ایجاد کنید ، بنابراین می توانید استراتژی های آنها را از نزدیک تحت نظر داشته باشید.

جمع بندی

با توجه به ابزارهای نام برده شده در زمینه سئو سایت، شرکت سئواینجا با داشتن سال ها تجربه در انواع زمینه های طراحی سایت، سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ، می تواند شما را در کسب رتبه 1 گوگل یاری کند.

  • ۰۰/۰۳/۳۱
  • ali jalily

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی