novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

باوری که همیشه درباره جراحی بینی گوشتی وجود داشته این بوده که این عمل بسیار سخت و  حتی نشدنی است. هنوز هم خیلی ها فکر می کنند که بینی گوشتی بعد از جراحی ممکن است فرم بدتری پیدا کند و جراحی کاملا بی اثر است.

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی چگونه انجام می شود؟

بینی گوشتی یکی از دسته فرم های بینی است که افراد با این فرم بینی تمایل بسیاری برای جراحی بینی خود دارند. بینی گوشتی ویژگی هایی دارد که جراحی آن را دشوار و نتیجه گرفتن از آن را با مشکل رو به رو می کند. درباره ی جراحی بینی گوشتی تصورات و تردیدهای مختلفی وجود دارد. در ادامه به طور مفصل جراحی بینی گوشتی را توصیف می کنیم و صحت برخی از این تصورات را مورد سنجش قرار می دهیم.

ابتدا باید بینی گوشتی را تعریف کنیم. به بینی هایی با پوست ضخیم و غدد چربی فراوان و سوراخ های باز پوست، بینی گوشتی گفته می شود. در این نوع بینی معمولاً غضروف ضعیف است و قسمت عمده بینی شامل پوست و چربی در زیر آن و غدد چربی است. در این نوع بینی معمولاً نوک بینی پایین است و آلا (بال بینی) باز و ضخیم است. به دلیل هورمون جنسی مردانه و پوست چرب در مردان، این نوع بینی ها بیشتر میان مردان دیده می شود.

در گذشته، برای اصلاح این نوع بینی و برای جراحی زیبایی بینی، بیشتر به برداشتن و کوچک کردن قسمت های بینی تکیه می شد. نتیجه این عمل فرورفتگی و زخم شدن پوست به دلیل خالی بودن فضای زیر آن است. معمولاً بیماران فکر می کنند که برداشتن پوست مفید است اما به نظر می رسد که برداشتن پوست می تواند باعث ایجاد زخم های شدید شود، بنابراین توصیه نمی شود. تقویت غضروف و استفاده از غضروف تیغه میانی یا سپتوم برای تقویت نوک بینی و به طور کلی بافت غضروف بهترین تأثیر را دارد. قدمت کلوملا نوعی غضروف تیغه ای است که جراح آن را به صورت خوشه درست می کند و در زیر نوک بینی قرار می گیرد و بدین وسیله سعی در بالا بردن نوک بینی و تقویت آن دارد.

روش جراحی بینی گوشتی

یکی از موارد مفید در جراحی زیبایی بینی گوشتی پایه آلار، برداشت دقیق آلا به منظور کوچک سازی آلا است. بهترین روش برای جراحی بینی بیماران با پوست ضخیم جراحی باز است. در جراحی نزدیک از آنجا که نوک بینی خیلی خوب دیده نمی شود و دسترسی به نوک بینی محدود است، نتیجه جراحی زیبایی بینی گوشتی چندان خوب نیست. بیماران با پوست ضخیم باید انتظار معقولی نسبت به جراحی داشته باشند و باید بدانند که بینی آنها هرگز مانند بینی بیمارانی نخواهد بود که پوست مناسب دارند.

نتیجه گیری

اگر شما نیز بینی گوشتی دارید و قصد جراحی کردن آن را دارید باید بدانید انتخاب جراح ماهر و متخصص در موفقیت جراحی شما تاثیر بسیاری دارد. بنابراین در این انتخاب دقت زیادی به خرج دهید. کلینیک زیبایی دکتر تهران بیوتی با بیست سال سابقه به طور تخصصی برای جراحی بینی گوشتی در خدمت مراجعان عزیز است. برای مشاهده نمونه کارها و دریافت مشاوره به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

 

نظرات (۲)

جالبه اینجا میگه جراحی بینی رو توی دوران کرونا هم میشه راحت انجام داد

https://drtehranbeauty.tumblr.com/post/638931696398598144/%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7   

من هم رینوپلاستی انجام دادم و راضی بودم . مرسی از اطلاعاتتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی