novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

 

 

 

کاتالوگ یا بروشور کتابچه ای است که محصولات، خدمات، امکانات یا هر چیز دیگری را معرفی می کند.     چاپ کاتالوگ با هدف معرفی محصول یا خدمات از تولید کننده یا ارائه دهنده به مصرف کننده یا مشتری به نمایش گذاشته می شود. شاید شما تولید کننده مدل های بسیار محدودی از آثار هنری باشید که تعداد آنها به 5 عدد هم نمی رسد، پس قطعا کاتالوگ شما دفترچه قطوری نخواهد بود.

 البته ویکی پدیای عزیز در تعریف خود از کلمه کتابچه هوشمندانه استفاده کرده است تا بگوید کاتالوگ ها صفحاتی به هم پیوسته هستند (یا بهتر است بگوییم بیشتر به این صورت دیده می شوند) که برای معرفی چیزی یا چیزهایی به کار می روند. شما می توانید برای معرفی محصولات خود با چاپ کاتالوگ و معرفی آن به مشتری خود محصولات و نوع خدمات خود را در آن به نمایش بگذارید.

کاربرد چاپ کاتالوگ در شرکت ها و موسسات و کارخانه ها و اکثر تولیدکنندگان کالا و محصول برای معرفی کالا های خود یا انواع خدماتی که در شرکت خود دارا می باشند را برای مشتریان خود قرار داده و به نمایش می گذارند و فروشنده محصول یا ارائه دهنده خدمات از روی کاتالوگ می تواند به مشتری خود توضیحات مربوطه را داده و باعث جذب مشتری نیز می شود.

 

چاپ مجله و انواع آن
در مطبوعات، هر گاه نشریه ای حداکثر ماهی یک بار منتشر و تولید شود، به آن مجله می گویند. چاپ مجلات ارزان یکی دیگر از صدها خدمات ارائه شده توسط مجتمع چاپ ایران قدیم است که به دو صورت چاپ مجلات دیجیتال و چاپ مجلات افست انجام می شود.مجلات با توجه به مخاطبان خود به دو دسته مجله عمومی و مجله تخصصی طبقه بندی می شوند. 

از آنجایی که نشریه و مجله باید با دقت زیادی چاپ شود، یک میلی متر اشتباه شما در طراحی به معنای معیوب شدن کل تیراژ خواهد بود. مجلات عمومی انحصاری مجلاتی هستند که برای یک شرکت یا سازمان خصوصی طراحی شده و به سفارش و در صورت نیاز چاپ می شوند و هر شماره به اخبار و رویدادهای داخلی شرکت می پردازد.

برش مجله یا اندازه و شکل آن به طور جهانی از کوچکترین اندازه های استاندارد و از اندازه روزنامه انتخاب می شود. انتخاب سایت مجله با استفاده صحیح از کاغذ و هدر ندادن آن انجام می شود.در این قسمت به انواع چا مجله ها در زمان های متخلف می پردازیم:

چاپ مجله هفتگی: مجله ای که به صورت منظم هر هفت روز یکبار چاپ می شود.

چاپ مجله دوهفته نامه: مجله ای به طور منظم هر دو هفته یکبار منتشر می شود.

چاپ مجله ماهانه: مجله ای که در هر ماه یکبار منتشر می شود که به این نوع مجله، مجله ماهیانه نیز می گویند.

چاپ مجله سه ماهانه: مجله ای که در هر سه ماه به طور منظم منتشر می گردد که این نوع مجله ها بیشتر به فصلنامه مشهور می باشند.

چاپ مجله چهار ماهانه: مجله ای که در هر چهار ماه یک بار به صورت منظم منتشر می شود.

چاپ مجله شش ماهانه: مجله ای که در هر شش ماه یک بار منتشر شده و به این مجله ها، دوفصلنامه یا نیم سالنامه نیز می گویند.

سخن پایانی

شما می توانید برای تبلیغات محصولات و خدمات خود با چاپ کاتالوگ و برای تبلیغات در مجله و تعامل با مردم با چاپ مجله ماهانه برند خود و محصولات خود را معرفی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به اندیشه برتر 

https://andisheh-bartar.com مراجعه کند. 

  • ۰۱/۰۶/۰۲
  • ali jalily

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی