novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

 

امروزه تحولات زیادی در حوزه فناوری و تکنولوژی به وجود آمده است. با رشد و توسعه اینترنت بخش عمده ی فعالیت های اقتصادی تنها در صفحه نمایشگر موبایل کاربران صورت می گیرد. سایر بخش های باقی مانده نیز برای ادامه حیات خود ناگزیر به ورود در این عرصه خواهند بود.

 با پیشرفت علم و به میدان آمدن اپلیکیشن ها زندگی برای افراد جامعه راحت تر شده است چرا که افراد می توانند با چند کلیک ساده کار هایی را انجام دهند که تا قبل از آن شاید ساعت ها و بعضا روز ها به طول می انجامید. اپلیکیشن حقوقی شهرداد به گونه ای طراحی شده است که همه افراد بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

 اپلیکیشن حقوقی شهرداد

اپلیکیشن حقوقی شهرداد چه کمکی به ما می کند؟

اپلیکیشن حقوقی شهرداد به شما این امکان را می دهد که به راحتی وقت مشاوره بگیرید و یا می توانید به کمک این اپلیکیشن، به راحتی از وکلای خبره شهرداد به صورت آنلاین کسب مشاوره کنید. در شهرداد بیش از 150 هزار قانون به همراه تمامی مواد قـانونی، تبصره‌ ها، دکترین، فقـه امامیه و دیگر وابسته ‌های مرتبط با هر ماده قانون جمع‌ آوری شده است و شما می ‌توانید با مراجعه و جستجو در پایگاه داده شهرداد به تمامی محتوای حقوقی مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. همچنین بیش از 200 مجموعه قـانون به منظور دسته‌ بندی قوانین مرتبط با یکدیگر و مطالعه آسان قوانین برای شما در شهرداد گردآوری شده است.

قابلیت های اپلیکیشن شهرداد

 اپلیکیشن حقوقی شهرداد

شماره 1- دسترسی به پایگاه حقوقی: در شهرداد می توانید به آسانی به بروزترین پایگاه حقوقی و قانونی کشور دسترسی داشته باشید و بیش از  150,000قانون را جستجو نمایید.

شماره 2- جستجوی پیشرفته: با استفاده از قابلیت‌ها و فیلترها، می‌توانید در کمتر از چند دقیقه کاربردی‌ترین مواد قانونی و محتوای حقوقی مورد نیاز خود را یافت نمایید.

شماره 3- دسترسی به مجموعه قوانین: در شهرداد بیش از 200 مجموعه قانون از جمله مجموعه قوانین شهرداری، آیین دادرسی کیفری مجموعه قوانین مدنی و ... موجود می ‌باشد.

شهرداد

هزاره سوم، هزاره تحولات شگرف دانش بشری به ویژه در حوزه فناوری دیجیتال است. با رشد و توسعه اینترنت بخش عمده ی فعالیت های اقتصادی تنها در صفحه نمایشگر موبایل کاربران صورت می گیرد. سایر بخش های باقی مانده نیز برای ادامه حیات خود ناگزیر به ورود در این عرصه خواهند بود.

با درک بایسته از وضع موجود، مهمترین رسالت خود را تحول صنعت حقوقی کشور از شیوه سنتی به روش مدرن با نوآوری بر پایه فناوری های (KIT) شرکت فن آوری هوشمند کیوان نوین دیجیتال قرار داده است.

این مهم میسر نمی گردد مگر با شناختی جامع از نیازهای اقشار حقوقی و غیرحقوقی و برنامه ریزی بهینه برای جمع آوری و سازماندهی کلیه ی منابع حقوقی کشور که با به کارگیری افرون بر یک میلیون ساعت کار کارشناسیِ تخصصی و حرفه ای حقوقی موجبات پیدایش شهرداد “یک اَبَر اَبزار حقوقی” را فراهم آورده است.

 اپلیکیشن حقوقی شهرداد

شهرداد پاسخگوی طیف وسیعی از کاربران جامعه به ویژه جامعه حقوقی، اعم از دانشگاهیان، وکلا، قضات، مشاورین حقوقی، فارغ التحصیلان حقوقی کشور است. این اَبَرابزار با ارایه اطلاعات حقوقی، جامع، سریع، صحیح و دقیق، کاربران را از سایر منابع و ابزار حقوقی بی نیاز می سازد.

شهرداد امکانی را فراهم آورده تا علاوه بر متخصصین حقوقی، عموم افراد جامعه نیز بتوانند در هر زمان و مکان نیازهای حقوقی خود را اعم از پرسش و پاسخ حقوقی، مشاوره آنلاین و بررسی آنلاین پرونده های حقوقی، حتی قبل از مراجعه به وکیل و طرح دعوی مرتفع نمایند.

شهرداد با تقسیم بندی وکلا به حوزه های مختلف تخصصی و احراز کفایت علمی و تجربی وکلای مربوطه پل ارتباطی بین وکلای برگزیده و مردم خواهد شد تا بدین وسیله فناوری نوین را در خدمت جامعه ایرانی قرار دهد.

اگر چه شرکت گام‌های بلندی را برای تحقق اهداف خود برداشته است؛ این شما عزیزان خواهید بود که با بازخورد و انعکاس نقطه نظرات خود ما را در هر چه بهتر کردن خدمات شهرداد یاور و رهنمون خواهید بود.

  • ۹۹/۱۲/۱۰
  • ali jalily

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی