novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

عمل زیبایی بینی این روزها تبدیل شده به یکی از متداولترین عمل های جراحی. در این نوع عمل که در جهان ایرانیان پرچم دار هستند بیشتر بخاطر تغییر شکل ظاهری و زیبایی بینی خود تن به این عمل می دهند و درصد کمی بخاطر مشکلات بینی دست به این اقدام می زنند.

در عمل زیبایی بینی تفاوت جنسیتی وجود ندارد و تنها محدودیتی که وجود دارد محدودیت سنی فرد می باشد، سن مناسب این عمل 18 سال به بالا می باشد و زیر 18 سال عمل صورت نمیگیرد که دلیل آن هم این است که تا قبل از 18 سالگی امکان رشد بینی وجود دارد.

هر فردی بنا به درخواست خود و مشاوره از پزشک معالج خود خواستار تغییری در قسمت بینی است، بعضی از افراد استخوان بینی را باریک می کنند، سوراخ بینی را تنگ یا گشاد می کنند، کج بودن بینی خود را صاف می کنند، زاویه نوک بینی تا لب را تغییر می دهند و حتی برش هایی در داخل سوراخ بینی انجام می دهند که اصلا مشخص نباشد که جراحی صورت گرفته. تمامی این موارد برای هر چه زیبا شدن شکل ظاهری بینی است که متناسب با فرم صورت باشد.

  • ۰۰/۰۷/۱۸
  • ali jalily

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی