novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

قطعا خرید لوازم آرایشی یکی از لذت بخش ترین و البته سخت ترین امور دنیا است که خانم ها باید در آن حرفه ای شوند. رژ لب را همه خانم ها می شناسند و دوست دارند. چرا که با تاثیر شگفت انگیز آن آشنا هستند و می دانند که رژ لب چه معجزه ای می تواند در چهره و آرایش آن ها داشته باشد. 

اما هنگام خرید رژ لب به چه نکاتی دقت می کنید تا بالاترین میزان تاثیرگذاری را داشته باشد.

قبول دارید که هر رنگ رژ لبی به صورت ما نمی آید و باید هنگام خرید به نکات زیادی توجه کنیم؟

در این مقاله روبی سان تصمیم دارد مهم ترین نکته که باید هنگام خرید رژ لب آن را در نظر بگیرید را بیان کند. پس با ما همراه باشید تا بتوانید خرید رژ لب را به صورت حرفه ای انجام دهید.

خرید رژ لب را باید بر اساس فرم و حالت لب هایتان انجام دهید.

اگر می خواهید رژ لبی که می زنید بالاترین میزان تاثیر گذاری را داشته باشد باید فاکتور لب را هنگام خرید رژ لب سرلوحه اولویت ها قرار دهید.

اگر لب هایتان ظریف است و نازک بهتر است هنگام خرید رژ لب به سمت رنگ های روشن مانند هلویی و صورتی بروید. این رنگ ها می توانند به لب هایتان جذابیت خاصی ببخشد. این رنگ ها لب ها را کمی درشت تر از نرمال نشان می دهد و در نتیجه چهره تان بسیار زیباتر خواهد شد. استفاده از رنگ های پر رنگ و جیغ اصلا به شما پیشنهاد نمی شود. این رنگ ها اندازه لب هایتان را کوچک تر می کند و صورتتان از زیبایی خود خارج می شود.

اما اگر لب هایتان برجسته و درشت است بهتر است هنگام خرید رز لب اصلا به سمت رنگ های روشن و ملایم نروید. این رنگ ها لب ها را درشت نشان می دهد و این خاصیت برای لب های درشت شما چندان مناسب نخواهد بود. اما استفاده و خرید رژ لب با رنگ های تیره و جیغ می تواند روی صورت و لب های شما غوغا کند. 

خرید رژ لب

این رنگ رژ لب صورتتان را بسیار دلنشین تر خواهد کرد.

اینکه توصیه ما به شما استفاده از و خرید رژ لب تیره رنگ است درست می باشد. اما باید خودتان در نظر بگیرید که این رژ لب را برای کدام موقعیت اجتماعی می خرید. موقعیت اجتماعی که در آن حضور پیدا میکنید هم در انتخاب و خرید رژ لب می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. خانمی که لب های برجسته دارد باید رنگ رژ لب را تیره انتخاب کند. 

حالا اگر در محیط رسمی مانند کار و دانشگاه قرار گرفت می تواند خرید رژ لب را از بین رنک های قهوه ای و آجری انجام دهد. و برای مهمانی ها و مراسم عروسی از یک رنگ زرشکی بسیار خوشرنگ و زیبا استفاده کند تا بالاترین میزان زیبایی را به خود ببخشد.

علاوه بر اینکه به موقعیت اجتماعی و فرم و حالت لب هایتان دقت میکند حتما به اصالت و کیفیت رژ لب هم دقت بفرمایید. یکی از نکات مهم در خرید رژ لب اصالت کالایی است که خریداری می کنید. رژ لب که سالم و استاندارد نباشد می تواند به پوست لطیف و حساس پوستتان آسیب شدید وارد کند و آن را در معرض خشکی شدید قرار دهید. مهم ترین نکته در خرید رژ لب در نظر اصل بودن و استاندارد بودن آن است.

خرید رژ لب

 اگر بتوانید خرید رژ لب را از برندهای معتبر مانند روبی سان  انجام دهید علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که به شما می دهد به پوست لب هایتان هم رسیدگی میکند. کاری که خیلی از افراد به عنوان مراقبت از پوست لب انجام می دهد شما می توانید با خرید رژ لب مناسب به خوبی انجام دهید. رژ لب روبی سان دارای عسل است. عسل به عنوان بهترین آبرسان طبیعی شناخته شده است. در نتیجه استفاده و خرید رژ لب روبی سان نه تنها لب هایتان را خشک نمی کند بلکه موجب آبرسانی به لب هم می شود.

 

  • ۹۹/۰۶/۱۰
  • ali jalily

خرید رژ لب

رژ لب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی