novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

قیمت کرکره برقی از مهم‌ترین مسائل مطرح برای متقاضیان خریداری و نصب این تجهیزات است. خصوصاً که در چندساله‌ی اخیر و افزایش قیمت ارز، قدرت خرید بسیاری از مصرف‌کنندگان کاهش چشمگیری داشته است و همه سعی در کاهش هر چه بیشتر هزینه‌های اضافی خود را دارند. در این یادداشت قصد دارم با معرفی اجزاء اصلی و اثرگذار در قیمت کرکره برقی شما را در انتخاب هر چه بهتر سرویس مورد نیاز خود یاری دهم.

قیمت کرکره برقی در وهله‌ی اول بیشتر از هر چیز، متأثر از ابعاد پروژه است. معمولا در ابعاد کوچک و مصارف خانگی به دلیل مصرف پایین تیغه و سبک بودن کلی کارکرد کرکره، نوع موتور انتخابی تعیین‌کننده‌ی نهایی قیمت کرکره برقی شما خواهد بود. در حالی که در ابعاد گسترده‌تر، نوع تیغه‌ها هستند که به بزرگ‌ترین عامل هزینه‌ساز مبدل می‌شوند.

در مورد انواع موتوری که ممکن است از طرف فروشندگان به شما پیشنهاد شود، به طور کلی سه نوع توبلار، ساید و سنترال رایج‌ترین مدل‌ها هستند. دقت کنید که در اکثر موارد و با وجود تفاوت چشمگیر نهایی در قیمت کرکره برقی با استفاده از یکی از انواع بالا، استفاده از یکی به جای دیگری به دلیل تراشیدن هزینه‌های غیرضروری و مشکلات آتی، امکان‌پذیر نیست.

قیمت کرکره برقی

صرف نظر از موتورهای سنترال که ضعیف‌ترین توان و بازدهی را دارند، موتورهای توبلار احتمالا بهترین انتخاب برای شما برای کرکره‌های کوچک تا عرض حدود کمتر از چهار متر هستند. به شما توصیه می‌کنم اگر قصد استفاده‌ی زیاد از کرکره را ندارید یا وزن کلی کرکره‌ی شما زیاد نیست، برای صرفه‌جویی در هزینه‌ی قیمت کرکره برقی از موتورهای ساخت داخل یا با برند‌های چینی استفاده کنید. توجه کنید که برخی مدل‌های چینی ممکن است تحت لیسانس برند‌های اروپایی تولید شده باشند که این امر همان طور که متضمن کیفیت بهتر آن‌ها است، باعث افزایش قیمت آن‌ها هم می‌شود.

موتورهای ساید معمولا برای بلندکردن کرکره‌های سنگین و متحمل تناوب بالای رفت و آمد انخاب می‌شوند. اگر سرویس‌دهنده‌ی متخصص به شما توصیه‌ی استفاده از این نوع را داد، بهتر است علی‌رغم بالا بردن هزینه‌ی اولیه قیمت کرکره برقی، از این نوع استفاده کنید. چه اینکه طراحی این نوع مدل‌ها برای انجام هر چه بهینه‌تر خدمات نگهداری و تعمیرات بهینه شده‌اند.

قیمت کرکره برقی

دومین عامل مهم مؤثر در قیمت کرکره برقی انتخاب نوع تیغه‌ها خصوصاً در ابعاد بزرگ‌تر پروژه است.

با وجود تنوع بالا در تیغه‌های موجود در بازار به دلیل تولید آن در داخل کشور، این نوع محصولات را نیز می‌توان به سه دسته‌ی کلی تقسیم کرد. تیغه‌های ساخته شده از پلیمرهای پلی‌کربنات، آلومینیومی و فولادی گاوانیزه. نوع خاص رول گیتر هم در داخل و خارج از کشور ساخته می‌شود که گاهی به تنهایی و گاهی در ترکیب با تیغه‌های کربنات به کار می‌روند. هرچند به دلیل اختلاف قیمت زیاد و مصارف خاص این مدل از آن عبور می‌کنیم.

تیغه‌های پلی‌کرنات به طور کلی از انواع لوکس محسوب شده و برای حفاظت حداکثری از مجاری رفت و آمد مورد استفاده قرار می‌گیرند. این تیغه‌ها در دو فرم تخت و موج‌دار و در رنگ‌های طیف‌های نیتراتی نیز عرضه می‌شوند.

تیغه‌های آلومینیومی محبوب‌ترین انتخاب مصرف‌کنندگان کرکره برقی است. این تیغه‌ها با وجود وزنو هزینه‌ی کم‌تر در مقایسه با نوع بالا، می‌توانند به خوبی امنیت و نفوذناپذیری به ملک شما را فراهم کنند. شما حتی با استفاده از تیغه‌های پانچ شده می‌توانید هر دو عامل فوق را هرچه بیشتر بهبود ببخشید و مزیت دید داشتن به طرف مقابل کرکره را نیز کسب کنید.

آخرین نوع، کرکره‌های فولادی هستند که معمولا برای کمینه کردن هر چه بیشتر هزینه‌ی اولیه‌ی قیمت کرکره برقی انتخاب می‌شوند. متاسفانه این نوع حداقل بهره‌وری و طول عمر را نیز دارا می‌باشند و بهتر است با علم به این موضوع آن‌ها را انتخاب کنید.

  • ۹۹/۱۱/۲۰
  • ali jalily

نظرات (۱)

ممنون میشم بگید چه عامل هایی بر قیمت سایبان برقی هم تاثیر میزارن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی