novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

 

 

خرید بایننس کوین

 

در این نوشته، قصد داریم تا به طور اختصاصی دو ارز دیجیتال بایننس کوین و هارمونی را معرفی کنیم. سپس شرح خواهیم داد که برای خرید بایننس کوین یا خرید هارمونی، چه مراحلی را لازم است طی کنید. پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

بایننس کوین (Binance Coin)

بایننس کوین که با نام اختصاری bnb شناخته می‌شود، ارز دیجیتالی است که صرافی بایننس آن را به بازار عرضه می‌کند. این ارز دیجیتال را ابتدا به عنوان توکنی روی اتریوم راه‌اندازی کردند. پس از مدتی ارز بایننس را به بلاک‌چین اختصاصی صرافی بایننس منتقل کردند. بایننس کویین یکی از باارزش‌ترین و متداول‌ترین کوین‌هاست و سرعت نقل و انتقال آن بسیار بالاست. 

متخصصان بازار ارز دیجیتال پیش‌بینی می‌کنند که در سال‌های آینده، بایننس کوین به لحاظ حجمی از بیت کوین سبقت خواهد گرفت. بیت کوین همه‌جای دنیا معامله می‌شود و نسبت به تهدیدهای بیرونی مقاوم است، اما بایننس کوین تحت تأثیر شرایط داخلی صرافی Binance است؛ با این حال حداکثر تعداد بیت کوین‌ها 21 میلیون است، اما عرضه‌ی بایننس کوین 200 میلیون کوین است.خرید هارمونی

 

هارمونی (Harmony)

هارمونی پلتفرمی است که توکن وان (one) را ارائه می‌کند. این رمز ارز را برای تسهیل در ایجاد و احداث برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز طراحی کرده‌اند. هدف این شبکه این است که در نحوه‌ی کار برنامه‌های غیرمتمرکز با تمرکز بر اشتراک‌گذاری حالت تصادفی نوآوری کند و مشکل مقیاس‌پذیری را در پروژه‌های غیر متمرکز حل کند، به عبارت دیگر، هارمونی تلاش می‌کند تا شبکه‌ای سریع و متن‌باز ایجاد کند تا به پلتفرمی مقیاس‌پذیر و غیرمتمرکز برای حمایت از برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) دست می‌یابد.

یکی از مزایای اصلی هارمونی این است که می‌تواند همانند اتریوم به‌راحتی برای راه‌اندازی برنامه‌های غیرمتمرکز استفاده شود. توسعه‌ی برنامه‌های غیرمتمرکز هم سرعت بیشتر و هم کارمزد کمتری دارد؛ به‌طوری‌که مدعی است که می‌تواند برنامه‌های اتروم را با حداکثر سرعت 2 ثانیه و بیش از 100 برابر هزینه‌ی کمتر به نسبت رقیبان اجراکند.

خرید بایننس کوین و خرید هارمونی در بازار آنلاین ارز دیجیتال

خرید بایننس کوین یا خرید هارمونی در بازار آنلاین ارز دیجیتال ممکن است. برای خرید این ارزهای دیجیتال، همانند هر ارز دیجیتال دیگری، باید مراحل زیر را طی کنید: 

1)حساب کاربری بسازید. 

2)احراز هویت کنید.

3)حساب کاربری خود را شارژ کنید.

پس از آن‌که حسابتان را شارژ کردید، می‌توانید درخواست خرید بایننس کویین را ثبت کنید. به یاد داشته باشید که درصدی از معامله به‌عنوان کارمزد دریافت می‌شود. کارمزد دریافتی متناسب با حجم مبادله در خرید بایننس کوین یا خرید هارمونی است. اطلاعات دقیق کارمزد در پنل کاربری نمایش داده می‌شود. 

پس از خرید بایننس کوین یا خرید هارمونی ، لازم است کیف پولی تهیه کنید تا ارزهایی را که خریده‌اید، در آن نگهداری کنید. به نرم‌افزارهای آفلاین کیف پول سرد و به نرم‌افزارهای آنلاین کیف پول گرم گفته می‌شود.

کیف پول‌های My Ether Wallet و Jaxx کیف پول‌های نرم‌افزاری هستند و Trezor و Ledger Nano S کیف پول‌های سخت افزاری هستند که می‌توانید ازآن‌ها بهره بگیرید.

سخن آخر

در این نوشته، شما را با بایننس کوین و هارمونی آشنا کردیم و مراحل خرید بایننس کوین و هارمونی را توضیح دادیم. اگر تمایل دارید که در بازار ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید، به صرافکس https://sarrafex.com/ مراجعه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی