novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

 

جراحی بینی یک عمل زیبایی است که روی بینی اجرا می شود. در این جراحی شکل و اندازه بینی تغییر می کند تا به فرمی متناسب و زیبا برسد. در جراحی بینی مهارت و ظرافت کار جراح و همچنین تجربه او اهمیت بسیار بالایی دارد. شکلی که بعد از جراحی در نهایت بینی شما به خود می گیرد کاملا بستگی به هنر جراحی جراح دارد. از آنجایی که زیبایی چهره بسیار به بینی وابسته است و همچنین بینی یک نقش حیاتی در فرآیند تنفس دارد، باید کسی که کار جراحی بینی را به عهده می گیرد تجربه کافی را داشته باشد و از مهارت و هنر جراحی بهره مند باشد. برای اینکه بهترین نتیجه ممکن را از عمل بینی خود بگیرید باید بهترین جراح بینی را انتخاب کنید. 

بهترین جراح بینی

جراحی رینوپلاستی

جراحی زیبایی بینی که با نام رینوپلاستی نیز معروف شده است، یکی از جراحی های زیبایی صورت است که توسط فوق تخصص پلاستیک انجام می شود. این جراحی یکی از رایج ترین جراحی های ایران و جهان است. هدف از این جراحی رفع عیوب بینی از جمله قوز بینی، کجی بینی، افتادگی نوک بینی یا پهن و گوشتی بودن آن برای زیباتر جلوه دادن آن می باشد.

انواع جراحی بینی چیست؟

جراحی بینی با توجه جراحی بینی با توجه به تشخیص پزشک و روشی که او انتخاب می­کند، به دو نوع جراحی باز و جراحی بسته تقسیم می شود.

عمل بینی به روش بسته

در این روش، جراح بدون ایجاد برش بر روی ناحیه کلوملا، به کمک ابزاری پوست بینی را به مقدار بسیار کمی بالا نگه می دارد و سپس تغییرات لازم را اعمال می کند.

بهترین جراح بینی

عمل بینی به روش باز

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی برشی در قسمت کلوملا (تیغه ای از جنس غضروف و پوست که دو سوراخ بینی را از هم جدا می کند) ایجاد می کند. به کمک این برش، پره های بینی را به بالا می برد و به این ترتیب به نوک بینی و پشت آن دسترسی پیدا می کند و به راحتی تغییرات لازم را در ساختمان بینی ایجاد می کند.

نکاتی حیاتی درباره عمل بینی استخوانی

افرادی که قصد انجام جراحی زیباییی بینی دارند معمولا سوال های زیادی ذهنشان را درگیر می کند. یکی از سوال هایی که ذهن متقاضیان را درگیر می کند شناخت نوع بینیشان است. عمل بینی استخوانی و گوشتی بسیار حساس است و باید حتما توسط یک پزشک متخصص و کاربلد انجام شود. اگر بینی شما گوشتی باشد و مدل طبیعی را انتخاب کنید، اما توسط پزشک ماهری جراحی نشود باز هم احتمال بازگشت وجود خواهد داشت. پس انتخاب جراح و مجموعه حرفه ای، یکی از مهمترین مواردی است که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید.

بهترین جراح بینی

مراحل انجام رینوپلاستی

شماره 1- بیهوشی عمومی از طریق تنفسی یا تزریق وریدی، همچنین در بعضی موارد جراح بی حسی موضعی را پیشنهاد می کند.

شماره 2- در صورت انتخاب روش باز در جراحی، برش های لازم برای جراحی بر روی کلوملا ایجاد می شود. 

شماره 3- ایجاد تغییرات لازم بر روی ساختار بینی از جمله این تغییرات اضافه کردن غضروف می باشد.

شماره 3- اصلاح فرم بینی و رفع عیوب آن مانند رفع کجی بینی و انحراف، اصلاح نوک بینی.

شماره 4- بخیه زدن برش های ایجاد شده.

شماره 5- قرار دادن اسپیلینت (گچ بینی).

شماره 6- ریکاوری و مراقبت های لازم بعد از عمل.

شماره 7- ترخیص بیمار.

دکتر تهران بیوتی با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات جراحی زیبایی. مجهز ترین و به روز ترین تیم تخصصی جراحی زیبایی در تهران.

  • ۹۹/۱۱/۲۶
  • ali jalily

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی