novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

آموزش و خرید سئو

سئو امروزه جزئی جدایی ناپذیر از دنیای اینترنت شده است و افراد بسیاری به دنبال این هستند که در یک موسسه یا آموزشگاه به یادگیری سئو بپردازند و پکیج آموزش سئو خریداری کنند و برخی نیز برای وب سایت خود به دنبال خرید سئو هستند. امروز در این مقاله به بررسی این دو موضوع می‌پردازیم.

آموزش سئو

سایت ها، موسسه ها و آموزشگاه های زیادی برای آموزش سئو وجود دارد. عموما آموزش سئو به دو بخش سئو داخلی و سئو خرجی تقسیم می‌شود. این دو بخش نیز خود به چند بخش مختلف تقسیم بندی می‌شود، از جمله :مبانی سئو، استراتژی، لینک سازی خارجی، هاست و دامنه، کلمات کلیدی، و داخلی و چندین و چند موضوع مختلف. 

آموزش سئو

برخی نیز سئو را به سه دسته تقسیم می‌کنند. سئو کلاه سیاه، سئو کلاه سفید و سئو کلاه خاکستری. سئو کلاه سیاه به همه کار هایی می‌گویند که برای سایت انجام می‌دهیم ولی تماما از نظر گوگل سیاه و غیر قانونی است. سئو کلاه سفید تمامی کار هایی است که در جهت سئو شدن سایت انجام می‌شود، و تمامی آنها کاملا قانونی است و از نظر گوگل سفید است. و در آخر سئو کلاه خاکستری نیز سئو کردن سایت به روشی است که نه کاملا سیاه باشد و نه کاملا سفید که معمولا سئو کار ها نیز از این روش استفاده می‌کنند. 

آموزش کامل و جامع برای سئو سایت آموزشی است که راجع به تمامی مباحث سئو خارجی و داخلی به طور کامل صحبت کرده باشد و تمرین هایی برای یادگیری بهتر این موضوعات برای انجام ارائه شود. برای مثال الان می‌خواهیم بخش کوچکی از سئو خارجی را با هم بررسی کنیم. 

سئو خارجی به مجموعه کار هایی گفته می‌شود که در خارج از سایت برای رشد سایت مورد نظر انجام می‌شود. برای مثال لینک سازی خارجی جزئی از سئو خارجی محثوب می‌شود. در لینک سازی خارجی سئو کار باید از سایت های مختلف به سایت خود لینک بدهد تا به اعتبار سایت ما اضافه و از اعتبار سایت مقابل کاسته شود. این لینک ها نیز به 4 دسته follow  و nofollow و UGC و sponsored تقسیم می‌شوند.

لینک follow لینکی است که باعث می‌شود به گوگل دستور چک کردن سایتی که بهش لینک داده شده ارسال شود. در این شرایط گوگل از طریق آن لینک وارد سایت مورد نظر می‌شود و آن را کاملا چک می‌کند. این کار باعث می‌شود که سایتی که بهش لینک داده شده به اعتبارش افزوده و سایتی که لینک داده از اعتبارش کاسته شود. 

 

خرید سئو

امروزه خرید سئو به منظور بالا بردن رتبه سایت در گوگل بسیار زیاد شده. خرید سئو یعنی یک شرکت برای بالا بردن رتبه سایت خود در گوگل به یک شرکت یا یک فرد که در زمینه سئو فعالیت دارد پولی می‌دهد و در ازای آن پول برنامه هایی برای پیشرفت سایت خود از آن فرد یا شرکت دریافت می‌کند. و یا سئو کار خود سایت را به دست می‌گیرد و در کلمه هایی که کارفرما می‌خواهد یا کلماتی که خودش آنالیز کرده شروع به رشد دادن سایت می‌کند.

خرید سئو

 

کلام آخر

اگر به دنبال یک آموزش جامع و کامل برای سئو می‌گردید، سایت ها و شرکت‌های زیادی برای خرید سئو و یا آموزش سئو نیز وجود دارند اما همه آنها کار خود را به درستی انجام نمی‌دهند. امروز به شما سایت سئو اینجا را معرفی می‌کنیم‌ که می‌توانید اطلاعات جامع و کاملی را راجع به سئو و خرید سئو و همچنین آموزش سئو از این سایت به دست بیاورید. همچنین شرکت سئو اینجا پروژه های سئو شما را نیز هر گونه که بخواهید انجام می‌دهد و پکیج های آموزشی برای یادگیری سئو نیز ارائه می‌دهد.


 

  • ۰۰/۰۵/۱۳
  • ali jalily

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی