novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

امرزوه با توجه به بازار ارز دیجیتال و میزان سود دهی بالا اغلب افراد در این حوضه فعالیت دارند و با خرید ارز دیجیتال و نوسان گیری لحظه ای سود بسیار خوبی را به دست می آورند. یکی از ارز های دیجیتال که امروزه بسیار به گوش شما رسده است، ارز دیجیتال بیت کوین می باشد. بیت کوین یک ارز دیجیتال بوده که ارزش آن با دلار می باشد. قیمت بیت کوین به تومان با توجه به نرخ روز دلار برای ایران محاسبه می گردد.

قیمت بیت کوین به تومان

پیش بینی قیمت بیت کوین به تومان را می توان گفت در ایران حالت صعودی دارد اما در بازار جهانی بیت کوین به حالت نزولی و در حال ریزش می باشد. از آن جایی که بیت کوین با دلار معامله می شود برای ایرانی ها مقداری چنج کردن یا تبدیل کردن تومان به دلار سپس خرید کردن دلار کمی دشوار باشد.

ما در صرافکس قیمت بیت کوین به تومان را به صورت لحظه ای در اختیار شما گذاشته ایم. خرید ارز دیجیتال به تومان بسیار سخت بوده زیرا در هنگام خرید ارز دیجیتال، اغلب این ارز دیجیتال ها با دلار معامله می شود.

خرید ارز دیجیتال

خرید ارز دیجیتال را بایستی با وسواس صورت بگیرد، طوری که بایستی صرافی های مطمئن را پیدا کنید و سپس خرید ارز دیجیتال خود را انجام دهید. اما اکثریت این صرافی های مطمئن دارای یک وب سایت صرافی آنلاین نیز می باشند که مراحل خرید ارز دیجیتال را برای کاربران خود آسان کرده و سرعت معاملات را نیز آفزایش داده است.

کلام آخر

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، شغل های نوینی را به وجود آورده اند که اگر به صورت تخصصی با آن ها فعالیت کنید می توانید به سود بسیار خوبی دست پیدا کنید. شما نیز اگر اهمیت زیادی برای سرمایه خود قائل هستید می توانید با سرمایه گذاری در ارز دیجیتال، سرمایه خود را چندین برابر کرده. ما در صرافکس آمادگی ارائه تمامی خدمات در حوضه خرید و فروش ارز دیجیتال را دارا بوده و آماده خدمت رسانی به کاربران خود می باشد.

 

 

  • ۰۱/۰۸/۳۰
  • ali jalily

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی