novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

می توان گفت که یکی از  علایق ویژه ی افراد در سرزمین ما خرید به کمترین قیمت ممکن است. 

احتمالا برای شما هم بارها پیش آمده که پس از ساعت ها تلاش برای پیدا کردن وسیله مورد نظر خود به علت این که از نظر قیمت به آن اطمینان نداشته اید، آن فروشگاه را ترک کرده و به گشت و گذار خود ادامه داده اید.

 اگر آن محصول را به قیمت ارزان تری پیدا کنید، خرید خواهید کرد و اگر این طور نشود و واقعا احتیاج داشته باشید به جای اول باز می گردید.  این عادت خیلی به بودجه و اوضاعی افراد هم مرتبط نیست و افراد از قشرهای مختلف با سطح مالی متفاوت چنین رفتاری از خود نشان می دهند. 

در این مطلب می خواهیم در مورد قیمت قفل دیجیتال صحبت کنیم و ما قصد آن را نداریم که به واکاوی روانشناسی عادت های موجود در مردم کشور بپردازیم، پس اگر به این تکنولوژی قفل و امنیت علاقه مند هستید و به دنبال بهترین قیمت قفل دیجیتال هستید، با ما همراه شوید که قرار است اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم. هم چنین پیشنهاد می کنیم که مطالب دیگر وبلاگ را نیز مطالعه کنید.

مدل معروف سامسونگ shp-dp 808

روش های دسترسی برای باز کردن دستگیره دیجیتال را بشناسید.

پیش از آنکه به بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت قفل دیجیتال بپردازیم، باید روش های دسترسی دستگیره دیجیتال هوشمند را بشناسید.

 دستگیره های دیجیتال و هوشمند با یک روش باز و بسته شدن نمی شوند. بهترین و امن ترین این دستگیره های دیجیتال، دستگیره دیجیتال اثر انگشتی است که با استفاده از اثر انگشت باز می شود. سیستم های بیومتریک بهترین سطح امنیت را ارائه می کند چرا که بر اساس تفاوت های فیزیولوژیکی انسانی بنا شده اند؛ بدین نحو هر کس می تواند کلید به خصوص خود را همراه خود و در کنار خود داشته باشد و هیچ کدام از این کلید ها دستگیره دیگری را نیز باز نخواهد کرد. دستگیره دیجیتال کارتی هم وجود دارد که مدل های شرکت سامسونگ قابلیت پشتیبانی از 100 کارت را نیز پشتیبانی می کنند. بدون شک تعداد این کارت ها برای سازمان ها و شرکت ها مناسب است و می تواند مصرف اداری نیز داشته باشد. دستگیره  دیجیتال دیگری هستند که از اتصال بلوتوثی استفاده می کنند و در ضمن با گوشی هم از راه دور قابل کنترل هستند که به نوعی مفهوم خانه هوشمند را برای شما زنده می کنند. 

 

عوامل موثر بر قیمت قفل دیجیتال را بشناسید.

عوامل بسیار زیادی بر قیمت قفل دیجیتال تاثیر گذارند که شامل موارد زیر است:

  1. روش های دسترسی دستگیره دیجیتال: یک سری از قفل های دیجیتال ترکیبی از همه روش های قفل دیجیتال را دارا هستند. این گونه از قفل ها معمولا قیمت بیشتری نسبت به قفل های دیگر دارند. به طور کلی می توان گفت که هر چه روش های دسترسی بیشتر باشد، قیمت قفل دیجیتال بالاتر است.

  2. برند سازنده قفل دیجیتال: شرکت های سازنده قفل دیجیتال فراوانی در بازار وجود دارند که از جمله آن ها می توان به سامسونگ، یال، هایوان و….. اشاره کرد. هر چه برند معروف تر و سر زبان تر باشد، قیمت آن گرانتر است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی