novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

رژ لب یکی از لوازم آرایشی است که خانم ها در طول روز چند بار آن را تمدید می کنند در نتیجه رژ لب به یکی از پرمصرف ترین محصولات آرایشی در سراسر دنیا تبدیل شده است. همیشه سعی همه خانم ها بر این بوده است که برای زیبا شدن سلامتی خود را به خطر نیندازند. به همین دلیل به دنبال خرید محصولات آرایشی مرغوب و با کیفیت بوده اند. 

اما رژ لب جزء محصولاتی است که نمونه تقلبی و فیک آن در بازار زیاد است و خانم ها را هنگام خرید سردرگم می کند. این رژ لب ها که ما با عنوان رژ لب سرب دار می شناسیم می تواند سلامتی لب و خودتان را مورد مخاطره قرار دهد. در این مقاله می خواهیم در مورد تاثیرات سربی که در رژ لب وجود دارد اطلاعاتی ارائه دهیم تا شما را از خرید رژ لب های سرب دار منع کنیم. پس با ما همراه باشید.

رژ لب اصل

رژ لب بدون سرب وجود ندارد.

بله این یک حقیقت تلخی است که تقریبا کسی به آن اشاره نمی کند. همه رژ لب ها دارای مواد طبیعی، شیمیایی، رنگدانه، لوسیون های نرم کننده و آبرسان و روغن های طبیعی هستند. اما در نمونه های اصل رژ لب میزان این مواد به صورت استاندارد است و با هم ترکیب می شوند. 

رژ لبی که جامد است و مات دارای چربی پایین است در نتیجه روغن های طبیعی در این رژ لب ها کمتر از مابقی است. در مورد رژ لبی که سرب دارد مواد شیمیایی مورد استفاده در رژ لب بسیار بیشتر از حالت استاندارد است که می تواند آسیب زننده باشد. 

روش های شناسایی رژ لب فیک

رژ لبی که سرب دارد خیلی راحت می توانید شناسایی کنید. اگر بعد از استفاده پوست لبتان خشک و پوسته پوسته شد بدانید که رژ لبی که خریداری نموده اید کیفیت لازم را ندارد و سرب موجود در آن زیاد است. یک روش دیگری وجود دارد که خانم ها از این طریق می توانند به سرب موجود در رژ لب پی ببرند. البته پایه و اساس علمی ندارد و برای رژ لب هایی که میزان کمتری سرب دارد را نمی توانند تشخیص دهند. 

رژ لب استاندارد

کمی رژ لب رو دست می کشند و روی آن با انگشتر طلا خراشی ایجاد می کنند. اگر روی این خراش سیاه شد یعنی میزان سرب موجود در رژ لب بسیار بالا است.

یکی دیگر از روش های تشخیص رژ لب فیک قیمت پایین آن است. اگر هنگام خرید رژ لب با قیمت پایین یک محصول آرایشی روبرو شدید بدانید که هیچ ارزانی بی حکمت نیست. این رژ لب کیفیت لازم را ندارد.

تاثیر رژ لب سرب دار در سلامتی

سرب موجود در رژ لب از دو جهت خطرناک است:

 یک اینکه پوست لب بسیار نازک و لطیف است و به راحتی جذب پوست می شود.

 دوم اینکه زمانی که لب های شما دارای رژ لب است با خوردن و آشامیدن مقداری از رژ لب هم وارد بدن و دستگاه گوارش می شود. در نتیجه سرب موجود در رژ لب می تواند به دستگاه گوارش شما هم آسیب وارد کند.

سعی کنید تمام لوازم آرایشی مخصوصا رژ لب را از برندهای معروف و مطمئن خریداری کنید. اگر چه ممکن است قیمت بالاتری داشته باشد اما فراموش نکنید که پای سلامتی شما در میان است و هزینه ای که شما پرداخت می کنید برای زیبایی و سلامتی شماست.

برای اینکه بتوانید یک رژ لب با کیفیت و اصل همراه با قیمت مناسب خریداری نمایید توصیه می کنیم به روبی سان مراجعه نمایید تا خیالتان از بابت خریدی که انجام می دهید راحت باشد.

روبی سان یک برند ایتالیایی ایرانی است و تمام محصولات آرایشی را با ضمانت اصالت کالا در اختیار شما قرار می دهد.


 

  • ۹۹/۰۶/۳۱
  • ali jalily

خرید رژ لب

رژ لب

نظرات (۱)

  • فلورمارشاپ
  • رژلب میتونه بر سلامتی افراد تاثیرگذار باشه برای همین من همیشه از رژلب های اصل فروشگاه فلورمارشاپ استفاده میکنم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی