novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

دستگیره دیجیتالی و یا به طور کلی هر محصولی هوشمندی، در سال های اخیر، افزایش استفاده را داشته است. دلیلی آن هم کاملا روشن می باشد. استفاده کردن از وسایل هوشمند باعث سریع و راحت تر انجام شدن کارها می شود. حال قبل از خرید دستگیره دیجیتالی باید به یک سری سوالات مهم پاسخ دهیم که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

دستگیره دیجیتالی

مهمترین سوالات در زمینه دستگیره دیجیتال

از جمله پرسش هایی که در این زمینه انجام می شود عبارت است از:

  • آیا نوع دستگیره یا قفل، با میزان استفاده از آن رابطه ای دارد؟

بله، اگر در صدد خرید قفل های دیجیتالی می باشید، ابتدا از میزان ترددی که در مکان مورد نظر اتفاق می افتد، اطلاع حاصل فرمایید. اگر در محلی میزان استفاده از دستگیره دیجیتالی زیاد باشد، مسلما احتیاج به مدل قدرتمندتری می باشد. در مقابل اگر در محل، تردد چندانی نمی شود، نیاز به هزینه اضافی نمی باشد.

  • آیا برای درب ورودی و خروجی، نوع قفل مهم می باشد؟

بعضی بر این باورند که باید تفاوتی بین این دو باشد. تنها فرقی که که بین نوع دستگیره دیجیتالی برای درب ورودی و خروجی وجود دارد، میزان قدرت و تحمل قفل می باشد که باید در درب های خروجی بیشتر باشد.

  • جنس در رابطه مستقیم با نوع قفل دارد؟

قطعا جواب بله است. با توجه به نوع درب که می تواند چوبی، آلومینیومی، شیشه ای و موارد این چنینی باشد، نوع مناسب قفل انتخاب می شود.

مهمترین سوالات در زمینه دستگیره دیجیتال

  • آیا هر دو سمت یک درب نیاز به صفحه دیجیتالی دارند؟

یک ویژگی که در بیشتر قفل های دیجیتال وجود دارد، قابلیت back to back یا همان پشت به پشت می باشد. البته تنها در شرایطی می تواند مفید باشد که شخصی بخواهد تعداد دسترسی افراد را چه در داخل و چه در خارج محدود کند.

  • در شرکت های بزرگ چه نوع دستگیره دیجیتالی مناسب می باشد؟

برای مکان هایی با میزان کارکنان زیاد، نوع قفل انتخاب شده باشد کمی نسب به بقیه شرایط متفاوت تر باشد. در اینجور مکان ها به دلیل اینکه هر شخص نیاز دارد در طول روز بارها، فرایند باز و بسته کردن درب را انجام دهد، بنابراین نوع دستگیره دیجیتالی انتخاب شده باید همراه با یک کارت الکترونیکی باشد. استفاده کردن از این نوع کارت اجازه override کردن را می دهد. یعنی اینکه در شرایطی شخص می تواند با استفاده کارت، در صورت فراموشی رمز، درب را باز کند.

جمع بندی

با توجه به موارد نام برده شده هنگام خرید قفل و یا دستگیره دیجیتالی، باید از یک شرکت معتبر اقدام به خرید دستگیره دیجیتالی کنید. شرکت کارن یکی از بزرگترین مجموعه های واردات و فروش انواع قفل، چشمی و دستگیره دیجیتالی، همواره بر اصل کیفیت متمرکز بوده و خدمات بسیار ارزشمندی را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

  • ۹۹/۱۲/۲۳
  • ali jalily

دستگیره دیجیتالی

نظرات (۲)

کسب درامد واقعی از کوتاه ساز لینک

 

دایمی و حلال

 

به دو روش فعالیت در سایت و یا از طریق زیر مجموعه گیری

 

انجام واریزی ها در کمتر از 24ساعت و بالاترین نرخ سود برای فعالیت یا زیرمجموعه گیری در ایران!!

 

لینک وبسایت ام جی لینک:

https://mj-link.ir/ref/majazi24

سلام آقا علی خوبی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی