novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

بینی یکی از مهمترین اجزای چهره هر فرد است که به شدت خیلی زیادی می‌تواند بر روی زیبایی تاثیر بگذارد. بسیاری از افراد بعد از اینکه جراحی بینی فانتزی طرفدارانش را از دست داد، به سمت عمل بینی طبیعی رفتند. امروزه جراحان نیز به دنبال شیوه های مختلف برای جراحی بینی هستند و روش های جدیدی در حال ابداع شدن است. عمل بینی عروسکی یکی از این شیوه ها است که بسیار پر طرفدار شده.

عمل بینی طبیعی 

اولین مطلبی که باید در ابتدا در مورد آن صحبت کنیم این است که اصلا منظور از عمل بینی طبیعی چیست؟ عمل بینی به روش های مختلفی انجام می‌شود. در اوایل که این عمل در کشور ما بسیار انجام می‌شد اکثر افرادی که به مطب جراح می‌رفتند انتظار تغییرات زیادی داشتند و به دلیل کم تجربه بودن پزشکان، گاها نتیجه مناسبی نمی‌گرفتند. برای مثال بینی آنها قوص شدیدی می‌گرفت و یا پره های بینی آنها بسیار تنگ می‌شد.

عمل بینی طبیعی

عمل بینی طبیعی یا به منظور زیبایی انجام می‌شود، یا به منظور درمان برخی بیماری های تنفسی. برخی افراد به خاطر زیبایی عمل بینی طبیعی را انتخاب می‌کنند. عمل بینی طبیعی به این معناست که فرد متقاضی انتظار تغییر های بسیاری را ندارد و فقط یک تغییر جزئی می‌خواهد که در عین زیبایی، طبیعی بودن خود را نیز حفظ کند.

عمل بینی طبیعی کار چندان آسانی نیست، و جراح باید علم و مهارت کافی برای عمل بینی طبیعی را داشته باشد تا بینی بیمار را به بهترین و طبیعی ترین شکل عمل کند. با همه این تفاصیل برا یعملی بینی طبیعی یا عمل بینی عروسکی و هر نوع دیگری بهترین کار این است که ابتدا با یک مشاور که در زمینه عمل بینی تخصص دارد مشاوره بگیرید، تا بهترین شیوه را برای جراحی انتخاب کنید.

عمل بینی عروسکی 

عمل بینی عروسکی یکی از شیوه های عمل بینی است که در این روش زاویه بین نوک بینی و لب ها بیشتر از سایر روش ها است. این روش بیشتر مناسب بانوان است چرا که، علاوه بر زاویه زیاد بعد جراحی قوس زیادی هم بر روی بینی مشاهده می‌شود. عمل بینی عروسکی بیشتر مناسب افرادی است که چهره نسبتا گردی دارند. این عمل نیز یک جراحی فوق تخصصی است. 

عمل بینی عروسکی

به طور کلی برای عمل بینی طبیعی و عمل بینی عروسکی باید به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید. اولین نکته این است که قبل از تصمیم برای انتخاب شیوه عمل جراحی حتما با یک متخصص در این زمینه مشاوره بگیرید. با مشاوره گرفتن شما متوجه خواهید شد که این عمل می‌تواند چه نکات مثبت، و چه نکات منفی و عوارضی برای شما داشته باشد.

علاوه بر این متخصص به شما خواهد گفت که با چه روشی بهترین نتیجه را خواهید گرفت، عمل بینی عروسکی یا عمل بینی طبیعی.

جمع بندی 

به طور کل برای انجام کوچکترین امور پزشکی باید دقیق ترین انتخاب را داشته باشید و با اطلاعات کامل و بدون دخالت احساسات تصمیم بگیرید. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت عمل بینی اطلاعات بسیار دقیق و مفیدی را راجع به عمل بینی عروسکی و عمل بینی طبیعی و موارد مشابه به دست بیاورید که در تصمیم گیری بسیار به شما کمک می‌کنند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی