novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

تعرفه در لغت به معنای فهرست یا سیاهه ای از قیمت هاست. ریشه ی لاتین این کلمه (Tariff) است که البته معنای آن متفاوت بوده و به مالیات و عوارضی گفته می شد، که به واردات و صادرات اجناس تعلق می گرفت. در این مطلب ما قصد داریم راجعبه رپورتاژ و تعرفه رپورتاژ خبری صحبت کنیم. این که ما همیشه به دنبال قیمت و قضاوت بر اساس آن باشیم، چندان نادرست نیست. برای بیشتر اقلامی که جنبه ی خدماتی دارند، تعرفه جای کلمه ی قیمت را گرفته است. وقتی رپورتاژ خبری را از این جنبه نگاه کنیم، طبیعی است که مردم به دنبال تعرفه رپورتاژ خبری باشند؛ قیمتی که بابت انتشار هر محتوای رپورتاژ توسط خبرگزاری مربوطه تعیین و دریافت می شود.

تعرفه رپورتاژ خبری

چرا تعرفه رپورتاژ های خبری با هم متفاوت است؟

اگر با رپورتاژ خبری و استفاده ی سئویی از آن آشنا باشید، حتما می دانید که برای انتخاب سایت و انتشار رپورتاژ آگهی باید مواردی را در نظر بگیرید. تعرفه رپورتاژ خبری در همه جای دنیا تحت تاثیر این موارد است. البته اگر در آن کشور انتشار آگهی با این رویه غیرقانونی اعلام نشده باشد. دلیل این که در برخی کشورها وب سایت ها یا روزنامه های معتبر حق استفاده از چنین منابع مالی و دریافت تعرفه رپورتاژ خبری را ندارند، این است که آن ها می توانند سبب فریب خوردن مردم شوند. 

رپرتاژ خبری

اگر شما بخواهید به مطب دکتری که به تازگی نامش را شنیده اید، مراجعه کنید، چه کاری را انجام می دهید؟ این طبیعی است که شما نام پزشک را جستجو کنید و در نتایج دنبال نظراتی در مورد وی بگردید. وقتی یک رپورتاژ خبری می تواند تحت لیبل خبرگزاری بزرگی آن طبیب را مطرح کرده و از خوبی ها و توانایی های وی بگوید، آیا شما برای وقت گرفتن از او تردید می کنید؟ در ایران قوانین شما را محدود نمی کنند ولی بهتر است بعد از پرداخت تعرفه رپورتاژ خبری فقط به خاطر هزینه ای که انجام داده اید هر دروغی را به خورد مردم ندهید. طبیعی رفتار کردن شما منجر می شود تا بازخورد و ترافیک ارگانیک بهتری جذب کنید.

رپورتاژ خبری

دریافت لیست تعرفه رپورتاژ خبری از ایران رپورتاژ

مد نظر داشتن چند خبرگزاری برای انتشار رپورتاژ امری طبیعی است. شما می توانید با خبرگزاری های مختلفی همراهی کنید یا کمپین رپورتاژ آگهی داشته باشید. برای این کار بهتر است جنبه ی اقتصادی مطلب را هم در نظر بگیرید. یک لیست از تعرفه رپورتاژ خبری در وب سایت هایی مثل ایسنا، ایلنا، باشگاه خبرنگاران جوان، رجا نیوز، الف، شفاف و ... فهرستی از نام و تعرفه رپورتاژ خبری تصمیم گیری را برای شما آسان تر می کند. ایران رپورتاژ در همین زمینه فعالیت کرده و قصد دارد علاوه بر تولید محتوا و خدمات مربوطه، قیمت رپورتاژ خبری و سفارش آن را در دسترس مشتریان متقاضی قرار دهد. با کمک ایران رپورتاژ انتشار هر رپرتاژ در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی