novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

 

از رزرو آنلاین آرایشگاه چیزی می دانید؟آیا می دانید برای دریافت خدمات آرایشی می توانید در بهینه ترین زمان ممکن و تنها با لمس چند دکمه روی گوشی موبایل خودتان آرایشگر آنلاین را به خانه خودتان بیاورید؟

در ادامه این مقاله درباره رزرو آنلاین آرایشگاه و مزایای آن با شما بیشتر صحبت خواهیم کرد.

رزرو آنلاین آرایشگاه و زیبایی

قطعا شما هم این تجربه را داشته اید که برای دریافت یکی از خدمات آرایشی مورد نیازتان زمان زیادی را برای پیدا کردن یک سالن آرایشگاه خوب و یک آرایشگر حرفه ای صرف کنید و هنگامی که میخواهید از آرایشگر مورد نظرتان وقت بگیرید به دلیل شلوغ بودن و پر بودن وقتشان در زمانی که شما تایم آزاد دارید نتوانید به آرایشگاه مراجعه کنید و زمانی هم که آرایشگرتان وقت خالی دارد شما درگیر مشغله های خود باشید.

 و حتی زمانی هم که موفق به گرفتن نوبت شدید همچنان مشکلات دیگری در سر راهتان وجود خواهد داشت مثل مسافت های طولانی که برای رسیدن به سالن آرایشگاه باید طی کرد. تحمل ترافیک های سرسام آور و یا پیدا کردن جای پارک که همه ما می دانیم که تحمل کردن سختی های رفت و آمد در نهایت روی آرامش اعصاب ما تاثیر خواهد داشت و باعث اتلاف وقت بساری خواهد شد و البته هزینه های مالی زیادی هم که متحمل می شویم غیر قابل چشم پوشی است .

حالا شرایطی را تصور کنید که بعد از تحمل ترافیک سرسام آور و یا جستجوی زیاد برای پیدا کردن جای پارک  خودتان را به آرایشگاه می رسانید معمولا حتی وقتی هم که از قبل نوبت گرفته باشید به دلیل شلوغی آرایشگاه باز هم باید مدتی را در صف انتظار منتظر بنشینید تا نوبتتان شود و زمانی را هم حین دریافت خدمات آرایشی  صرف کنید.

به دلیل این همه اتلاف وقت و به خطر افتادن آرامش اعصاب خیلی از خانم ها از مراجعه به آرایشگاه منصرف می شوند در حالی که می دانیم یکی از تفریحات لذت بخش برای خانم ها مراقبت از زیبایی شان و دریافت خدمات آرایشی و پیرایشی است.

بعضی از خانم ها هم خودشان دست به کار می شوند و به کمک فیلم های آموزشی درخانه بعضی نیاز های خود را رفع می کنند و گاهی وقت ها هم به دلیل نداشتن مهارت کافی و تخصصی بودن انجام بعضی از کارها به زیبایی خود و یا حتی سلامتی خود آسیب می زنند.

رزرو آنلاین آرایشگاه و لذت زیبایی

رزرو آنلاین آرایشگاه یکی از گره گشا ترین خدماتی است که امروزه پیشرفت تکنولوژی به ما هدیه داده است.

و انجام خدمات آرایشی و زیبایی را برای خانم ها تبدیل به یک امر تفریحی و لذت بخش کرده است.

برای رزرو آنلاین آرایشگاه شما یک اپلیکشن معتبر مثل بانیکس را روی گوشی موبایل خود نصب می کنید و

خدماتی که نیاز دارید و زمان و تاریخی که تایم آزاد دارید و مکانی که می خواهید آنجا خدمات به شما ارائه شود را مشخص می کنید.

آرایشگر به منزل شما می آید و در شرایط آسوده و امن منزلتان خدمات آرایشی را به شما ارائه می دهد. بدین ترتیب انجام خدمات زیبایی به جای اینکه یک کار وقت گیر و آزار دهنده باشد تبدیل به یک تفریح لذت بخش می شود.

 


 

  

نظرات (۳)

خیلی هم عالی

چقدر جالب واقعا تو این وضعیت کرونا ایده آرایشگر در منزل خیلی مفید و کاربردیه

ممنون از مطلب خوبتون، خیلی عالی بود، امکانش هست درباره فواید خدمات آرایشی و زیبایی هم اطلاعات بدهید؟ ممنون میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی