novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

کاشت مو یا زراعه الشعر گونه ای از عمل های زیبایی است که طبق آمار از پر متقاضی ترین جراحی های زیبایی در جهان است. مو از جمله عواملی است که باعث اعتماد به نفس و عزت نفس افراد می شود.عده ای از افراد به دلایل مختلف از جمله کهولت سن، رژیم غذایی نامناسب، مشکلات ژنتیکی، حوادث غیر مترقبه و …..  دچار طاسی و یا ریزش مو می شوند و تصمیم به انجام کاشت مو میگیرند. اما دیگر جای نگرانی نیست. کلینیک نوین ایرانا با سال ها تجربه در خصوص انجام جراحی های زیبایی آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

 

 

چهار روش کلی برای جراحی کاشت مو (زراعة الشعر) وجود دارد که در ادامه آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد :


 

روش FIT :

بعد از به روش FUT، روشی جدید به نام روش FIT معرفی شد که تفاوتش با روش پیشین در این بود که نتیجه نهایی بسیار بهتر بود ولی همچنان معایبی داشت؛ مانند خون ریزی، تورم در برخی نواحی سر و احتیاج به استراحت طولانی مدت بعد از جراحی.

 

روش FUT :

این روش یکی از قدیمی ترین روش های کاشت مو (Hair Transplantation) می باشد که در آن بیمار بیهوش می شود و سپس در آن بخشی از پشت سر که اصطلاحا بانک مو نامیده می شود، به قسمت جلوی سر که دچار طاسی و یا ریزش مو است پیوند  زده می شود. البته این روش، عوارضی دارد که به همین دلیل پس از مدتی روش های جدید تر و مناسب تری جایگزین این روش شد.

 

روش BHT :

یکی دیگر از روش های کاشت مو (زراعة الشعر)، روش BHT است. این روش بعد از روش FIT آمد که باز هم نتیجه بازدهی لازم و نتایج عالی را در بر نداشت. شیوه کار این روش به این شکل است که از نواحی دیگر بدن مو برداشته و به نواحی ای که دچار طاسی شده اند پیوند زده می شوند.

 

روش SUT :

همانطور که گفتیم این روش بهترین، جدیدترین، مطمئن ترین و کامل ترین روش کاشت مو (زراعة الشعر) در بین دیگر روش ها می باشد. رکورد کمترین عوارض در بین تمامی روش ها، متعلق به این روش است. برخلاف دیگر روش ها که به صورت دستی انجام می شود، این روش با دستگاه های پیشرفته انجام می شود. در این روش تا 1400 تار مو واقعی با دستگاه های پیشرفته بدون جراحی، درد و خون ریزی کاشته می شود. اگر شما هم قصد انجام عمل کاشت مو (زراعة الشعر) را دارید، پیشنهاد ما به شما کلینیک تخصصی نوین ایرانا است.

 

مشاهده بازده و نتیجه نهایی پس از انجام عمل، نیاز به اندکی صبر و حوصله دارد. معمولا شرایط ثابت و پایداری از نظر تراکم موهای کاشته شده در ماه های اولیه وجود ندارد و نکته آخر اینکه برای مشاهده نتیجه اصلی و نهایی جراحی کاشت مو (زراعة الشعر)، نیاز به حدودا یک سال زمان می باشد.

 

  • ali jalily