novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

جراحی بینی اقدامی است که افراد برای برقرای تناسب بین اجزای صورت و همچنین داشتن چهره ای زیباتر انجام می دهند. بینی نقش تعیین کننده ای در زیبایی چهره افراد دارد. شاید بپرسید چرا با انجام جراحی بینی، ظاهر افراد از این رو به آن رو تبدیل می شود؟ همانطور که می دانید بینی در مرکز صورت قرار دارد و بیش از سایر اجزا دیده می شود. به همین دلیل بینی هایی که دارای مشکلات گوناگونی باشند، هرچند کوچک، روی زیبایی سایر بخش ها تاثیر می گذارند.

به همین دلیل در سال های اخیر و با بالا رفتن درصد افرادی که به زیبایی اهمیت خاصی می دهند، انجام انواع مدل های جراحی بینی رشد چشمگیری پیدا کرده است. اما زمانی که تصمیم به عمل بینی می گیرید لازم است مواردی را دانسته و انتخاب درستی داشته باشید تا نتیجه دلخواه حاصل شود. چنانچه اطلاعاتی درمورد این موارد ندارید و یا دانسته هایتان کامل نیست با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

جراحی بینی

انتخاب مدل مناسب جراحی بینی

عمل بینی مدل های متنوعی دارد اما انتخاب هر یک از آن ها بستگی به نوع بینی شما دارد. برخی از بینی ها محدودیت هایی دارند و شما باید بر اساس تعداد انتخاب های مجازی که دارید، مدل جراحی بینی خود را انتخاب کنید. بینی ها به دو دسته تقسیم می شوند. بینی های گوشتی و استخوانی.

مدل مناسب برای جراحی بینی گوشتی

بینی های گوشتی را به دلیل دارا بودن غضروف نرم، پوست ضخیم، تعداد بالای غدد چربی روی پوست و... نمی توان بیش از یک حد استانداردی کوچک کرد. به همین دلیل افرادی که بینی آنها از نوع گوشتی می باشد، مجاز به انتخاب مدل هایی مثل مدل عروسکی، فانتزی، نیمه فانتزی و... نیستند زیرا در این مدل ها بینی تا حد زیادی کوچک می شوند. در صورتی که بینی های گوشتی بیش از حد کوچک شوند به احتمال زیاد پس از مدتی به حالت اولیه خود باز خواهند گشت که در این مواقع مجبورید عمل بینی ترمیمی انجام دهید که هزینه آن به مراتب بالاتر است.

مدل مناسب جراحی بینی

مدل مناسب برای جراحی بینی استخوانی

مناسب ترین مدل جراحی بینی برای بینی های نوع گوشتی، مدل بینی طبیعی است که اگر توسط جراح متخصص و باتجربه ای انجام شود، احتمال برگشت پذیری آن به صفر می رسد.

اما بینی های استخوانی از آنجا که دارای غضروفی سفت و پوستی نازک هستند گزینه های انتخاب بیشتری برای انجام جراحی بینی دارند. از جمله مدل های مناسب برای جراحی بینی استخوانی، مدل عروسکی، فانتزی و نیمه فانتزی می باشد.

مدل های عمل بینی

نتیجه گیری

پارامترهای بسیاری وجود دارد که در تعیین نتیجه جراحی بینی شما تاثیرگذار خواهند بود. مواردی مانند مراقبت های قبل و بعد از جراحی بینی، انتخاب مدل مناسب، انتخاب جراح و کلینیک مناسب برای عمل بینی، بررسی نمونه کارها و میزان رضایت مشتریان از کلینیکی که انتخاب کرده اید و موارد دیگری که ما در این مقاله به بخشی از این ها پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره رایگان از جراحان برتر در تهران به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه نمایید.

 

 

 

 

  • ۹۹/۰۶/۲۲
  • ali jalily

جراحی بینی

عمل بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی