novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

عمل زیبایی بینی برای بینی های گوشتی یکی از معضلاتی است که خیلی ها درگیر آن هستند. اکثر افراد فکر میکنند عمل زیبایی بینی گوشتی، بیهوده است و پس از انجام این عمل ، بینی ظاهره مناسبی پیدا نمیکند و حتی برخی به این گمان هستند که بعد از عمل بینی گوشت اضافه می‌آورد و نسبت به قبل از عمل ظاهره بدتری پیدا خواهد کرد. 

تزریق آنزیم به بینی گوشتی

روش دیگری که برخی پزشکان برای بینی گوشتی به کار می برند تزریق دو نوع آنزیم ویژه است. به خاطر وجود حجم زیاد چربی در قسمت نوک بینی این آنزیم ها می توانند آنجا موثر عمل کرده و موجب کوچک شدن ظاهر بینی و جمع تر و فشرده شدن پوست ضخیم بینی گوشتی شوند. این روش برای همه ی بینی های گوشتی امکان پذیر نبوده، برخی جراحان به علت تجربه ی زیاد و بازخورد مثبت که از جراحی بینی گوشتی گرفته اند، استفاده از این روش را توصیه نمیکنند؛ تزریق آنزیم با یک جلسه برای شما نتیجه بخش نخواهد بود و باید چند جلسه انجام شود، در ضمن امکان برگشت پذیری این روش وجود دارد ولی به خاطر عدم نیاز بی بیهوشی و تحمل نکردن عوارض بعد از جراحی بینی، طرفداران خاص خود را پیدا کرده است.

معضلات جراحی بینی گوشتی

بینی گوشتی به معنای بینی عضلانی و محکم نیست. بلکه بینی گوشتی دارای غضروف بزرگ و ضعیف است. هدف اصلی در یک جراحی بینی گوشتی باریک و فشرده کردن نیمه پایینی بینی و زیباسازی قسمت نوک بینی و کوچک کردن و فرم دادن به پره های بینی است. مشکلات یک بینی گوشتی شامل موارد زیر است:

  • پوست ضخیم و چرب به طوری که منافذ آن پیدا باشد

  • غضروف بزرگ و ضخیم در پایین بینی

  • بافت حجیم در زیر پوست

مهمترین کار در جراحی بینی گوشتی مربوط به تقویت غضروفی و جا به جایی بافت است، یعنی چون غضروف که بینی بر روی آن مستقر شده ضعیف است، اگر تقویت نشود (با برداشتن بافت از قسمت دیگری از بینی یا حتی گوش) باعث می شود که بینی مدتی پس از عمل حالت خود را از دست داده و به مرور به شکل دیگری تبدیل شود.

عمل زیبایی بینی گوشتی

 

جراح مناسب برای جراحی بینی گوشتی

مهم ترین کار در مورد جراحی بینی گوشتی، یافتن یک جراح زبده و با تجربه است. این مرحله مهم ترین بخش تصمیم گیری در مورد جراحی بینی گوشتی است زیرا تعیین می کند که فرم بینی برگشت پذیر باشد یا اینکه به خوبی عمل شود و به حالت قبل باز نگردد. ما برای جراحی بینی گوشتی مجموعه ی دکتر تهران بیوتی را پیشنهاد می کنیم. این مجموعه از پزشکان و متخصصان باتجربه ای بهره می برد که با اطمینان می توانید بینی خود را برای جراحی به دست آنان بسپارید.

دکتر تهران بیوتی بهترین مرکز تخصصی عمل زیبایی بینی در تهران است که آماده خدمت گذاری به شما عزیزان هستند.

 

  • ۹۹/۰۹/۱۸
  • ali jalily

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی