novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

زیبایی و آراستگی چهره ما عاملی است که اعتماد به نفس ما را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می دهد. کارهای مختلفی هستند که می توانند باعث افزایش زیبایی و جذابیت چهره ما شوند. انواع آرایش ها از زمان های قدیم برای زیبا جلوه کردن و پوشاندن نقص های چهره به کار می رفته است. اما برخی نقص های چهره ما به گونه ای نیستند که بتوان با لوازم آرایشی آن ها را پوشاند یا اگر هم بشود به صورت موقتی امکان پذیر است. یکی از این ویژگی ها، اندازه و شکل بینی ما است. بینی یک عضو بسیار تاثیرگذار در زیبایی چهره است. نقص های این عضو چیزی نیست که بتوان به راحتی مخفی کرد. اما یک راه حل مناسب برای رفع این نواقص وجود دارد و آن عمل زیبایی بینی است.

عمل زیبایی بینی بزرگترین و موثرترین تغییرها را بر روی ساختمان بینی شما اعمال می کند و با این تغییر زیبایی و تناسب چهره شما را دوچندان می کند. اما این تنها مزیت عمل زیبایی بینی نیست.

عمل زیبایی بینی

انجام عمل زیبایی بینی چه فایده ای دارد؟

افزایش زیبایی چهره

بینی اشخاص مختلف از نظر اندازه و شکل با یکدیگر متفاوت است. بینی عضوی است که در مرکز صورت قرار گرفته و بسیار جلب توجه می کند. تناسب و تقارن چهره تا حد زیادی به بینی وابسته است. بنابراین ذره ای تغییر در بینی می تواند بسیار جلب توجه کند و در احساس دیگران نسبت به چهره شما تاثیرگذار باشد. عمل زیبایی بینی می تواند فرم بینی هایی را که نامتناسب و بیش از اندازه بزرگ هستند را تغییر دهد تا تناسب خود را پیدا کنند. این تغییر در زیبایی شما بسیار موثر خواهد بود و اعتماد به نفس شما را افزایش خواهد داد.

اصلاح عملکرد بینی

اگرچه نوع جراحی زیبایی با جراحی درمانی و اصلاحی فرق دارد اما معمولا این امکان فراهم است که تغییرات اصلاحی مربوط به عملکرد بینی نیز همزمان با عمل زیبایی بینی روی بینی اجرا شود. عملی که توسط جراح ماهر انجام شود می تواند همزمان قیافه و عملکرد بینی را بهبود ببخشد و از هرگونه مشکل تنفسی در آینده جلوگیری کند.

عمل زیبایی بینی

قبل از تصمیم برای عمل زیبایی بینی به این نکات توجه کنید

عمل زیبایی بینی با اینکه خطرناک به شمار نمی رود اما حساسیت های خودش را دارد. بینی عضو مهمی است و هرگونه صدمه به آن، آسیب زیادی به کیفیت زندگی شما وارد خواهد کرد. بنابراین نباید بینی خود را به دست هر کسی بسپارید و باید جراح خود را با دقت انتخاب کنید.

همچنین برای گرفتن بهترین نتیجه از جراحی زیبایی بینی باید ب توصیه های پزشک با دقت گوش کنید و پرهیزها و مراقبت های قبل و بعد از عمل را به خوبی رعایت کنید. به یاد داشته باشید تنها با انجام این مراقبت ها می توان نتیجه عمل بینی را تثبیت کرد. همچنین عمل زیبایی بینی عوارضی دارد که برای بهبود سریعتر و کاهش تاثیر عوارض باید با تغذیه درست، پرهیز از دخانیات و عدم انجام فعالیت های سنگین از خود مراقبت کنید. برای دانستن نکات بیشتر درباره عمل زیبایی بینی می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

  • ۹۹/۱۱/۰۴
  • ali jalily

عمل زیبایی بینی

نظرات (۱)

خیلی مفید بود ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی