novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

 Tether (USDT) یک ارز دییجیتال می باشد و قیمت تتر آن جوری گذاشته است که برابر با قیمت 1 دلار آمریکا باشد. ایده ایجاد ارز دیجیتال این  بود که، مردم  بتواند مانند از آن ها مثل دلارهای دیجیتال استفاده کنند.

 

سکه هایی که به منظور این هدف استفاده می شوند را، سکه های ثابت یا stable coins می نامند. تتر محبوب ترین سکه پایدار است و حتی به عنوان جایگزین دلار در بسیاری از صرافی های محبوب مورد معامله قرار می گیرد.

تتر چیست

 

 تتر پول نقد را به ارز دیجیتال تبدیل می کند تا ارزش سکه را به قیمت ارزهای ملی مانند دلار آمریکا، یورو و ین متصل کند. کاربرد اصلی تتر این است که به فضای ارز دیجیتال ناپایدار، ثبات می بخشد و به صرافی هایی که نمی توانند با دلار و بانک ها معامله کنند راه حل ارائه می دهند (به عنوان مثال در Bitfinex که بعضا بحث برانگیز است اما پیشرو است).

تتر به طور خاص برای ایجاد پل لازم بین ارزهای فیات (fiat) و ارزهای رمزپایه، ثبات قیمت، شفافیت و حداقل هزینه های معاملات به کاربران طراحی شده است. این دلار به دلار آمریکا متصل است و از نظر ارزش نسبت 1 به 1 را با دلار آمریکا حفظ می کند. با این حال، هیچ تضمینی از طرف تتر برای هرگونه حق بازخرید یا مبادله تتر با پول واقعی ارائه نشده است.  یعنی تتر با دلار آمریکا قابل تعویض نیست.

قیمت تتر

ارز تتر را می توان در صرافی های معروف برای معمامله ارزهای دیجیتال که شاملBinanace ، CoinSpot ، BitFinex و Kraken هستند، معامله کرد.

Tether در ژوئیه 2014 به عنوان RealCoin راه اندازی شد و در ماه نوامبر توسط Tether Ltd، شرکتی که مسئول نگهداری مقادیر ذخیره شده فیات است، به تتر تغییر نام داد و تجارت خود را در فوریه 2015 آغاز کرد.

مهمترین ویژگی های تتر

ویژگی های تتر

USDT و سایر ارزهای تتر برای تسهیل انتقال ارزهای ملی ایجاد شده اند، گزینه پایداری در اختیار کاربران و جایگزینی برای حسابرسی سهام و اوراق بهادار ارائه می دهند که در حال حاضر غیرقابل اعتماد هستند. USDT با معرفی یک فرآیند اثبات ذخیره، گزینه ای برای روش های اثبات توانایی پرداخت را ارائه می دهد. 

در سیستم Tether Proof of Resources، با استفاده از ابزارهای موجود در Omnichest.info، میزان USDT در گردش می تواند به راحتی در بلاکچین بیت کوین بررسی شود. مقدار کل، مربوط به ذخایر USDT حفظ شده، با انتشار مانده بانکی تأیید می شود.

تتر یک ارز قانونی یا ابزار مالی نیست. مالکیت این رمزپایه مبنای هیچگونه حقوق قراردادی، ادعاهای حقوقی یا ضمانت خسارت نیست. تتر یک بانک نیست. Token USDT جریمه قانونی نیست و تحت پوشش بیمه سپرده نمی باشد، بنابراین تلاش برای دور زدن کنترل های سنتی دولتی و نظارتی بسیار مکرر است. تتر در کشورها و مکانهایی که رمزنگاری را تنظیم نمی کنند کار نمی کند. معاملات از نظر انطباق موسسه مالی بسیار نامنظم است.

جمع بندی

خرید تتر دروازه‌ای مطمئن برای ورود به دنیای ارزهای رمزنگاری شده است. تترلند، اواخر سال ۱۳۹۶ بر مبنای این ایده راه‌اندازی شد و تنها با گذشت چند هفته از آغاز فعالیت با استقبال زیادی روبرو شد. هدف مجموعه تترلند، ایجاد بستری امن برای مبادله جفت ارز “تتر/ریال” جهت تامین سرمایه لازم برای ورود به دنیای ارز رمزنگاری شده است. ما در تترلند تلاش می‌کنیم تا با امنیت کامل، سرعت بالا و ارائه بهترین نرخ مبادله، بالاترین میزان رضایت را در زمینه خرید و فروش تتر برای همراهان عزیز خود، ایجاد کنیم.

 

نظرات (۳)

چقدر هیجان انگیز

قیمت تتر واقعا همیشه برابر 1 دلاره؟؟

با ارز دیجیتال میتوان کسب درآمد اینترنتی داشت؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی