novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

جراحی زیبایی از جمله جراحی هایی است که از گذشته در جهان  پزشکی بوده است اما این روز ها  با پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی این جراحی به مراتب راحت تر و مطمئن تر از قبل شده است. جراحی زیبایی در اصل همان جراحی پلاستیک است که در خیلی از مواقع برای اصلاح عیب های بعضی از اندام ها یا بازسازی آن ها انجام می شود.

جراحی زیبایی توسط جراح پلاستیک انجام می شود. بسته به نوع جراحی، تخصص فرد جراح هم می تواند تغییر کند. برای مثال عمل زیبایی بینی را هم جراح و متخصص گوش و حلق و بینی و هم جراح پلاستیک می تواند انجام دهد. اما اولین نکته ای که در جراحی زیبایی (plastic surgery) مورد اهمیت استاین است که کاندید مناسبی انتخاب کنید. اگر کاندید به درستی انتخاب شود عوارض احتمالی بعد از عمل به حداقل خواهند رسید. همچنین مهارت و تجربه جراح هم در نتیجه جراحی می تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

کاشت مو

حتما در رابطه با روش های کاشت موی سر (زراعة الشعر) از قبیل کاشت مو به روش SUT و HRT و FUE و روش های دیگری مثل BHT و FUG شنیده اید. این روش ها جهت بازگرداندن موهای از دست رفته سر مورد استفاده قرار می گیرند و تاکنون میلیون ها نفر از کسانی که دچار ریزش مو و یا طاسی شده بودند، با استفاده از هر یک از این روش ها، موهای از دست رفته سرشان را بدست آورده اند. در روش های مختلف کاشت موی سر، تارهای مو از بخش های دیگری از سر که بانک موی خوبی دارند و دچار ریزش نشده، جدا شده و در ناحیه ای که دچار ریزش مو و یا طاسی است، کاشته می شوند.

سابقا از روش هایی مانند کاشت مو ( زراعه الشعر ) FIT و FUT در بسیاری از کشورهای جهان انجام می شد که عمدتا استخراج موها با دست و توسط تکنیسین ها صورت می گرفت و به این دلیل روش های نسبتا ارزانی بودند اما معایب این تکنیک ها طبیعتا آنقدر بود که موجب شد این تکنیک ها به مرور زمان از رده خارج شدند و امروزه با استفاده از روش کاشت مو (زراعة الشعر) Sut و نتایج ماندگار آن و از طرف دیگر مزایای فراوان این تکنیک جدید کاشت مو در مقایسه با تکنیک های قدیمی، همه موجب افزایش محبوبیت و استفاده از این روش در جهان شده است.

جراحی بینی یا رینوپلاستی

جراحی بینی (تجمیل الانف) از معروف ترین و پرطرفدارترین عمل های جراحی زیبایی است  در دنیاست. این روزها هم در سراسر جهان هم بین مردان و هم زنان درخواست کننده برای این عمل زیاد است. به دلیل اینکه که بینی یکی از برجسته ترین و مهم ترین عناصر صورت است. ظاهر بینی شما مستقیما تاثیر زیادی در چهره و زیبایی شما دارد. بعلاوه بر آن بینی عملکرد حیاتی در ارتباط با عبور هوا و تنفس و تنظیم دمای هوا دارد.

جراحی زیبایی بینی (تجمیل الانف) می تواند به دو روش باز و بسته باشد. تنها مزیت روش جراحی بسته بینی عدم وجود برش در پره وسط بینی است ولی دقت و نتیجه عمل جراحی بینی با روش باز بیشتر است و در تصحیح انحراف بینی روش جراحی بینی باز از کارآیی کافی برخوردار است. از طرف دیگر بر اساس نوع انحراف و مشکل بینی، جراحی دو نوع است: جراحی بینی گوشتی و جراحی بینی استخوانی که بر حسب اینکه اشکال بینی بیشتر فرم استخوانی آن است یا ناحیه گوشتی آن، با یکدیگر تا حدودی فرق می کنند که البته اگر به جزئیات این دو علاقه مند هستید می توانید در مورد تفاوت جراحی بینی گوشتی با استخوانی مطالعه کنید.

تیغه بینی به صورت طبیعی در خط وسط قرار دارد و انحراف آن می تواند منجر به انسداد مجاری بینی و یا کجی شکل ظاهری آن شود. عمل جراحی زیبایی بینی (تجمیل الانف) را اصطلاحا رینوپلاستی و تصحیح انحراف تیغه بینی را سپتو پلاستی می گویند. این دو عمل معمولا به صورت توام انجام می گیرند.

به دلیل خاص بودن ساختمان و ظاهر بینی هر فرد، درجراحی بینی (تجمیل الانف) بیش از هر عمل زیبایی دیگر باید خصوصیات فردی بینی شما و تناسب آن با سایر عناصر صورت مد نظر باشد. در طراحی عمل جراحی بینی همواره تلاش بر اینست که خصوصیات مثبت بینی شما حفظ شده و تنها مواردی که دچار عیب هستند اصلاح شوند.

باید توجه داشت که مهمترین عامل در حصول نتیجه جراحی بینی، شکل اولیه بینی و کیفیت پوست آن است.

و با بی حسی موضعی قابل انجام است و اصطلاحا به آن روتوش بینی می گویند.

هیچ عمل جراحی بینی قطعی و بدون عیب نخواهد بود. اگر شما قادرید که بجای متمرکز شدن روی عیوب جزئی، توجه خود را معطوف به میزان بهبودی حاصله نمائید، از عمل خود احساس لذت و رضایت خواهید کرد. در غیر این صورت بهتر است از انجام عمل جراحی بینی صرف نظر کنید.

 

کلینیک نوین ایرانا یکی از با سابقه ترین مراکز زیبایی در مشهد همراه با کلینیک های تخصصی و آزمایشگاه مجهز می باشد. این مرکز بیش از چندین سال سابقه جراحی در زمینه های زیبایی از جمله لاغری با لیپوماتیک، لاغری با لیپولیز، جراحی سینه، جراحی بینی (تجمیل الانف)، تزریق ژل و بوتاکس، لیفت صورت و بالن معده و … داشته و تحت نظارت معاونت درمان ایران مشغول فعالیت می باشد. این کلینیک از پزشکان و جراحان متخصص و فوق تخصص در زمینه جراحی های پلاستیک، اورتوپدی، اورولوژی، زنان، گوش و حلق و بینی، گوارش و … بهره مند است. مدرن ترین و کامل ترین تجهیزات پزشکی در کلینیک نوین ایرانا آماده ارائه خدمات فوق به هموطنان عزیز می باشد

 

  • ۹۸/۰۸/۱۲
  • ali jalily

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی