novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

امروزه در صنعت بهداشت و درمان، روپوش های پزشکی بهدشتی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. پوشیدن و استفاده از روپوش پزشکی زنانه موجب می گردد که کادر درمان از برخورد مستقیم  با مواد مظر و خطرناک بیماری ها در محافظت کامل باشد. در ادامه این مقاله در مورد خرید روپوش پزشکی زنانه توضیحاتی را به شما خواهیم داد.

انواع روپوش پزشکی زنانه

اغلب پزشکان حاضر از پوشیدن روپوش سفید امتناع کرده و رنگ های دیگری را ترجیح داده، یکی از دلایل اصلی اینکه روپوش بایستی سفید باشد این است که رنگ سفید به بیمار حس آرامش، اعتماد و مهربانی را ایجاد می کند. در حال حاضر بیش از یک قرن است که رنگ سفید برای روپوش پزشکی زنانه یک رنگ شاخص می باشد. شاخص بودن رنگ سفید برای همه عادی می باشد و به طوری که به یک کودک درخواست کنید یک پزشک را نقاشی کند قطعا رنگ لباس آن سفید خواهد بود.

اما با تمام نکته هایی که گفته شده است در اواخر قرن نوزدهم، اکثر پزشکان روپوش بر تن نکرده و از لباس شخصی خود برای معالجه استفاده می کردند که برای کثیف نشدن لباس شخصی خود که بیشتر در معرض آلودگی قرار داشته اند را با سر آستین می پوشاندند.

خرید روپوش پزشکی زنانه و نگهداری آن

شما زمانی که قصد خرید روپوش پزشکی زنانه دارید می توانید با مراجعه به سایت های فروش تجهیزات پزشکی مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید. اگر قصد مراجعه حضوری را داشته باشید می توانید به فروشگاه های موجود تجهیزات پزشکی مراجعه کنید.  بعد از خرید روپوش پزشکی زنانه خود برای نگهداری و شست و شوی آن چند نکته را باید رعایت کنید.

 آلودگی و لکه راحت تر بر روی رنگ سفید نشسته و ماندگاری آن بر روی رنگ سفید بیشتر خواهد بود. پس از خرید رووش پزشکی زنانه شما بایستی به صورت تک روپوش را با مایع لباس شویی شست و شو قرار بدهید و به طور مداوم هر روز شسته بشود؛ زیرا لکه های به وجود آمده بایستی همان روز تمیز شود در غیر این صورت جای لکه ها بر روی لباس باقی می ماند.

کلام اخر

در صنعت بهداشت و درمان، روپوش ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند. این یونیفرم کارمندان و کادر پزشکی را از تماس مستقیم با مواد مضر و خطرناک محافظت می کند.

با این حال، بسیاری از پزشکان ترجیح می دهند کت سفید را به هر رنگ دیگری بپوشند. دلیل آن این است که این رنگ (رنگ سفید) حس اعتماد و مهربانی را در بیماران زنده می کند.

اکنون بیش از 100 سال است که رنگ سفید رنگ استاندارد لباس پزشکان بوده و خالق اولین تصویر ذهنی ما از پزشکان است.

بیماران انتظار دارند که در مطب پزشکان، بیمارستان ها، کلینیک ها و مراکز بهداشتی توسط فردی که کت سفید پوشیده است درمان شوند. لباس های سفید تصویری از بهداشت و نظافت را در ذهن ها ایجاد می کند.

چنانچه قصد خرید رووش زشکی داشته اید می توانید با مراجعه به وب سایت پادرا از تمامی محصولات و تجهیزات پزشکی ما دیدن حاصل فرمایید و کسب اطلاعات در مورد محصولات داشته باشید.

  • ۰۱/۰۸/۱۶
  • ali jalily

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی