novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

عمل بینی به عنوان رایج ترین عمل زیبایی در جهان شناخته می شود. تاریخچه جراحی بینی به صورت حرفه ای به قرن ۱۷ برمی گردد. در آن زمان سربازی که به جنگ رفته بود بینی اش را از دست داده بود و پزشک پوست بازوی آن فرد را به بینی اش پیوند زد تا خون از این راه جریان پیدا کند. شاید در حال حاضر این عمل بینی به نظر شما وحشتناک و کاملا ابتدایی به نظر بیاید اما باید بدانید همین تکنیک ها باعث به وجود آمدن رینوپلاستی مدرن و روش های فعلی عمل بینی شده است. 

عمل بینی

جالب است بدانید سابقه عمل بینی به صورت سنتی به بیش از هزار سال پیش برمی گردد. اولین کشوری که به این تجربه دست زد هند قدیم بود. در آن زمان کسانی که دزدی می کردند مجازاتشان این بود که بخشی از بینی یا کل آن قطع شود. یکی دیگر از دلایل جراحی بینی در آن زمان این بود که حیوانات وحشی بینی انسان ها را گاز می گرفتند. فردی به نام سوشروتا پوست پیشانی را به بینی پیوند می داد. 

عمل بینی مجازی چیست؟

در این روش، از بینی و صورت بیمار در زوایای مختلف یک اسکن سه بعدی گرفته می شود، سپس با کمک این عکس های سه بعدی شما می توانید ظاهر بینی خود را بعد از عمل به صورت مجازی ببینید. این روش به شما این امکان را می دهد تا عیب و نقص هایی که دوست ندارید در بینی تان باشد را به پزشک گوشزد کنید یا حتی نظرات خود را به او ابراز کنید.

مزیت بزرگی که عمل بینی مجازی نسبت به عمل های بینی دیگر دارد این است که شما قبل از عمل می توانید نتیجه نهایی را مشاهده کنید. همانطور که می دانید بزرگترین ترس و نگرانی بیماران نتیجه رینوپلاستی (Rhinoplasty) است. آنها نگرانند که بینی شان بعد از عمل به شکل دلخواهشان درمی آید یا خیر. با عمل بینی مجازی دیگر نیازی نیست نگران نتیجه جراحی باشید.

جراحی بینی

با قالب کنترلی به بینی دلخواه خود برسید

علم پزشکی امروزه آنقدر پیشرفت کرده است که شما می توانید شکل بینی عمل شده خود را قبل از جراحی بینی مشاهده کنید؛ این کار با قالب کنترلی میسر شده است. این ابزار یک قالب بینی است که برای هر شخصی منحصر به فرد و تک است، یعنی قالب بینی شما با قالب کنترلی بیماری دیگر متفاوت است. اساس این روش به این صورت است که قالب کنترلی باید روی بینی کاملا فیکس و ثابت باشد. اگر این قالب متحرک باشد، جراح باید قوس و اضافات بینی برطرف کند تا بیمار به فرم بینی دلخواهش برسد. 

در این روش از عکس های سه بعدی استفاده شده و بیمار می تواند نتیجه جراحی بینی خود را از قبل ببیند و دیگر نگرانی بابت تغییر ظاهر بینی اش نداشته باشد. یکی از مزایای قالب کنترلی این است که برای انواع بینی های گوشتی، استخوانی، ترمیمی، فانتزی و غیر فانتزی کاربرد دارد.

عمل بینی مجازی

بهترین کلینیک جراحی بینی در تهران

با توجه به مطالبی که در این مقاله گفته شد نتیجه میگیریم که باید به پزشکی مراجعه کرد که سابقه خوبی داشته باشد و علاوه بر آن از به روزترین متدهای پزشکی هم استفاده کند. کلینیک زیبایی دکتر بیوتی بهترین پزشکان متخصص عمل بینی را در کشور دارد. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.


 

  • ۹۹/۰۸/۱۷
  • ali jalily

Rhinoplasty

عمل بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی