novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

عمل بینی جزو آن دسته از عمل های زیبایی است که همیشه داوطلب دارد اما عدم اطمینان از نتیجه جراحی و شکل نهایی بینی، عده ای را منصرف و یا دچار تردید می‌کند. اخیرا روشی به نام عمل بینی با قالب کنترلی معرفی شده که توجه خیلی از این افراد و  سایر داوطلبان جراحی زیبایی بینی را به خودش جلب کرده است.

قالب کنترلی چیست؟ 

قالب یا ماکتی از جنس پلاستیک که برای هر داوطلب عمل بینی با قالب کنترلی، به صورت جداگانه و منحصر به فرد ساخته می‌شود. به طور کلی پس از بررسی مدل بینی فرد و مشورت با پزشک، مدل نهایی مورد تایید، جهت ساخت به مهندسان طراح ارجاع می‌شود.

دلایل ساخت و معرفی قالب سه بعدی بینی

اگر شما هم به فکر عمل بینی خود افتاده‌ باشید، حتما نگرانی و اضطراب از نتیجه جراحی و شکل جدید بینی را تجربه کرده‌اید. داوطلب تصویر دقیقی از مدل بینی جدیدش ندارد، پزشک نیز نمی‌تواند مدل درخواستی داوطلب را صد‌در‌صد تضمین کند یا پزشک و مراجعه کننده نظرات متفاوتی دارند. همه این‌ها باعث می‌شود شما جراحی پر اضطراب و پر‌ریسک را پشت‌سر بگذارید.

با معرفی قالب کنترلی بینی، ریسک این جراحی خیلی کمتر شده و داوطلب عمل برنامه ریزی شده و دقیق تری را تجربه می‌کند. در ادامه به جزئیات روش عمل بینی با قالب کنترلی می‌پردازیم.

مراحل عمل با قالب کنترلی

در مرحله اول به کمک یک اسکنر، چهره‌ی شما دقیق و با جزئیات تصویربرداری شده و مدل سه بعدی آن در نرم‌افزارهای مخصوص طراحی و پیاده سازی می‌شود.

مرحله دوم متقاضی عمل بینی و جراح طی یک جلسه با سنجیدن تمام جوانب و در نظر گرفتن نسبت های طلایی صورت، طبق سلیقه‌ی داوطلب، طرح نهایی بینی را مشخص می‌کنند. مرحله‌ی سوم، قالب کنترلی طبق طرح ارائه شده، توسط مهندسان طراح ساخته می‌شود. در مرحله بعدی، پزشک قالب ساخته شده را مجدد بررسی کرده و به تائید نهایی می‌رساند.

نسبت های طلایی صورت

به تناسب اجزای صورت با یک‌دیگر طبق فرمول‌های خاص ریاضی، نسبت طلایی یا عدد طلایی صورت می گویند که با حروف PHI نمایش داده می‌شود.

نحوه‌ی کارکرد قالب بینی

 جراح در طول عمل دائما بینی را با قالب کنترلی تطبیق می‌دهد و تمام اقدامات را بر اساس آنالیزهایی که در حین ساخت قالب داشته، انجام می‌دهد. جراحی زمانی به پایان می‌رسد که بینی و قالب کنترلی کاملا بر یک‌دیگر منطبق باشند.

 

چرا عمل بینی با قالب کنترلی روز به روز محبوب تر می‌شود؟

در جراحی های معمولی ممکن است پزشک دقیق متوجه خواسته ی داوطلب نشود؛ برعکس این قضیه هم پیش می آید، داوطلب کامل متوجه صحبت ها، نظرات و اهداف دکتر در طول عمل نشده و در نهایت نتیجه عمل متفاوت از خواسته‌ی بیمار خواهد بود.

امکان دارد جراح در حین عمل با اتفاقی پیش‌بینی نشده مواجه شود یا برخی از جزئیات خواسته‌ی بیمار را فراموش کند و طبق سلیقه ی خود پیش برود.

همچنین امکان دارد مدل انتخابی داوطلب متناسب با چهره‌اش نباشد. اما در عمل بینی با قالب کنترلی، آنالیزهایی که با مدل سه بعدی انجام می‌شود، از این اتفاقات جلوگیری کرده و درصد خطا را کاهش می‌دهد.

مزایا و معایب عمل بینی سه بعدی

 امکان دارد  جراح پس از باز شدن بینی موردی را مشاهده کند که مجبور شود تغییری در روند جراحی ایجاد کند؛ قبل از هرچیز پزشک باید توجه خود را روی سلامت تنفسی بیمار بگذارد.

قیمت عمل بینی با قالب کنترلی

هزینه این نوع از جراحی به مراتب کمتر از روش های نرمال عمل بینی است؛ با این حال هزینه جراح، بیمارستان، تصویربرداری های سه‌بعدی و... در افزایش و یا کاهش قیمت تاثیر دارند.

عمل بینی با قالب کنترلی روشی مطمئن و کم‌هزینه برای داشتن بینی متناسب با چهره‌ی شماست. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت کلینیک عمل بینی https://amal-bini.com/ مراجعه نمایید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی