novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

۱۶ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بنابر دسته بندی های صورت گرفته در خصوص تعیین انواع آتش سوزی، اشکال مختلفی از کپسول آتش نشانی با قابلیت های متفاوت طراحی و تولید شده اند. در ادامه به معرفی  انواع کپسول آتش نشانی با توجه به مواد خاموش کننده موجود در آن ها و جعبه آتش نشانی می پردازیم.

 

کپسول آتش نشانی حاوی آب

این نوع کپسول آتش نشانی ابتدایی ترین، ساده ترین و ارزان ترین نوع کپسول آتش نشانی در سطح جهان است و برای آتش سوزی های مربوط به کلاس A مورد استفاده واقع می شود.

 آتش سوزی کلاس A به انواع حریق ناشی از سوختن مواد چوبی، کاغذی، نی، لاستیک و برخی از مواد پلاستیکی گفته می شود که با خطرات جدی و قدرت تخریب بالا همراه نیستند. آب با جذب گرما و حرارت مواد در حال حریق به خاموش شدن آنها کمک می ‌کند. از این نوع خاموش کننده به جز آتش سوزی کلاس A در هیچکدام از کلاس های شناخته شده استفاده نمی شود.

 

کپسول آتش نشانی حاوی پودر خشک

این نوع خاموش کننده با ایجاد یک لایه محافظتی از افزایش و گسترش دامنه آتش سوزی جلوگیری می کند. علاوه بر آتش سوزی کلاس A می توان آتش سوزی کلاس B و همچنین آتش سوزی کلاس C را نیز با استفاده از این نوع کپسول خاموش نمود.

خاموش کننده پودر خشک  دارای معایبی می باشد که استفاده از آن را بسیار محدود ساخته است.

 

کپسول آتش نشانی حاوی دی اکسید کربن

یکی از بهترین انواع کپسول آتش نشانی کپسول هایی با محتوی گاز دی اکسید کربن است.  این گاز از طریق جلوگیری از رسیدن اکسیژن به حریق منجر به غیرفعال شدن آتش و خاموش شدن آن می گردد. این سیستم یکی از بهترین و کارآمد ترین شیوه های خاموش کردن آتش می باشد.

 

 

جعبه آتش نشانی چیست؟

جعبه آتش نشانی یا همان فایر باکس (firebox)، از جمله ابزارها و تجهیزات مورد نیاز برای اطفاء حریق است. از فایرباکس می توان در ساختمان ها و منازل مسکونی، واحدهای صنعتی، اداری و غیره، استفاده نمود. جعبه‌های آتش نشانی، معمولا دارای اجزایی نظیر: قرقره جهت نگه داشتن شیلنگ، کپسول می‌باشند. 

این ابزارآلات با عملکرد بسیار حیاتی خود می توانند در پاکسازی دود و ازبین بردن حرارت های ایجاد شده از آتش سوزی، همچنین جلوگیری از ایجاد شعله های جدید، نقش موثری داشته باشند. یکی از مهمترین مواردی که در نصب مکان جعبه آتش نشانی باید به آن توجه شود، میزان نزدیکی و دور بودن آن به مکان های خشک و یا تر می باشد.

قیمت جعبه آتش نشانی تحت تاثیر چه عواملی است؟

با توجه به انواع مختلف و کارایی های متفاوتی که از فایرباکس ها وجود دارد، یک سری عوامل وجود دارند که تعیین کننده قیمت آن ها است. این موارد عبارت است از:

  1. نوع جعبه آتش نشانی. همانطور که در پیش تر اشاره شده بود، مدل های مختلفی از این ابزار وجود دارد. به عنوان نمونه، قیمت جعبه آتش نشانی دو قلو از مدل تک کابین قیمت بیشتری دارد.

  2. میزان ضخامت ورق استفاده شده و جنس آن. در ساخت جعبه آتش نشانی (firebox)، معمولا از ورق های فولادی ضد زنگ (stainless steel) و استیل مختلفی استفاده می کنند. طبیعتا هر چه قدر میزان ضخامت این ورق ها بیشتر باشد، قیمت جعبه آتش نشانی نیز بیشتر می شود.

  3. کیفیت و جنس قفل و لولاهای درج شده. علاوه بر نوع و جنس فایر باکس، نوع اتصالات تاثیر مستقیمی بر طول عمر و مدت زمان استفاده از فایرباکس دارد. علاوه بر کیفیت بسیار مطلوب، بنا بر استانداردهای جهانی، قفل های فایرباکس می بایست از نوع آسانا بازشو (easy opening)  و همچنین بدون کلید باشد.

  4. رنگ کاری جعبه. طبیعی است که رنگ سفارشی باعث افزایش زمان تولید ابزار، در نتیجه افزایش قیمت می شود. همچنین بعضی در صدد استفاده از متریال های خاصی می باشند. این موضوع نیز در افزایش هزینه نقش مستقیمی دارد.

  5. اندازه و ابعاد.

  6. درج لوگو سفارشی.

برای خرید انواع تجهیزات آتش نشانی می توانید به سایت یونکس که مرجع فروش انواغع تجهیزات ایمنی است به آدرس https://www.unexsafety.com مراجعه نمایید.

  • ali jalily
  • ۰
  • ۰

تتر در سال ۲۰۱۰ زمانی که متخصصان تکنولوژی عقیده داشتند که بلاکچین پتانسیل این را دارد که ارزهای دیجیتال مختلف بر روی پلتفرم آن کار کنند، شروع به کار کرد و معرفی آن به بازار، در واقع از سال ۲۰۱۵ آغاز شده است.
در آن زمان دو توکن جدید با عنوان‌های USDT و EURT به معنای دلار تتر و یورو تتر معرفی شدند که خرید و فروش تتر و محاسبات از طریق این دو توکن صورت می‌گرفت.

تاریخچه ایجاد رمزارز تتر

تتر به وسیله همکاری بین یک استارت آپ به نام ریل کوین و یک صرافی ارز دیجیتال به نام بیت فینیکس که در هنگ کنگ مشغول به کار بودند شروع به ابداع کرد. این دو معتقد بودند که بلاک چین به عنوان بستری برای ارزهای فیات (مثل دلار، یورو و ین) نیز به کار رود. 

در نهایت هر دو پروژه نتایج کارهای خود را با یکدیگر ترکیب کردند و تتر را به وجود آوردند. تتر در سال ۲۰۱۴ با نام ریل کوین  بر روی بلاک چین بیت کوین راه اندازی شد. شرکت ای فینیکس مالک همه تشکیلات این کوین است و اولین بار در صرافی بیت فینکس ارائه شد.

چرا تتر محبوب است؟

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که با بازارهای ارزهای دیجیتال آشنا باشید. احتمالا نام ارز دیجیتال پایه تتر به گوشتان خورده است و می دانید که این روزها اکثر مردم به دنبال خرید تتر و خرید ارز دیجیتال هستند.

تتر یکی از ده ها استیبل کوینی است که در بازارهای ارزهای دیجیتال امروزه موجود است. تتر یک ارز رمزنگاری شده است که ارزش و قیمت آن تقریبا برابر با یک دلار است. در واقع ایده اصلی که برای خلق و به وجود آوردن تتر به کار رفته است برای تولید یک ارز دیجیتال پایه ای بوده است که افراد بتوانند از آن مانند دلارهای دیجیتال استفاده کنند.

تتر در اصل یک نمونه ارز دیجیتال پایه ای است که برای صرافی های موجود در بازارهای خرید ارز دیجیتال نقدینگی فراهم می کند. افرادی که در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند می توانند به وسیله خرید تتر از نوسانات بازار ارزهای دیجیتال در امان باشند. در ادامه این مقاله با تترلند همراه باشید تا شما را با این ارز دیجیتال پایه آشنا کنیم.

نحوه خرید تتر در ایران

 

چگونه تتر بخریم؟

شما برای خرید تتر یا خرید ارز دیجیتال دیگری که در بازار موجود است باید به سراغ صرافی های دیجیتال بروید. نحوه خرید و فروش تتر از این صرافی ها بسیار ساده و آسان است و شما می توانید به راحتی اقدام به خرید تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری کنید.

کافی است با ایجاد حساب کاربری و احراز هویت، حساب بانکی خود را به صورت ریالی شارژ کرده و سپس اقدام به انجام تراکنش های خود کنید.

خرید تتر از تترلند

 

همانطور که می دانید تمام فعالیت هایی که در زمینه ارزهای دیجیتال انجام می شود در فضای آنلاین است به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که در انتخاب صرافی خود نهایت دقت و توجه را بکار ببرید و به سراغ صرافی های معتبری مانند تترلند https://tetherland.net بروید.


 

  • ali jalily
  • ۰
  • ۰

 

 

مشاوره حقوقی و کسب مشاوره حقوقی اولین اقدامی است که باید در هنگام شروع یک پرونده یا دعوی قضایی انجام داد مشاوره حقوقی مناسب و دقیق باعث می‌شود که در مسائل حقوقی و مدنی مانند اجاره، خرید، ضمانت نامه، نگارش قرارداد و... از اختلافات و سوء برداشت های احتمالی جلوگیری شود.

چرا مشاوره حقوقی؟

اگر شما بخواهید شخصا به دنبال راه حل مشکل حقوقی تان باشید باید مدت زمان طولانی را در کتاب‌های قانونی جست‌وجو کنید و در آخر ممکن است باز هم جوابتان را یافت نکنید. از طرفی قوانین با ادبیات سخت حقوقی نوشته شده اند و در خیلی از موارد فهم درست این جملات برای ما بسیار مشکل است. مشاور حقوقی یا وکیل، با تجربه‌ بسیاری که دارد به راحتی می تواند به شما در حل این بحران‌ها و مشکلات کمک کند. راهی که شما تازه در اول آن هستید، توسط مشاور حقوقی بارها و بارها طی شده و او با تمام مشکلات احتمالی که ممکن است در این مسیر برای شما پیش بیاید آشناست و می تواند به شما راهنمایی ارائه کند.

نکات مثبت مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی آنلاین نوعی از مشاوره حقوقی است که در فضای اینترنت و در فضاهای مجازی نظیر سایت‌ها، اپلیکیشن‌های پیام رسان و غیره انجام داده می‌شود. در سال‌های گذشته با رواج نرم‌افزارهایی نظیر تلگرام و اینستاگرام در میان افراد جامعه و سهولت ارتباط جمعی در آن‌ها، مشاور حقوقی آنلاین یکی از متداولترین و آسان ترین روش‌های رسیدن به پاسخ سوالات حقوقی است.

مشاوره حقوقی

 با استفاده از مشاور حقوقی آنلاین در هزینه و زمان صرفه‌جویی بسیار قابل ملاحظه‌ای صورت می‌پذیرد. به طور کلی عمده‌ترین مزایای مشاوره حقوقی آنلاین عبارتند از:

  • دسترسی سریع و کم هزینه به وکیل و یا مشاور حقوقی   

  • جلوگیری از کلافگی و سردرگمی ناشی از ترافیک و رفت و آمد

  • قابلیت مشورت حقوقی آنلاین با وکلا مختلف و مقایسه نظرات آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان

  • امکان ارسال و دریافت متن، صدا، فیلم، عکس، مدارک و غیره و ذخیره‌سازی آن‌ها برای بررسی دوباره

اما باید در نظر داشت که مشاوره حقوقی آنلاین نیز معایبی دارد که مهم‌ترین آن، عدم ارتباط مستقیم با وکیل یا مشاور حقوقی برای سنجش توانایی وی می‌باشد.

اگر از افرادی باشید که در حوزه‌ی تجارت و بازرگانی فعالند حتما تا به حال از مشاوره با وکیل قراردادهای تجاری بهره برده‌اید. عقد قرارداد، یکی از مهمترین فعالیت‌های مورد نیاز تجاری پیش از هر نوع همکاری‌ می‌باشد. همیشه به اشخاص توصیه شده است تا برای عقد و نگارش قرارداد رسمی با وکیل قرارداد مشاوره حقوقی داشته باشند.

نحوه نگارش قرارداد

در کنار مشابهت ذاتی انواع قرارداد، در رسته‌های مختلف صنعت، تجارت و غیره به دلیل تفاوت‌های حادث، تغییراتی نیز در جزئیات و بدنه‌ی نگارش قرارداد اتفاق خواهد افتاد. از همین رو است که وکلای مشاور تنظیم قرارداد در هر صنعت، به طور تخصصی به فعالیت می‌پردازند تا توانایی دفاع از منافع موکل خود را به نحو احسن داشته باشند.

از پرکاربردترین قراردادهای رایج که تقاضای نگارش قرارداد آنان هر روز رو به افزایش است می‌توان به  موارد زیر اشاره کرد:

  • قرارداد اجاره ملک، مانند املاکی که ایرانیان برای کسب اقامت کشورهای دیگر اجاره می‌کنند.

  • قرارداد پیمانکاری، که جزئیات آن بسیار تحت تأثیر شرایط پروژه‌ی مورد نظر است.

  • قراردادهای خرید و فروش کالا یا اخذ و ارائه‌ی خدمات و یا نمایندگی فروش

  • قراردادهای عدم افشاء اسرار، لایسنس، بی‌او‌تی، جوینت ونچر و قراردادهای حاوی توافق برای طراحی محصول، تحقیق و توسعه، انتقال فناوری و یا سرمایه گذاری

نگارش قرارداد

آیین نگارش قرارداد

ترتیب تأثیر قوانین مختلف بر تنظیم و نگارش قرارداد به ترتیب زیر است. در صورتی که هیچ یک از قوانین ذیل نتواند شرایط را به خوبی تبیین و داوری کند، بنا به اصل 167 قانون اساسی، قاضی ملزم به تفسیر و رأی به نظر خواهد بود.

  • در صورت وجود قانون آمره همان ملاک است. مشروح در ماده ٩٧۵ قانون مدنی

  • در صورت فقدان آن توافق طرفین ملاک است. نص ماده 10 قانون مدنی.

  • در صورت سکوت قرارداد عرف حاکم است. مشروح در مواد ٢٢٠ و ٢٢۵ قانون مدنی.

  • در صورت نبود عرف خاصی، قانون تکمیلی اعمال خواهد شد. نص ماده ٢٢٠ قانون مدنی.

جمع بندی

همانطور که مورد بحث و بررسی قرار گرفت، مشاوره حقوقی در نگارش قرارداد و سایر فعالیت های تجاری و فعالیتهایی که جنبه حقوقی نیز دارند باعث می‌شود تا از بروز تعارض منافع و اشکالات جلوگیری شود و میزان پرونده های مفتوح به حداقل برسد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به اپلیکیشن و سایت شهرداد مراجعه کنید.

  • ali jalily
  • ۰
  • ۰

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو یک عمل زیبایی است که در آن پیوند مو (شاخه) به ناحیه ابرو منتقل می‌شود. این هدف این است که موهای جدید از طریق این پیوندها رشد کرده و ظاهر کامل‌تری ایجاد کنند.

روش کاشت ابرو

روش کاشت ابرو شبیه به کاشت مو سنتی است. پیوند موی ابرو از موهای بالای گوش شما گرفته می‌شود. جراح نه تنها موهای فردی، بلکه فولیکول‌های مو را نیز منتقل می‌کند. این امر به شما اطمینان می‌دهد که موهای جدید، قادر به رشد در ابروهای شما پس از افتادن موهای منتقل شده اولیه هستند.

پس از انجام بیهوشی عمومی، جراح برش‌های کوچکی را در محل اهدا کننده فولیکول و همچنین محل پیوند در ابرو ایجاد می‌کند. کل فرآیند حدود 2 تا 3 ساعت طول می‌کشد.

مزایا و معایب کاشت ابرو

طرفداران کاشت موی ابرو توجه دارند که موهای جدید طبیعی به نظر می‌رسند زیرا موهای شما هستند. این روش همچنین ممکن است نیاز به آرایش ابرو را محدود کند.

با این حال، موارد منفی این روش نیز گزارش شده است. یکی این‌که هزینه‌بر است. همچنین چندین ماه طول می‌کشد تا نتایج کامل فولیکول‌های جدید را مشاهده کنید. در نهایت ، این احتمال وجود دارد که این فولیکول‌های جدید موهای جدیدی تولید نکنند.

کاشت ابرو طبیعی

دوره بهبودی پیوند ابرو چگونه است؟

دوره بهبودی کاشت ابرو نسبتاً سریع است. در چند روز اول متوجه ایجاد خارش در اطراف ابرو می‌شوید. مهم این است که این موارد را انتخاب نکنید. ممکن است لازم باشد تا 3 هفته پس از جراحی از ورزش شدید خودداری کنید. در صورت مشاهده هرگونه خونریزی ، ورم یا چرک در محل ، با جراح خود تماس بگیرید.

بعد از چند هفته شاهد ریزش موهای پیوند شده خواهید بود. این کاملا طبیعی است. موهای ابروی جدید شما باید در چند ماه آینده شروع به رشد کنند. در این بین ، ممکن است لازم باشد موهای کاشته شده را تا طول ابرو کوتاه کنید.

اقدامات احتیاطی و عوارض جانبی

یکی از خطرات احتمالی پیوند ابرو این است که فولیکول‌های جدید مو درست قرار نمی‌گیرند. در چنین مواردی، ممکن است مجبور شوید در آینده دوباره این روش را انجام دهید. خطرات مربوط به خود جراحی نیز وجود دارد. در مورد عوارض احتمالی زیر با جراح خود صحبت کنید:

  • خونریزی بیش از حد

  • آسیب عصبی

  • ورم

  • کبودی

  • عفونت

  • زخم

قبل از کاشت ابرو ، جراح سابقه پزشکی شما را با شما مرور می‌کند. اطمینان حاصل کنید که هرگونه بیماری زمینه ای و همچنین هرگونه دارو یا مکمل‌هایی که در حال حاضر مصرف می‌کنید ، ذکر کنید.

روش کاشت ابرو

پیوند ابرو در موارد زیر مناسب نیست:

  • طاسی منطقه‌ای (alopecia areata)

  • اختلال کندن مو (trichotillomania)

  • اختلالات خونریزی

  • سابقه عوارض مربوط به جراحی زیبایی

کاشت ابرو را کجا باید انجام دهیم؟

کاشت ابرو توسط جراحان پوست ، زیبایی یا پلاستیک انجام می‌شود. پزشک ممکن است جراحی را در یک مرکز سرپایی یا یک مرکز درمانی انجام دهد.

ایده خوبی است که قبل از انجام عمل، از جراح در مورد مدارک و تجربیات وی سوال کنید. در حالت ایده آل، آن‌ها همچنین باید مجموعه ای از کارها را برای نشان دادن به شما داشته باشند تا بتوانید مهارت‌های آ‌ن‌ها را درک کنید.

نکات تکمیلی کاشت ابرو

اگر از ظاهر ابروهای خود راضی نیستید و به دنبال راه حل دائمی هستید، پیوند ابرو ممکن است نتایج طولانی مدت را به همراه داشته باشد. با این حال ، نتایج می‌تواند متفاوت باشد و همیشه خطر عوارض جانبی در جراحی زیبایی وجود دارد. این حتی با روشی به ظاهر ساده مانند کاشت ابرو صادق است.

تمام گزینه‌های خود را با دقت بسنجید و از پزشک خود راهنمایی بخواهید. اگر تصمیم دارید با کاشت ابرو به جلو بروید ، برای تحقیق و یافتن یک ارائه دهنده معتبر که بهترین کار ممکن را انجام دهد ، وقت بگذارید.

  • ali jalily
  • ۰
  • ۰

 

پیشرفت تکنولوژی یکی از بزرگترین تاثیراتش را روی علم پزشکی گذاشته است و روز به روز شیوه‌های کارآمدتری ارائه می‌شود. انتخاب یک شیوه از بین راه‌های موجود بسیار سخت و پیچیده است زیرا مطلوب بودن نتیجه کاشت مو به کلینیک، متخصص و پرسنل‌ها و شرایط سنی و فیزیکی موی سر بستگی دارد. در اغلب کلینیک‌ها جدیدترین روش موجود، بهترین روش کاشت مو شناخته می‌شود.

روش های کاشت مو

برای معرفی روش‌های کاشت مو میتوان از قدیمی‌ترین آنها یعنی روش FUT شروع کرد. این روش تقریبا کارایی خود را به خاطر سختی‌های بعد از عمل از دست داده است و دیگر مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. پس از برداشت نوار فولیکول‌های مو از بانک مو، جای بخیه و زخم‌ها به بانک مو آسیب می‌زنند. در این روش تنها 2000 تا 3000 گرافت در هر نوبت استخراج می‌شود اما کیفیت گرافت‌های استخراج شده بالا است.

روش‌های بعدی سعی در اصلاح معایب قبلی داشتند و تا حدودی موفق بودند و مورد استفاده قرار می‌گرفتند. برای مثال در روش FIT، متخصص با پانچ و پنس واحدهای فولیکول مو را برداشت می‌کند. اما باز هم برش‌های یک سانتی‌متری در پوست سر ایجاد می‌شود که احتمال بروز عفونت و طولانی‌تر شدن دوران نقاهت را بیشتر می‌کند. بانک مو در این روش پشت سرها و اطراف گوش‌ها هستند.

بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا

همچنین با گذشت زمان روش‌های بعدی سعی در کم کردن خطای تکنسین و خونریزی و عفونت‌های جانبی داشتند. کاشت مو به روش SUT با دستگاه انجام می‌شود در نتیجه خطا کاهش و سرعت افزایش می‌یابند. در طول عمل واحدهای فولیکول فریز می‌شوند که موجب زنده نگه داشتن سلول‌ها تا زمان کاشت می‌شود.

بهترین روش کاشت مو طبیعی

از محبوب‌ترین و بهترین روش‌های کاشت مو طبیعی، روش SUT می‌باشد. این روش در حال حاضر یکی از بهترین روش‌های کاشت مو در دنیا شناخته می‌شود. در روش SUT خبری از خون‌ریزی و احتمال خطای تکنسین نیست و همچنین نیازی به دوران نقاهت ندارد. این عمل توسط دستگاه مخصوص انجام می‌شود و به تبع هزینه بیشتری دارد. با استفاده از این روش بیشترین گرافت در هر نوبت کاشته می‌شود و اصلا ریزش ندارد!

بهترین روش کاشت مو کدام است

بهترین کلینیک تخصصی کاشت مو

کاشت مو عملی است که بسیار حساس بوده و نتایج آن تا پایان عمر همراه شما خواهد بود بهتر است حتما همه جوانب را بسنجید سپس اقدام به کاشت مو کنید. کلینیک زیبایی آنیل با داشتن مجوز همراه با تجهیزات و امکانات مدرن و کادری مجرب و متخصص آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. شما می‌توانید برای مشاوره رایگان هم با کارشناسان آنیل تماس بگیرید همین‌طور می‌توانید با گرفتن وقت حضوری، جلسه مشاوره حضوری با متخصصان آنیل داشته باشید.

نتیجه نهایی کاشت مو

برای اینکه نتیجه نهایی کاشت مو برای شما تماما مطلوب باشد نیاز است که پارامترهای زیادی در نظر گرفته شود. سن، تراکم و جنس مو، کلینیک و روش انتخاب شده همگی در رسیدن شما به نتیجه مورد انتظارتان نقش دارند. توجه کنید که با مشورت با پزشک روش مناسبی برای کاشت مو انتخاب کنید که هم از عوارض جانبی در امان بمانید و هم نتیجه طبیعی و مورد پسندتان باشد.

  • ali jalily
  • ۰
  • ۰

ریزش مو فرایندی طبیعی است و به منظور ایجاد فضای مناسب برای رشد و ترمیم مو‌های جدید اتفاق می‌افتد. به طور استاندارد ریزش ۱۰۰ تار مو در طول روز طبیعی است و اصلا جای نگرانی ندارد اما اگر شاهد ریزش بیشتر از این حد هستید حتما به فکر درمان ریزش مو افتاده‌اید. در این مقاله از ویکی درمان در خصوص روش‌های درمان ریزش مو به طور کامل صحبت می‌کنیم.

علائم ریزش مو را بشناسید

علائم ریزش مو

همانطور که پیش‌تر گفتیم ریزش ۸۰ تا ۱۰۰ عدد تار مو در طی روز امری کاملا طبیعی است و اصلا جای نگرانی ندارد. اگر میزان ریزش موی شما از این حدی که گفته شده بیشتر است و این علائم را دارید حتما دچار ریزش مو شده‌اید و نیازمند درمان ریزش مو خود هستید.

  • ریزش دسته‌ای موها بعد از شانه زدن.

  • ریزش موها هنگام باز کردن کش از مو .

  • ریزش مو‌ها هنگام دسته کردن مو‌ها.

  • مشاهده تعداد زیادی از موها بعد از استحمام در درب چاهک.

  • مشاهده تعداد زیادی از موها بر روی بالشت بعد از خواب طولانی مدت.

  • مشاهده تار موها بر روی لباس و وسایل.

روش‌های درمان ریزش مو چیست؟

  1. رژیم غذایی

فعالیت‌های بدن انسان مانند رشد و ترمیم سلول‌ها، بافت‌ها و موی سر نیازمند دریافت میزان مشخصی از ویتامین‌ها و مواد معدنی است. و تنها راه دریافت این موارد از طریق تغذیه سالم و به اندازه است. در کنار خوردن به اندازه و مناسب خوراکی‌های ویتامین‌دار و مغذی باید به رژیم‌هایی که در مقاطع مختلفی از زندگی می‌گیریم هم توجه داشته باشیم.

انواع رژیم‌های لاغری، پاکسازی، گیاه‌خواری و وگن اثرات مخربی در درجه اول بر روی موی سر که از آسیب پذیر‌ترین اعضای بد است می‌زند. حتما قبل از گرفتن رژیم با متخصص در خصوص جلوگیری از ریزش مو‌ها در طول این رژیم مشورت کنید.

 

روش‌های درمان ریزش مو چیست؟

  1. کاهش استرس

از شایع ترین عواملی که باعث ریزش مو می‌شود استرس و نگرانی است. تمام انسان‌ها در مقاطعی از زندگی‌ خود دوران استرس‌زا و پر دغدغه را تجربه کرده‌اند و از شایع ترین عوارضی که بعد از اتمام این دوران دیدند، ریزش بیش از اندازه موهایشان است. در دوران استرس‌زا فعالیت فولیکول‌های مو که وظیفه ساخت و تولید تار ‌موهای جدید را دارند دچار اختلال می‌شود و در کنار ریزش مو دیگر تار مو جایگزینی رشد نمی‌کند.

  1. مراقبت روزانه

هنگامی که فولیکول‌های مو‌های شما دچار آسیب شده باشند، ریزش مو اتفاق می‌افتد و یکی از عوامل ایجاد این آسیب رفتار نابجا افراد با موهایشان است. از این دست مواردی که این آسیب‌ها را وارد می‌کند:

  • شانه سفت و محکم موها

  • بستن طولانی مدت مو‌ها به جهت بالا

  • استفاده بیش اندازه از رنگ مو و مواد شیمیایی

کلام آخر

قدم اول در درمان ریزش مو، رعایت نکات ذکر شده در بالا است. اگر بعد از عمل به آن‌ها همچنان شاهد ریزش مو هستید، انجام آزمایش و مراجعه به پزشک قدم دوم و مهمترین اقدام است. می‌توانید از طریق مشاورین ویکی درمان در خصوص نحوه درمان و اقدامات لازم در خصوص آن اهنمایی بگیرید.

  • ali jalily
  • ۰
  • ۰

بینی یکی از مهمترین اجزای چهره هر فرد است که به شدت خیلی زیادی می‌تواند بر روی زیبایی تاثیر بگذارد. بسیاری از افراد بعد از اینکه جراحی بینی فانتزی طرفدارانش را از دست داد، به سمت عمل بینی طبیعی رفتند. امروزه جراحان نیز به دنبال شیوه های مختلف برای جراحی بینی هستند و روش های جدیدی در حال ابداع شدن است. عمل بینی عروسکی یکی از این شیوه ها است که بسیار پر طرفدار شده.

عمل بینی طبیعی 

اولین مطلبی که باید در ابتدا در مورد آن صحبت کنیم این است که اصلا منظور از عمل بینی طبیعی چیست؟ عمل بینی به روش های مختلفی انجام می‌شود. در اوایل که این عمل در کشور ما بسیار انجام می‌شد اکثر افرادی که به مطب جراح می‌رفتند انتظار تغییرات زیادی داشتند و به دلیل کم تجربه بودن پزشکان، گاها نتیجه مناسبی نمی‌گرفتند. برای مثال بینی آنها قوص شدیدی می‌گرفت و یا پره های بینی آنها بسیار تنگ می‌شد.

عمل بینی طبیعی

عمل بینی طبیعی یا به منظور زیبایی انجام می‌شود، یا به منظور درمان برخی بیماری های تنفسی. برخی افراد به خاطر زیبایی عمل بینی طبیعی را انتخاب می‌کنند. عمل بینی طبیعی به این معناست که فرد متقاضی انتظار تغییر های بسیاری را ندارد و فقط یک تغییر جزئی می‌خواهد که در عین زیبایی، طبیعی بودن خود را نیز حفظ کند.

عمل بینی طبیعی کار چندان آسانی نیست، و جراح باید علم و مهارت کافی برای عمل بینی طبیعی را داشته باشد تا بینی بیمار را به بهترین و طبیعی ترین شکل عمل کند. با همه این تفاصیل برا یعملی بینی طبیعی یا عمل بینی عروسکی و هر نوع دیگری بهترین کار این است که ابتدا با یک مشاور که در زمینه عمل بینی تخصص دارد مشاوره بگیرید، تا بهترین شیوه را برای جراحی انتخاب کنید.

عمل بینی عروسکی 

عمل بینی عروسکی یکی از شیوه های عمل بینی است که در این روش زاویه بین نوک بینی و لب ها بیشتر از سایر روش ها است. این روش بیشتر مناسب بانوان است چرا که، علاوه بر زاویه زیاد بعد جراحی قوس زیادی هم بر روی بینی مشاهده می‌شود. عمل بینی عروسکی بیشتر مناسب افرادی است که چهره نسبتا گردی دارند. این عمل نیز یک جراحی فوق تخصصی است. 

عمل بینی عروسکی

به طور کلی برای عمل بینی طبیعی و عمل بینی عروسکی باید به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید. اولین نکته این است که قبل از تصمیم برای انتخاب شیوه عمل جراحی حتما با یک متخصص در این زمینه مشاوره بگیرید. با مشاوره گرفتن شما متوجه خواهید شد که این عمل می‌تواند چه نکات مثبت، و چه نکات منفی و عوارضی برای شما داشته باشد.

علاوه بر این متخصص به شما خواهد گفت که با چه روشی بهترین نتیجه را خواهید گرفت، عمل بینی عروسکی یا عمل بینی طبیعی.

جمع بندی 

به طور کل برای انجام کوچکترین امور پزشکی باید دقیق ترین انتخاب را داشته باشید و با اطلاعات کامل و بدون دخالت احساسات تصمیم بگیرید. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت عمل بینی اطلاعات بسیار دقیق و مفیدی را راجع به عمل بینی عروسکی و عمل بینی طبیعی و موارد مشابه به دست بیاورید که در تصمیم گیری بسیار به شما کمک می‌کنند.

 

  • ali jalily
  • ۰
  • ۰

 

جراحی بینی چیست؟

جراحی زیبایی بینی به عنوان عمل بینی نیز شناخته می شود. این عمل تغییر شکل، تغییر اندازه و تغییر خط بینی است. جراحی بینی یکی از محبوب ترین روش های جراحی زیبایی در ایران و در سراسر جهان است. بینی به طور برجسته در مرکز صورت قرار دارد. در نتیجه، اندازه و شکل آن می تواند تأثیر واقعی بر ظاهر و عزت نفس شما داشته باشد.

اگر همیشه از بینی خود ناراضی بودید یا آسیب یا پیری ظاهر آن را تغییر داده بود، جراحی بینی می تواند شکل را تغییر داده ، اعوجاج را اصلاح کند ، مشکلات تنفسی را برطرف کند ، تقارن را بهبود بخشد و هماهنگی صورت را بازیابی کند.

جراحی بینی

درک جراحی خود

بدست آوردن بهترین نتیجه آرایشی، دستیابی به تعادل و تقارن از ویژگی های صورت است. جراح در مورد نگرانی هایی که در مورد بینی خود دارید صحبت می کند. با استفاده از عکس های مختلف بینی و تصاویر بعد از عمل ، به شما کمک می کند تا بدانید چه نتایجی قابل دستیابی است.

گاهی اوقات اگر فک ضعیف باشد بینی می تواند برجسته به نظر برسد. همچنین ، تغییر بینی می تواند ظاهر شما را تغییر دهد. این ممکن است همان چیزی باشد که شما می خواهید ، اما گاهی اوقات داشتن بینی کوچک و زیبا می تواند لبه متمایز شما را از بین ببرد.

جراح از شما برای انتخاب صحیح شکل و اندازه بینی حمایت می کند تا به شما در رسیدن به بینی و ظاهر مورد نظر کمک کند.

جراح شما همچنین یک تاریخچه پزشکی دقیق گرفته و یک معاینه کامل انجام می دهد تا مطمئن شود که از نظر پزشکی خوب هستید و برای جراحی مناسب هستید.

حقایقی درباره جراحی بینی

جراحان متخصص در کلینیک جراحی بینی را با بیهوشی عمومی انجام می دهند. این عمل بین 60 تا 90 دقیقه طول می کشد. این معمولاً یک مورد روزانه است، به این معنی که نیازی به ماندن شبانه در بیمارستان ندارید.

نتیجه جراحی بینی

جراح برشی را در داخل بینی ایجاد می کند. این بدان معناست که هرگونه زخم نامرئی خواهد بود. مشاور استخوان و غضروف سازه بینی را تغییر می دهد تا ظاهر مورد نظر شما را ارائه دهد.

آنها می توانند اندازه بینی را کاهش داده و شکل را مجسم کنند. اگر نوک بیش از حد بزرگ یا پیاز دار باشد، جراح غضروف ناحیه را کوتاه می کند. اگر پل عریض یا برجسته باشد ، آنها این صفحه را به منظور بهبود مشخصات، پایین می آورند.

متخصص همچنین می تواند قسمتی از بینی را بزرگ کند. اگر هر ناحیه ای کوچک، مسطح یا نامتناسب باشد، از پیوند غضروف برای ایجاد این بخش ها استفاده می کند. برای بینی هایی که آسیب یا تغییر شکل قابل توجهی دارند، جراح می تواند بینی را بازسازی کرده و شکل جدیدی ایجاد کند.

پس از ایجاد ساختار جدید ، جراح بافت ها را روی بینی کشیده و در محل خود بخیه می زند.

در نهایت ، آنها ممکن است پانسمان هایی را در داخل بینی قرار دهند تا از خونریزی جلوگیری کرده و آتل را در قسمت خارجی بینی قرار دهند. این از بینی محافظت می کند ، تورم را کاهش می دهد و هنگام بهبودی شکل را حفظ می کند.

 

شما به اتاق ریکاوری منتقل می شوید ، جایی که کادر متخصص تئاتر آماده هستند تا هنگام بیدار شدن از بیهوشی از شما مراقبت و پشتیبانی کنند.

بهبودی جراحی

شما می توانید در همان روز عمل جراحی به خانه بروید. با این حال ، شما نیاز به کسی دارید که شما را به خانه ببرد زیرا شما قادر به رانندگی نیستید

تورم بعد از عمل و هرگونه پانسمان بینی می تواند تنفس از طریق بینی را در چند روز اول پس از جراحی مشکل کند. پانسمان های داخل بینی را معمولاً می توان یک روز بعد از عمل برداشت. بالا نگه داشتن سر، استفاده از بالش های اضافی در شب و اجتناب از دمیدن بینی، به درمان کمک می کند و از تجمع مایع اضافی جلوگیری می کند.

کبودی و تورم در بینی و زیر چشم شما معمولاً بعد از عمل طبیعی است. این باید به تدریج برطرف شود ، اما دیدن نتایج نهایی عمل شما می تواند چندین ماه طول بکشد.

 

ضروری است که برای استراحت و بهبودی وقت بگذارید. از کار، ورزش، حمام گرم و خم شدن به مدت دو هفته خودداری کنید. همچنین اجتناب از شلوغی و مکان های شلوغ منطقی است زیرا سرماخوردگی می تواند خطر عفونت بعد از عمل را افزایش دهد. پس از این زمان ، می توانید به تدریج فعالیتهای عادی خود را تقویت کنید ، مشاور شما و تیم کلینیک لندن همیشه در دسترس هستند تا از شما پشتیبانی ، راهنمایی و دست یاری کنند.

  • ali jalily
  • ۰
  • ۰

اعمال زیبایی پلاستیک در حالت کلی جزو اعمال با حساسیت بالا است که باید توسط متخصص انجام شود. هر گونه قصور و اشتباهی ناشی از خطای پزشک می‌تواند باعث بروز عوارض غیر قابل جبران شود. این صدمات میتواند گاهی شدید و گاهی خفیف باشد. برای دور ماندن از آسیب‌های بعد عمل لازم است که در انتخاب پزشک متخصص دقت زیادی به خرج داد.

بهترین جراح بینی کیست؟

لازم است بدانید که با توجه به نوع بینی، عمل بینی و نوع آن مشخص خواهد شد. بینی‌ها در حالات کلی به دو دسته گوشتی و استخوانی دسته بندی میشود. از جمله شاخص‌های بهترین جراح بینی و جراحی پلاستیک ، توانایی اجرای انواع این مدلها بر روی هر نوع بینی‌ای است.

از دیگر ویژگی‌ها و متدهایی که می توان بر اساس آن بهترین جراحی بینی را انتخاب کرد، اعلام رضایت پیشین مراجعان و نمونه اعمال او خواهد بود. همچنین برای اینکه بتوان بهترین جراح بینی تهران را برگزید، می‌توان با تحقیقات در مجلات اینترنتی و مشورت از مطلعین و آشنایان اطلاعات لازم را کسب کرد.

عمل بینی استخوانی چگونه است؟

تشخیص یک بینی استخوانی عموما کار آسانی است اما در برخی افراد هر دو عامل و فاکتورهای بینی گوشتی و استخوانی وجود دارد که تشخیص دقیق آن توسط متخصص جراحی ممکن میشود. اما بصورت کلی می توان گفت که یک بینی با ساختار استخوانی اغلب با قوز و فرم منحنی شکل است.

پوستی نازک با انعطاف پذیری بالا دارد. نیز دارای استخوانی باریک بوده ولی از لحاظ بافت و غضروف داخلی بسیار مستحکم اند. لایههای چربی در این بینیها بسیار نازک  و پره‌هایی باریک دارند.

عمل بینی استخوانی

 

مرحله به مرحله با انجام عمل بینی استخوانی

 6 مرحله زیر  برای عمل بینی استخوانی در نظر کارشناسان بیان شده اند. این مراحل به شرح زیر است:

  • روند بیهوشی بیمار در حضور متخصص بیهوشی.

  • شروع پروسه برش نواحی مشخص شده.

  • بررسی ساختمان کلی بینی شرح.

  • استفاده از تامپون در صورت الزام.

  • بخیه زنی قسمت‌های برش داده شده.

  • گچ و پانسمان بینی.

البته هر کدام از این مراحل نیز با جزئیات بسیار بالا است. به عنوان نمونه پروسه چسب زدن بینی دارای اهمیت بسیار بالایی می‌باشد. چرا که این مورد اگر به درستی انجام نگیرد ممکن است ساختمان اصلی بینی دچار دگرگونی شود و بینی از حالت مشخص شده خارج شود.

مراقبت‌های قبل عمل بینی

  • قبل از رینوپلاستی حتما دقت لازم صورت گیرد که جراح، تمام سوابق پزشکی گذشته شما را بررسی کند.

  • مینیمم دو تا سه هفته قبل از انجام جراحی پلاستیک  و عمل بینی، از مصرف هر نوع داروی مسکن و رقیق کننده خون بپرهیزید.

  • تا دو هفته قبل از اقدام به جراحی از استعمال دخانیات و مصرف هر نوع نوشیدنی حاوی الکل به جد خودداری کنید.

اقدامات و مراقبت‌های بعد از جراحی بینی

  • تا تقریبا یک ماه پس از جراحی ازانجام  فعالیت‌های سنگین پرهیز کنید.

  • از حدود یک تا دو ماه بعد از عمل ، از رفتن به استخر پرهیز کنید.

  • تا چند ماه اول بینی را از هر نوع برخورد و ضربه دور نگهدارید.

  • داروهای تجویز شده را به صورت کامل و در موعد مقرر مصرف کنید.

  • در روزهای اولیه پس ازعمل که همزمان از چسب بینی استفاده خواهد شد هنگام استراحت، به پهلو نخوابید.

  • از عینک طبی و آفتابی بین یک تا دو ماه استفاده نکنید. در صورت نیاز به استفاده از عینک با قطعه‌های چسب آنرا به پیشانی بچسبانید و کاملا فیکس کنید.

  • در زمانی که هنوز گچ بینی باز نشده است از استحمام خودداری شود.

  • برای رفع کبودی پس از عمل و ورم ناشی از آن از آبمیوه‌های طبیعی میتوان استفاده کرد.

سخن آخر:

با رعایت مواردی که تلاش شد در این مقاله به شرح و تفضیل آن  پرداخته شود و اهتمام به انتخاب درست جراح و متخصص، بهترین نتیجه را شاهد خواهید بود. از جمله کلینک‌های معتبر کلینیک دکتر تهران بیوتی است.

  • ali jalily
  • ۰
  • ۰

آموزش و خرید سئو

سئو امروزه جزئی جدایی ناپذیر از دنیای اینترنت شده است و افراد بسیاری به دنبال این هستند که در یک موسسه یا آموزشگاه به یادگیری سئو بپردازند و پکیج آموزش سئو خریداری کنند و برخی نیز برای وب سایت خود به دنبال خرید سئو هستند. امروز در این مقاله به بررسی این دو موضوع می‌پردازیم.

آموزش سئو

سایت ها، موسسه ها و آموزشگاه های زیادی برای آموزش سئو وجود دارد. عموما آموزش سئو به دو بخش سئو داخلی و سئو خرجی تقسیم می‌شود. این دو بخش نیز خود به چند بخش مختلف تقسیم بندی می‌شود، از جمله :مبانی سئو، استراتژی، لینک سازی خارجی، هاست و دامنه، کلمات کلیدی، و داخلی و چندین و چند موضوع مختلف. 

آموزش سئو

برخی نیز سئو را به سه دسته تقسیم می‌کنند. سئو کلاه سیاه، سئو کلاه سفید و سئو کلاه خاکستری. سئو کلاه سیاه به همه کار هایی می‌گویند که برای سایت انجام می‌دهیم ولی تماما از نظر گوگل سیاه و غیر قانونی است. سئو کلاه سفید تمامی کار هایی است که در جهت سئو شدن سایت انجام می‌شود، و تمامی آنها کاملا قانونی است و از نظر گوگل سفید است. و در آخر سئو کلاه خاکستری نیز سئو کردن سایت به روشی است که نه کاملا سیاه باشد و نه کاملا سفید که معمولا سئو کار ها نیز از این روش استفاده می‌کنند. 

آموزش کامل و جامع برای سئو سایت آموزشی است که راجع به تمامی مباحث سئو خارجی و داخلی به طور کامل صحبت کرده باشد و تمرین هایی برای یادگیری بهتر این موضوعات برای انجام ارائه شود. برای مثال الان می‌خواهیم بخش کوچکی از سئو خارجی را با هم بررسی کنیم. 

سئو خارجی به مجموعه کار هایی گفته می‌شود که در خارج از سایت برای رشد سایت مورد نظر انجام می‌شود. برای مثال لینک سازی خارجی جزئی از سئو خارجی محثوب می‌شود. در لینک سازی خارجی سئو کار باید از سایت های مختلف به سایت خود لینک بدهد تا به اعتبار سایت ما اضافه و از اعتبار سایت مقابل کاسته شود. این لینک ها نیز به 4 دسته follow  و nofollow و UGC و sponsored تقسیم می‌شوند.

لینک follow لینکی است که باعث می‌شود به گوگل دستور چک کردن سایتی که بهش لینک داده شده ارسال شود. در این شرایط گوگل از طریق آن لینک وارد سایت مورد نظر می‌شود و آن را کاملا چک می‌کند. این کار باعث می‌شود که سایتی که بهش لینک داده شده به اعتبارش افزوده و سایتی که لینک داده از اعتبارش کاسته شود. 

 

خرید سئو

امروزه خرید سئو به منظور بالا بردن رتبه سایت در گوگل بسیار زیاد شده. خرید سئو یعنی یک شرکت برای بالا بردن رتبه سایت خود در گوگل به یک شرکت یا یک فرد که در زمینه سئو فعالیت دارد پولی می‌دهد و در ازای آن پول برنامه هایی برای پیشرفت سایت خود از آن فرد یا شرکت دریافت می‌کند. و یا سئو کار خود سایت را به دست می‌گیرد و در کلمه هایی که کارفرما می‌خواهد یا کلماتی که خودش آنالیز کرده شروع به رشد دادن سایت می‌کند.

خرید سئو

 

کلام آخر

اگر به دنبال یک آموزش جامع و کامل برای سئو می‌گردید، سایت ها و شرکت‌های زیادی برای خرید سئو و یا آموزش سئو نیز وجود دارند اما همه آنها کار خود را به درستی انجام نمی‌دهند. امروز به شما سایت سئو اینجا را معرفی می‌کنیم‌ که می‌توانید اطلاعات جامع و کاملی را راجع به سئو و خرید سئو و همچنین آموزش سئو از این سایت به دست بیاورید. همچنین شرکت سئو اینجا پروژه های سئو شما را نیز هر گونه که بخواهید انجام می‌دهد و پکیج های آموزشی برای یادگیری سئو نیز ارائه می‌دهد.


 

  • ali jalily