novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

 

 

رژ لب محبوب ترین و دوست داشتنی ترین وسیله آرایشی است که در بین تمام خانم ها محبوبیت زیادی دارد. اما اینکه خانم ها چه نوع رژ لبی فارغ از اینکه چه رنگی است دوست دارند سوال جالبی است.

 بر اساس پاسخ های متفاوتی که خانم ها داده اند، آنها رژ لبی را دوست دارند که مدت زیادی روی لب باقی بماند. یکی از دغدغه های فکری خانم ها این است که باید همیشه رژ لبی همراه خود داشته باشند تا بتوانند رژ لب قبلی خود را تمدید کنند. از این رو دوست دارند ماندگاری رژ لب زیاد باشد و با نوشیدن و غذا خوردن پاک نشود. 

رژ لب

یکی دیگر از ویژگی هایی که همه خانم ها از رژ لب محبوب خود انتظار دارند این است که رژ لب بتواند تمام قسمت های لب را پوشش دهد. حتی گوشه های لب را به خوبی رنگ کند. اگر از یک براش کوچک یا قلمو برای زدن رژ لب استفاده کنید می توانید پوشانندگی رژ لب را بالا ببرید.

با این نیاز سنجی انجام شده، رژ لبی به بازار معرفی شد که خیلی سریع رشد کرد و در کیف همه خانم ها موجود شد. 

رژ لب مخملی محبوب ترین نوع رژ لب در بین خانم ها است. رژ لب های مخملی دارای تنوع رنگی بالا است و گزینه های زیادی برای انتخاب دارید. با کشیدن یک لایه رژ لب مخملی کل لب هایتان رنگ می گیرد و کاور خوبی دارد.

تنها نکته ای که در مورد مصرف رژ لب های مخملی یا رژ لب هایی که ماندگاری بالایی دارند این است که پوست لب را بسیار خشک می کند و با استفاده مکرر پوست لب پوسته پوسته می شود.

پیشنهاد می شود از این نوع رژ لب ها در مهمانی ها استفاده کنید و برای آرایش روزانه از انواع دیگر رژ لب ها به کمک بگیرید. برای مهمانی ها و مجالس استفاده از رژ لب مخملی به شما آرایش یک دست و حرفه ای می دهد. بعد از استفاده از رژ لب مخملی یک لایه برق لب استفاده کنید تا لب هایتان جذابیت خاص خود را به دست آورد. فقط اگر شما داری لب های حجیم هستید از برق لب استفاده نکنید. 

رژ لب مخملی تیره برای افرادی که دارای لب های درشت تری هستند و رژ لب مخملی روشن مانند صورتی برای افرادی که لب های نازکی دارند مناسب است.

رژ لب ترند

 اگر از رژ لب های مخملی استفاده کردید سعی کنید لب هایتان را آبرسانی کنید. در فواصلی زمانی که رژ لب نمی زنید از بالم لب استفاده کنید. بالم لب پوست خشک شده و آسیب دیده لب را احیا می کند. اگر بالم لب در دسترس ندارید می توانید از وازلین یا پماد E استفاده کنید. 

رژ لب مخملی پوست لب را خشک می کند و ترک های پوست لب به شدت قابل مشاهده می شود. اگر از روش های آب رسانی به لب استفاده نکنید آرایش صورتتان سن شما را افزایش می دهد و پیرتر نشانتان می دهد.

رژ لب مخملی را می توانید با بافت جامد یا مایع پیدا کنید. در رژ لب مایع این نوع رژ لب ها به لاک لب معروف هستند. تاثیری که رژ لب مخملی و لاک لب رو لب تان می گذارد یکسان است. یعنی رنگی جذاب و خاص با ماندگاری بالا و کاور فوق العاده. 

اما تفاوت این دو نوع رژ لب در تنوع رنگی است که موجود دارند. تنوع و طیف رنگی رژ لب جامد خیلی بیشتر از نوع مایع آن است و می توانید رنگ رژ لب مخملی را با لباس مهمانی تان ست کنید.

رژ لب مخملی می تواند به لب هایتان صدمه وارد کند ولی پیشنهاد می شود با انتخاب این نوع رژ لب از برندهای با کیفیت از شدت این صدمه بکاهید. 

رژ لب مخملی را از برندی خریداری کنید که از کیفیت و استاندارد بودن لوازم آرایشی آن مطمئن هستید. یکی از معتبرترین برند هایی که انواع و اقسام لوازم آرایشی با کیفیت را با قیمت مناسب ارائه می دهد روبی سان می باشد. می توانید به سایت روبی سان مراجعه کنید و از طیف رنگی موجود در بین رژ لب ها لذت ببرید و رژ لبی متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید و از کیفیت خوب آن آرامش خیال داشته باشید.

  • ۹۹/۰۶/۰۴
  • ali jalily

خرید رژ لب

رژ لب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی