novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

تتر در سال ۲۰۱۰ زمانی که متخصصان تکنولوژی عقیده داشتند که بلاکچین پتانسیل این را دارد که ارزهای دیجیتال مختلف بر روی پلتفرم آن کار کنند، شروع به کار کرد و معرفی آن به بازار، در واقع از سال ۲۰۱۵ آغاز شده است.
در آن زمان دو توکن جدید با عنوان‌های USDT و EURT به معنای دلار تتر و یورو تتر معرفی شدند که خرید و فروش تتر و محاسبات از طریق این دو توکن صورت می‌گرفت.

تاریخچه ایجاد رمزارز تتر

تتر به وسیله همکاری بین یک استارت آپ به نام ریل کوین و یک صرافی ارز دیجیتال به نام بیت فینیکس که در هنگ کنگ مشغول به کار بودند شروع به ابداع کرد. این دو معتقد بودند که بلاک چین به عنوان بستری برای ارزهای فیات (مثل دلار، یورو و ین) نیز به کار رود. 

در نهایت هر دو پروژه نتایج کارهای خود را با یکدیگر ترکیب کردند و تتر را به وجود آوردند. تتر در سال ۲۰۱۴ با نام ریل کوین  بر روی بلاک چین بیت کوین راه اندازی شد. شرکت ای فینیکس مالک همه تشکیلات این کوین است و اولین بار در صرافی بیت فینکس ارائه شد.

چرا تتر محبوب است؟

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که با بازارهای ارزهای دیجیتال آشنا باشید. احتمالا نام ارز دیجیتال پایه تتر به گوشتان خورده است و می دانید که این روزها اکثر مردم به دنبال خرید تتر و خرید ارز دیجیتال هستند.

تتر یکی از ده ها استیبل کوینی است که در بازارهای ارزهای دیجیتال امروزه موجود است. تتر یک ارز رمزنگاری شده است که ارزش و قیمت آن تقریبا برابر با یک دلار است. در واقع ایده اصلی که برای خلق و به وجود آوردن تتر به کار رفته است برای تولید یک ارز دیجیتال پایه ای بوده است که افراد بتوانند از آن مانند دلارهای دیجیتال استفاده کنند.

تتر در اصل یک نمونه ارز دیجیتال پایه ای است که برای صرافی های موجود در بازارهای خرید ارز دیجیتال نقدینگی فراهم می کند. افرادی که در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند می توانند به وسیله خرید تتر از نوسانات بازار ارزهای دیجیتال در امان باشند. در ادامه این مقاله با تترلند همراه باشید تا شما را با این ارز دیجیتال پایه آشنا کنیم.

نحوه خرید تتر در ایران

 

چگونه تتر بخریم؟

شما برای خرید تتر یا خرید ارز دیجیتال دیگری که در بازار موجود است باید به سراغ صرافی های دیجیتال بروید. نحوه خرید و فروش تتر از این صرافی ها بسیار ساده و آسان است و شما می توانید به راحتی اقدام به خرید تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری کنید.

کافی است با ایجاد حساب کاربری و احراز هویت، حساب بانکی خود را به صورت ریالی شارژ کرده و سپس اقدام به انجام تراکنش های خود کنید.

خرید تتر از تترلند

 

همانطور که می دانید تمام فعالیت هایی که در زمینه ارزهای دیجیتال انجام می شود در فضای آنلاین است به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که در انتخاب صرافی خود نهایت دقت و توجه را بکار ببرید و به سراغ صرافی های معتبری مانند تترلند https://tetherland.net بروید.


 

نظرات (۱)

اگر به دنبال خرید دامنه هستید و می خواهید از شخص دیگری بخرید حتما آموزش انتقال دامنه ir  را بخوانید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی