novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

آیا شما هم یکی از خواسته های زیر را دارید؟

  • می خواهم سایتم در رتبه اول گوگل قرار بگیرد.

  • دوست داریم سایتمان توسط کاربر دیده شود.

  • می خواهیم سایتم را بهینه کنم تا گوگل به آن اعتبار بیشتری دهد

  • می خواهم بازدید سایتم را افزایش دهم.

  • اگر سایتمان دیده شود فروشمان بیشتر خواهد شد.

تمام این عبارات فقط یک پاسخ دارد و آن هم سئو سایت. اما منظورمان از این کلمه چیست؟

سئو

در واقع  سئو مجموعه ای از اقداماتی است که توسط شرکت سئو یا مشاور سئو انجام میشود تا رتبه سایت شما کم کم افزایش یابد و در بهترین صفحه گوگل قرار بگیرد.

روش های سئو حرفه ای چیست؟

سئو تنها یک فرمول طلایی ندارد که بتوانید با کمک آن سایت های خود را بهینه کنید و آن ها را به رتبه های بالا گوگل برسانید. سئو ریزه کاری های زیادی دارد و باید برای آن وقت بگذارید تا پیاده سازی نمایید. اگر بخواهید روش ها، فوت و فن های سئو را تازه بیاموزید، آزمون و خطا کنید که کدام روش برای سایت شما تاثیرگذارتر است کمی زمان می برد و شما در این میدان مسابقه از تمام رقبا عقب خواهید افتاد.

با پیشرفت تکنولوژی و تغییر روزافزون اینترنت، روشی که شما می خواهید برای سایتتان انجام دهید بسیار مهم است. مهم این است که .اما مشاورسئو برای شما استراتژی می چیند که با کمترین هزینه و زمان بتوانید بیشترین میزان نتیجه را دریافت کنید

سئو سایت

سئو داخلی، سئو خارجی و تکنیکال.

برای یک سئو حرفه ای باید تمام این روش ها را همزمان با هم پیش ببرید تا به نتیجه مورد نظر برسید. اینکه شما فقط روی سئو تکنیکال تمرکز کنید و سئو خارجی را فراموش کنید، رتبه سایتتان بهتر خواهد شد اما هیچ تضمینی وجود ندارد که به صفحه اول جستجو گوگل پا بگذارید.

بهترین سئو کار باید اقداماتی در داخل سایتتان انجام دهد، تولید محتوا با کیفیت و مفید برای کاربر انجام دهد، سایت را از نظر تکنیکال بررسی نماید که دارای مشکلات فنی نباشد، سایت در دستگاه های الکترونیکی متفاوت مانند لپ تاپ، موبایل و تبلت به درستی نشان داده شود که به این حالت ریسپانسیو بودن صفحات سایت می گویند، در شبکه های اجتماعی فعالیت کند، در سوشال بوک مارک ها یک اکانت فعال داشته باشد و اقدامات دیگر همگی جزئی از فعالیت هایی است که یک سئوکار حرفه ای برای شما انجام می دهد.

اینکه کسب و کار شما در چه حوزه ای قرار دارد برای شرکت سئو سایت تفاوتی ندارد. آن ها رقبای شما را تحلیل می کنند و بهترین استراتژی ممکن برای بهینه سازی سایت شما  ارائه خواهند کرد

آموزش سئو

شرکت سئو اینجا

یکی از بهترین شرکت های بهینه سازی سایت که خدمات سئو ارائه می دهد شرکت سئو اینجا است. این شرکت تمام خدمات بهینه سازی سایت را برای شما انجام می دهد. خدمات داخلی، تکنیکال، خارجی و آنالیز رقبا را به شرکت سئو اینجا بسپارید.

منبع: http://hek5.blogs.rice.edu/seo/

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی