novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

novinirana

مجله ی زندگی نوین ایرانا

coin360

  • ۰
  • ۰

جراحی بینی (تجمیل الانف) یکی از پرطرفدارترین عمل های جراحی بینی است و امروزه هم در سراسر جهان هم بین مردان و هم زنان متقاضی برای این عمل زیاد است. چرا که بینی یکی از برجسته ترین و مهم ترین عناصر صورت است. ظاهر بینی شما مستقیما تاثیر زیادی در چهره و زیبایی شما دارد. بعلاوه بینی عملکرد حیاتی در ارتباط با عبور هوا و تنفس و تنظیم دمای هوا دارد.

 

مراحل جراحی رینوپلاستی:

در مرحله ی اول جراحی زیبایی بینی (تجمیل الانف)، بسته به میزان پیچیدگی جراحی و تصمیمات جراح، نیاز به بی  حسی موضعی یا بیهوشی عمومی دارد. بهتر است در مورد اینکه کدام نوع بیهوشی برای شما مناسب تر است با پزشک خود مشورت کنید.

 

بی حسی موضعی با آرام بخش. این نوع از بیهوشی معمولاً در عمل های سرپایی و محدود به یک منطقه خاص از بدن انجام می شود.پزشک داروی بی حسی را به محل مورد نیاز تزریق می کند. با این کار شما بی هوش نمی شوید، اما بی حس می شوید.

بیهوشی عمومی. در این روش شما داروی بی هوشی را از طریق استنشاق یا تزریق وریدی دریافت می کنید. بیهوشی عمومی کل بدن را تحت تأثیر قرار می دهد و باعث بیهوشی موقت فرد می شود. در روش بیهوشی عمومی نیاز است که برای بیمار لوله تنفسی نصب شود.

مرحله ی دوم برش بینی می باشد که ممکن است در داخل بینی و یا از طریق بریدگی کوچک خارجی (برش)در پایه بینی، بین پره های بینی شما انجام شود. جراح شما احتمالا استخوان و غضروف را در زیر پوست خود اصلاح خواهد کرد.

تیغه بینی به صورت طبیعی در خط وسط قرار دارد و انحراف آن می تواند منجر به انسداد مجاری بینی و یا کجی شکل ظاهری آن شود. عمل جراحی زیبایی بینی (تجمیل الانف) را اصطلاحا رینوپلاستی و تصحیح انحراف تیغه بینی را سپتو پلاستی می گویند. این دو عمل معمولا به صورت توام انجام می گیرند.

مرحله ی بعدی تغییر شکل ساختار بینی است که در آن جراح شما می تواند شکل استخوان بینی یا غضروف خود را به روش های مختلفی تغییر دهد، بسته به اینکه چه مقدار باید برداشته یا اضافه شود، ساختار بینی و مواد موجود. برای تغییرات کوچک، جراح ممکن است از غضروف گرفته شده از ناحیه ی عمیق تر در داخل بینی یا از گوش خود فرد استفاده نماید. برای تغییرات بزرگتر، جراح می تواند از غضروف بیمار، ایمپلنت یا استخوان از سایر قسمتهای بدن استفاده نماید. پس از این تغییرات، جراح پوست و بافت بینی را به عقب بر می گرداند و برش ها را در بینی شخص می چسباند.و اگر دیوار بین دو طرف بینی خمیده یا کج باشد، جراح می تواند آن را اصلاح کند تا تنفس را بهبود بخشد.

 

 

بهبود ظاهر شما با لیپوساکشن

بعضی از افراد با رعایت بهداشت و همچنین برخورداری از سطح طبیعی و نرمال سلامت جسمی، دارای اندامی با فرم و ظاهر نامتناسب می باشند. دلیل این امر این است که تجمع بافت چربی به صورت موضعی می باشد.

با خارج کردن چربی های اضافی توسط لیپوساکشن (شفط الدهون) و لاغر کردن و شکل دهی دوباره، می توان فرم بدن و تناسب اعضای بدن را بهبود بخشید. به دنبال این امرتصور فرد از خودش بهتری می شود و احساس مطلوبی از جسم و اندام خود پیدا می کند.

در بیشتر موارد علت تجمع موضعی بافت چربی، عوامل ژنتیکی است نه عدم سلامت جسمی یا کنترل وزن.

مناطقی که بافت چربی بیشتری دارند در هنگام لاغر شدن سایر مناطق، واضح تر مشخص می شوند. در خانم ها مناطقی که بافت چربی زیادی دارند عبارتند از: اطراف ران، پهلوها، پشت و شکم می باشد. در آقایان نیز شکم و پهلوها بافت چربی بیشتری دارند.

 

لیپوساکشن (شفط الدهون) با از بین بردن بافت های چربی در مناطق موردنظر به صورت انتخابی عمل می کند. گاها لیپوساکشن (شفط الدهون) راهکار مناسبی برای کاهش چربی در مناطق مذکور می باشد. بنابراین اگر نیاز به حذف بافت چربی به صورت موضعی دارید، لیپوساکشن (شفط الدهون) می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد.

 

لیپوساکشن (شفط الدهون) راهکاری برای درمان چاقی نیست و نمی تواند جایگاه ورزش کردن و یا داشتن رژیم غذایی مناسب را در زندگی افراد، پر کند.

 

 

لیپوساکشن (شفط الدهون) در افرادی که دارای اضافه وزن بیش از حد هستند، گزینه ی مناسبی نیست. همچنین افرادی که دارای سلامت جسمی و وزن ثابت هستند نیز نمی توانند با لیپوماتیک وزن خود را کاهش دهند.

بافت چربی در بعضی از نقاط بدن انباشته و ذخیره می شوند. مصرف مواد غذایی مناسب و سالم و همچنین انجام فعالیت های ورزشی راهکار مفید در سوختن چربی می باشد. مقدار چربی از دست رفته توسط راهکارهای مذکور به ژنتیک فرد بستگی دارد.

 

 


کلینیک نوین ایرانا یکی از با سابقه ترین مراکز زیبایی در مشهد همراه با کلینیک های تخصصی و آزمایشگاه مجهز می باشد. این مرکز بیش از چندین سال سابقه جراحی در زمینه های زیبایی از جمله لاغری با لیپوماتیک، لاغری با لیپولیز، جراحی سینه، جراحی بینی (تجمیل الانف)، تزریق ژل و بوتاکس، لیفت صورت و بالن معده و … داشته و تحت نظارت معاونت درمان ایران مشغول فعالیت می باشد. این کلینیک از پزشکان و جراحان متخصص و فوق تخصص در زمینه جراحی های پلاستیک، اورتوپدی، اورولوژی، زنان، گوش و حلق و بینی، گوارش و … بهره مند است. مدرن ترین و کامل ترین تجهیزات پزشکی در کلینیک نوین ایرانا آماده ارائه خدمات فوق به هموطنان عزیز می باشد.

 

  • ۹۸/۰۸/۱۲
  • ali jalily

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی